اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحیمی به مرخصی آمد



اخبار,اخبار سیاسی,   محمدرضا رحیمی

جلال رحیمی از مرخصی محمد رضا رحیمی معاون اول محمود احمدی نژاد خبر داد و گفت: برادرم برای شرکت در مراسم تشییع و ترحیم لطیفه عرفانی همسرش از زندان مرخصی گرفت.

برادر محمد رضا رحیمی بعدازظهر امروز (یکشنبه) در گفت و گو با ایرنا افزود: رحیمی از امروز تا پایان مراسم همسرش در مرخصی است.

وی یادآور شد: پیکر لطیفه عرفانی قرار است فردا در شهرستان قروه استان کردستان به خاک سپرده شود.

همسر محمدرضا رحیمی صبح امروز به دلیل سکته قلبی در بیمارستان قلب تهران درگذشت.

محمدرضا رحیمی 25 بهمن ماه گذشته با توجه به قطعیت حکم محکومیت دایر بر تحمل 5سال حبس به دادسرای کارکنان دولت جهت اجرای حکم احضار شد و روز بعد با استنکاف نامبرده از معرفی خود مأموران نیروی انتظامی با حضور در محل سکونت محکوم علیه، وی را فراخواندند و پس از تفهیم موضوع اجرای حکم، نامبرده جهت تحمل حبس به زندان اوین تحویل داده شد.


 اخبار  سیاسی  -  ایرنا 
 


ویدیو مرتبط :
مرخصی محمدرضا رحیمی از زندان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دومین‌مرخصی رحیمی در سومین‌ماه‌حبس؟



اخبار,اخبارسیاسی, محمدرضا رحیمی

برخی رسانه‌ها خبر داده‌اند كه معاون اول دولت احمدی‌نژاد كه برای تحمل 5 سال محكومیت حبس خود در اوین به سر می‌برد، برای دومین بار از زندان اوین به مرخصی آمده است.

بر طبق این خبرها كه هنوز به تایید منابع رسمی قرار نگرفته، محمدرضا رحیمی که اسفندماه گذشته پس از ده روز از آغاز حبس خود برای مدت دو هفته از مرخصی بهره‌مند شد، در روزهای گذشته بار دیگر به مرخصی آمده و تا دیروز نهم اردیبهشت هم در مرخصی به سر می برد.

 

 اخبار سیاسی  -  بهار نیوز