اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رد جداسازی دانش‌ آموزان اتباع در تهران


سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران در کنار دیگر دانش‌آموزان مشغول تحصیل هستند و به هیچ عنوان جداسازی دانش‌آموزان اتباع انجام نشده و نخواهد شد.

خبرگزاری فارس: مسعود ثقفی سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به این جمله که «شنیده شده است کلاس درس دانش‌آموزان اتباع در برخی مدارس، از سایر  با دانش‌آموزان، جداسازی شده است»، اظهار داشت: خیر، به شدت این موضوع را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: آموزش و پرورش تهران هیچ برنامه‌ای برای چنین کاری ندارد و اساساً این موضوع به هیچ عنوان انجام نمی‌شود.

ثقفی تصریح کرد: دانش‌آموزان اتباع در مدارس تهران در کنار دیگر دانش‌آموزان مشغول تحصیل هستند و به هیچ عنوان چنین جداسازی انجام نشده و نخواهد شد.

سخنگوی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه در موضوعات آموزشی به هیچ عنوان مباحثی چون جداسازی و تفکیک محصلان مطرح نیست، تصریح کرد: تمام تلاش آموزش و پرورش تهران ایجاد فضایی امن و با آرامش در مدارس برای تحصیل تمام کودکان، نوجوانان و جوانان است.


ویدیو مرتبط :
دانلود پایان نامه:مقایسه دانش آموزان عادی با دانش آموزان عقب مانده ذهنی در یا..

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مدارس تهران «فردا» دایر است / امتحانات دانش‌آموزان از فردا برگزار می‌شود



اخبار,اخبارجدید,اخبار جالب

 

مدارس تهران «فردا» دایر است / امتحانات دانش‌آموزان از فردا برگزار می‌شود

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: مدارس شهر تهران فردا یکشنبه دایر است، مگر آنکه کمیته اضطرار آلودگی هوا تصمیم جدیدی در این باره اتخاذ کند.

حمیدرضا مختارنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: در صورتی که کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران تصمیم جدیدی را اتخاذ و اعلام نکند، مدارس شهر تهران فردا دایر است و طبق برنامه، امتحانات دانش‌آموزان برگزار می‌شود.

وی افزود: امتحانات داخلی روز شنبه 16 دی ماه که به علت تعطیلی لغو شد، به آخرین امتحان داخلی و روز سه شنبه 26 دی ماه موکول می‌شود./ایسنا