اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ردپای خواستگار خیابانی در گم‌شدن دختر 16 ساله



اخبار,اخبار حوادث , سرقت

ماجرای گم‌شدن مرموز دختری 16 ساله با ردپایی از خواستگار خیابانی گره خورد و پلیس پایتخت در تجسس برای افشای جزئیات سرنوشت این دختر است.

17آبان ماه سال جاری زن پریشانی خود را به کلانتری محله راه‌زون در اراک رساند و از گم‌شدن مرموز دختر نوجوانش پرده برداشت.


وی با چشمانی اشکبار به مأموران پلیس گفت: ساعت 5/6 بعدازظهر برای خرید به مغازه‌ای نزدیک خانه رفتم، وقتی به خانه برگشتم دخترم در خانه نبود.

 

ابتدا فکر کردم برای دیدن همسایه یا دوستانش رفته اما وقتی غیبت او طولانی شد نگران شدم. به خانه همسایه‌ها رفتم اما از فاطمه خبری نبود، نگران و مستأصل از دوستان فاطمه در مورد او پرسیدم اما کسی از او خبری نداشت.

 

وی ادامه داد: چند روز پیش با دخترم بیرون از خانه رفته بودیم که زنی به وی نزدیک شد و گفت از فاطمه خوشش آمده است.

 

زن غریبه می‌گفت برای فاطمه خواستگار مناسبی دارد و وعده خوشبختی به او داد.

 

مادر فاطمه افزود: وعده‌های این زن را جدی نگرفتم و از فاطمه خواستم با او هم‌صحبت نشود اما چند مرتبه دیگر هم آن زن سر راه ما سبز شد و هر بار وعده‌های وسوسه‌آمیز به دخترم داد و از مرد جوانی حرف به میان آورد که می‌خواهد به خواستگاری دخترم بیاید.

 

حالا تصورم این است که فاطمه با وعده  وعیدهای همین زن ناشناش از خانه فرار کرده است.

 

با ادعاهای زن نگران رازگشایی از این پرونده مرموز در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

 

بنابر این گزارش، با گذشت سه ماه تجسس‌ها برای یافتن دختر 16 ساله همچنان ادامه دارد و هیچ رد پایی از وی، زن ناشناس و خواستگار عاشق‌پیشه به دست نیامده است.

 

بنابر این گزارش، بازپرس شعبه اول دادسرای اراک از روزنامه ایران خواست عکس فاطمه ترابی بزچلوئی را منتشر کنند تا کسانی که از سرنوشت دختر گمشده اطلاعاتی دارند با شماره 88500100 گروه شوک روزنامه ایران تماس بگیرند و مادر و پدری را از نگرانی خارج کنند.
اخبار حوادث - روزنامه ایران

 


ویدیو مرتبط :
تصادف دلخراش دختر 16 ساله !!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسیدپاشی خواستگار در اتاق خواب دختر 16 ساله/انگیره این جنایت جواب منفی بود



اخبار حوادث - اسیدپاشی خواستگار در اتاق خواب دختر 16 ساله/انگیره این جنایت جواب منفی بود

دختر نوجوان پاکستانی در ایالت پنجاب پاکستان تنها به دلیل استفاده از حق انتخاب و دادن پاسخ منفی به یک درخواست ازدواج، قربانی اسیدپاشی شد و بشدت آسیب دید.

دختر نوجوان پاکستانی در ایالت پنجاب پاکستان تنها به دلیل استفاده از حق انتخاب و دادن پاسخ منفی به یک درخواست ازدواج، قربانی اسیدپاشی شد و بشدت آسیب دید.


 این دختر 16 ساله از سوی دو مرد با اسید مورد حمله قرار گرفت و به گفته پزشکان، حال او بشدت وخیم است.
 
پزشکان می گویند این قربانی جدید اسید پاشی در پاکستان، بیش از 90 درصد دچار سوختگی شده و بینایی اش را تقریبا از دست داده است.
 
به گفته پلیس، بعد از اینکه یکی از دو فرد مهاجم با جواب منفی این دختر نوجوان و خانواده اش به درخواست ازدواج وی مواجه شد، شبانه به همراه یکی از دوستانش با بالا رفتن از دیوار خانه این خانواده و ورود به اتاق، یک ظرف پر از اسید را به سر و روی این دختر بی گناه پاشید.
 
مقامات پلیس از دستگیری یکی از دو مهاجم خبر داده و اعلام کردند که مهاجم دیگر نیز بزودی دستگیر خواهد شد.
 
پلیس گفت که فرد دستگیر شده به جرم خود اعتراف کرده است و در یک دادگاه ویژه رسیدگی به جرایم تروریستی محاکمه خواهد شد.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران