اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رددیت وب‌سایت خبری راه می‌اندازد


وب‌سایت Upvoted قرار است بهترین مطالب سایت Reddit را جمع‌آوری و پست کند.

وب‌سایت دیجی کالا: وب‌سایت Reddit، منبع بسیاری از خبرگزاری‌ها برای جمع‌آوری مطلب است؛ با این حال، این وب‌سایت خودش پایگاهی خبری راه انداخته. این وب‌سایت جدید که امروز به راه می‌افتد، Upvoted نام دارد و قرار است کامنت‌ها، عکس‌ها، ویدیوها و مطالب خوبی که در Reddit پست می‌شود را جمع‌آوری کند.

رددیت وب‌سایت خبری راه می‌اندازد

وب‌سایت Upvoted هم ساختار Reddit را نخواهد داشت. یعنی کاربران نمی‌توانند برای مطالب‌اش نظر بگذارند یا اینکه مثل سایت اصلی، به پست‌ها امتیاز دهند.

وب‌سایت Upvoted توسط تیم ده‌نفره‌ای از نویسندگان اداره می‌شود. این افراد مطالب جالب در Reddit را پیدا و با کسانی که آن‌ها را پست کرده‌اند، مصاحبه می‌کنند. هم‌چنین اطلاعات بیشتر و پس‌زمینه‌ای از مطالب در Upvoted داده خواهد شد. در حال حاضر گشت و گذار در Reddit برای کسانی که با این وب‌سایت آشنا نیستند کار راحتی نیست. با این حال، مطالب بسیار خوبی در این وب‌سایت اجتماعی پست می‌شود که به دلیل حجم بالای مطالب، دیده نمی‌شوند.

تیم Upvoted درباره‌ی سایت‌شان به Wired گفته است: "مطالبی که کاربران ما هر روز تولید می‌کنند، بسیار جالب هستند. متاسفانه به‌جای اینکه به مطالب کاربران ما ارجاع داده شوند، بسیاری از وب‌سایت‌های خبری این مطالب را به اسم خودشان منتشر می‌کنند و حرفی از کاربران نمی‌زنند. معتقدیم که مطالب باید با مرکزیت کاربران ما نقل شوند."

وب‌سایت Upvoted قرار است روزانه 20 مطلب از Reddit پست کند. با این حال این رقم قرار است به مرور زمان به 40 هم برسد.


ویدیو مرتبط :
دریافت تندیس برترین وب سایت خبری در جشنواره وب ایران 91

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ترکیه 100 وب سایت خبری را مسدود کرد


وزارت ارتباطات ترکیه فعالیت یکصد پایگاه اینترنتی خبری را متوقف کرد.

خبرگزاری صدا و سیما: وزارت ارتباطات ترکیه فعالیت یکصد پایگاه اینترنتی خبری را متوقف کرد.

در میان سایتهای اینترنتی که وزارت ارتباطات ترکیه آنها را مسدود کرده است، سایتهای ANF, DIHA Gündem, Sendika به چشم می خورند.

مقامات رسمی علت مسدود شدن این پایگاه ها را وجود مشکلات حقوقی در فعالیت آنها اعلام کرده اند.

برای مسدود شدن 96 سایت در دادگاه منطقه «گل باشی» آنکارا حکم صادر شده است.