اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحمتی: دوست دارم به بوفون گل بزنم!


مهدی رحمتی دروازه بان استقلال دوست دارد به جان لوئیجی بوفون گل بزند. او در گفت و گو با علی ضیاء مجری برنامه تلویزیونی ویتامین 3 از علاقه اش به لوئیچی بوفون و تیم یوونتوس حرف زده.

روزنامه تماشا: مهدی رحمتی دروازه بان استقلال دوست دارد به جان لوئیجی بوفون گل بزند. او در گفت و گو با علی ضیاء مجری برنامه تلویزیونی ویتامین 3 از علاقه اش به لوئیچی بوفون و تیم یوونتوس حرف زده. این گفتگو را به نقل از فارس بخوانید:

رحمتی: دوست دارم به بوفون گل بزنم!

می گویند درون زمین خیلی باهوشی، درست است؟

- نه فکر نمی کنم اینگونه باشد. من با توجه به شرایط تیم در پست دروازه بانی بازی می کنم و همه زوایای بازی را از عقب تماشا می کنم.

چطور است که چند سال خود را در اوج نگه داشتی؟


- من سالم زندگی می کنم و خانواده و همسرم خیلی مراعات حال من را می کنند. شاید در بعضی مواقع از لحاظ روحی شرایط خوبی نداشته باشم و خیلی مواقع تحت فشار هستم اما آنها به من کمک می کنند. البته داشتن دوستان خوب و مربی خوبی مثل حمید بابازاده در موفقیت من تاثیر دارد.

دوست داری پسرانت فوتبالیست شوند؟


- اصلا. دوست دارم آنها درس بخوانند ولی ورزش را هم برای تفریح دنبال کنند.

چرا پدران فوتبالیست اجازه این کار را به پسرانشان نمی دهند؟


- من خودم در این فوتبال هستم و همه شرایط را می بینم. دوست ندارم همین شرایط برای فرزندانم اتفاق بیفتد.

اگر برادرت از تو بخواهد که کاری برایش در فوتبال انجام بدهی چطور؟


- من تنها یک خواهر داشتم که در 18 سالگی فوت کرد.

قبول داری استعدادها در فوتبال ایران به چشم نمی آیند؟


- زمانی که ما جوانتر بودیم همه چیز در تیم های پایه بدون چشمداشت بود اما حالا شنیده ام برای حضور در یک تیم پایه 10 میلیون هزینه دریافت می شود. دیگر کسی از زمین خاکی معرفی نمی شود. در زمان برانکو 13 بازیکن تیم ملی امید در بزرگسالان حضور داشتند اما حالا چطور؟ یکی دو سال پیش احسان حاج صفی و انصاری فرد به فوتبال ما معرفی شدنداما دیگر خبری نیست.

اگر مهاجم بودی دوست داشتی به چه گلری گل بزنی؟


- من یک مدت مهاجم بودم، دیدم حال و حوصله دویدن ندارم، گلر شدم! چون خیلی تنبل هستم اما این را هم بگویم بحث گلری و تنبلی متفاوت است. البته دوست داشتم به بوفون گل بزنم.

خیلی هم شبیه او هستی.


- بوفون چهره خیلی زیباتری دارد و من شبیه او نیستم!

کدام تیم ها را دوست داری؟


- یوونتوس و بارسا.

چرا یوونتوس؟


- چون بوفون بازیکن مورد علاقه ام در آن تیم بازی می کند.

دوست داری پنالتی چه بازیکنی را مهار کنی؟


- دوست ندارم به چیزهایی فکر کنم که ممکن نیست اتفاق بیفتد. من از تخیلات خوشم نمی آید.

آرزویت چیست؟


- خدا را شکر در زندگی به همه چیز رسیدم اما ارزویم ظهور آقا امام زمان (عج) و سلامتی مردم و خانواده و پدر و مادرم است.


ویدیو مرتبط :
اینقدر دوست دارم یه دور باهاش بزنم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازیکن جدید پرسپولیس: می‌خواهم چهارمین گلم را به رحمتی بزنم ؛ شماره 9 را دوست دارم



بازیکن جدید پرسپولیس,مصاحبه جدید با خلعتبری,جام جهانی

بازیکن جدید پرسپولیس: می‌خواهم چهارمین گلم را به رحمتی بزنم ؛ شماره 9 را دوست دارم

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان شرایط این تیم را نگران کننده خواند و گفت: «اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم در هر ۳ بازی مرحله گروهی مغلوب خواهیم شد.»

 محمدرضا خلعتبری، مهاجم فصل گذشته سپاهان اصفهان که قرار بود امسال در عجمان بازی کند حضورش در لیگ امارات منتفی شده و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد به زودی رسماً پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد.

این اتفاق در حالی رخ خواهد داد که خلعتبری در صورت ماندن در عجمان برای 2 سال 7 میلیارد تومان پول می‌گرفت. خلعتبری اما از این موضوع ناراحت نیست و اتفاقاً از بازگشت به ایران خوشحال است. او در مورد پیوستن به پرسپولیس و مسائل دیگر به سوالات پاسخ داد:


* آسیب‌دیدگی‌ات برطرف شده است؟
- تا حدودی برطرف شده ولی هنوز آثار کوچکی از مصدومیت باقی مانده و فکر می‌کنم از یکشنبه هفته آینده بتوانم تمرین کنم.

* به دربی می‌رسی؟
- به امید خدا می‌رسم.
 
* در این مدت با سپاهان هم مذاکره کردی؟
- من با آقای رحیمی صحبت کردم و به او گفتم که قصد بازگشت به ایران را دارم. رحیمی به من گفت که باید با هیئت مدیره باشگاه صحبت کند ولی شرایط مالی باشگاه سپاهان اجازه نداد که با هم مذاکرات جدی داشته باشیم. من هم گفته بودم هر تیمی که در ایران بتواند رضایت‌نامه‌ام را بگیرد در آن تیم بازی خواهم کرد.

* از لحاظ مالی با رویانیان به توافق رسیده‌ای؟
- خیر، ما در مورد مسائل مالی صحبت نکرده‌ایم و مدیربرنامه‌هایم باید در این خصوص با مدیرعامل پرسپولیس صحبت کند. شرایط مالی من در امارات خیلی خوب بود و با جدایی از عجمان خیلی ضرر کردم. با این حال باز هم می‌گویم نام خلیج فارس برای من بسیار مهم‌تر از مسائل مالی است.


* قراردادت با عجمان چقدر بود؟
- برای سال اول یک میلیون و 100 هزار دلار بود و در سال دوم 20 درصد هم اضافه می‌شد. حالا خودتان حساب کنید.

* با این حال رقم قراردادت برای 2 سال بیش از 7 میلیارد تومان می‌شود. واقعاً بابت از دست دادن این پول ناراحت نیستی؟
- وقتی قرارداد بستم و بحث خلیج فارس پیش آمد گفتم که این موضوع برای من باارزش است. من بابت این 7 میلیارد ناراحت نیستم و خوشحالم که به ایران برگشتم. باید تشکر ویژه‌ای هم از آقای هدایتی داشته باشم و دستش را می‌بوسم. مطمئن باشید محبت او را در آینده به طور ویژه جبران خواهم کرد.

* واقعاً زمانی که با عجمان قرارداد بستی اماراتی‌ها نام لیگ‌شان را تغییر نداده بودند؟
- تاریخ قراردادم بیست‌وسوم اردیبهشت بود اما قرارداد بازیکنان در فدراسیون فوتبال امارات 24 خرداد ثبت می‌شد. من واقعاً اطلاعی نداشتم که آنها قرار است نام لیگ خود را عوض کنند و اگر می‌دانستم مطمئن باشید تا 100 سال دیگر هم به امارات نمی‌رفتم.


* قرار است از پرسپولیس ماشین گرانقیمت بگیری؟
- از این خبرها نیست. من پورشه داشتم ولی قبل از رفتن به امارات آن را فروختم و ای کاش آن را نگه می‌داشتم. الان هم پژو پارس گرفته و با آن راحت هستم.

* در مورد نتایج نه چندان خوب پرسپولیس چه صحبتی داری؟
- پرسپولیس اینقدر بد نتیجه نگرفته که بعضی‌ها انتقاد می‌کنند و فاصله زیادی با صدرجدول ندارد. من با علی دایی کار کرده‌ام. او مربی است که در شرایط سخت همیشه تیم را جمع می‌کند. مطمئن باشید این اتفاق خواهد افتاد.

* در چند روز گذشته خیلی برای رحمتی کری خوانده‌ای ...
- رحمتی جزو گلرهای خوب ایران است و من با او دوست هستم. تا به امروز 3 بار به رحمتی گل زده‌ام و اگر مقابل استقلال بازی کنم می‌خواهم چهارمین گلم را به او گل بزنم. امیدوارم کار انتقالم به پرسپولیس به صورت رسمی انجام شوم تا بتوانم در دربی و دیدارهای آینده در خدمت این تیم باشم.

* در پرسپولیس چه شماره‌ای را برتن می‌کنی؟
- زیاد برایم مهم نیست. من شماره 9 را دوست دارم ولی این شماره در اختیار بازیکن دیگری است.

* با دایی صحبت کرده‌ای؟
- مدتی پیش با او حرف زدم و گفتم دوست دارم به پرسپولیس بیایم. امیدوارم بتوانم توقعات او را برآورده کنم و یک فصل خوب داشته باشم تا هواداران پرسپولیس هم خوشحال شوند.

* در مورد لغو اردوی تیم ملی چه صحبتی داری؟
- این شرایط اصلا خوب نیست و نگران‌کننده است. کی‌روش و بازیکنان حق دارند اعتراض کنند. اگر با این وضعیت به جام جهانی برویم هر 3 بازی را می‌بازیم و دوباره همه می‌گویند که فوتبالیست‌ها پول الکی می‌گیرند. لغو اردو واقعاً خنده‌دار است و امیدوارم هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود./تسنیم