اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحیمی مقابل کشتی‌گیر هندی شکست خورد


نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دومین دیدار خود برابر حریف هندی خود شکست خورد تا شانس کسب مدال طلا را از دست بدهد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری فارس از لندن، رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد و حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در دور نخست مقابل کشتی‌گیر مغول در دور دوم برابر نماینده هند شکست خورد.

رحیمی در این دیدار در 3 تایم نتایج (یک بر صفر)، (صفر بر یک؛ کلینچ) و ( یک بر یک) کسب کرد اما با توجه به اینکه امتیاز آخر را کشتی‌گیر هندی گرفته بود رحیمی شکست خورد. رحیمی باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را ادامه دهد.


ویدیو مرتبط :
شکست حسن رحیمی در برابر کشتی گیر هندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حسن رحیمی مقابل کشتی‌گیر هندی شکست خورد



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

حسن رحیمی مقابل کشتی‌گیر هندی شکست خورد
خبرگزاری فارس: نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در دومین دیدار خود برابر حریف هندی خود شکست خورد تا شانس کسب مدال طلا را از دست بدهد.
رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد و حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان پس از پیروزی در دور نخست مقابل کشتی‌گیر مغول در دور دوم برابر نماینده هند شکست خورد.
رحیمی در این دیدار در 3 تایم نتایج (یک بر صفر)، (صفر بر یک؛ کلینچ) و ( یک بر یک) کسب کرد اما با توجه به اینکه امتیاز آخر را کشتی‌گیر هندی گرفته بود رحیمی شکست خورد. رحیمی باید منتظر حضور حریفش در فینال باشد تا کار را ادامه دهد./فارس