اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحمتی با پونتیاک قرمز به تمرین استقلال رفت


دروازه بان استقلال با اتومبیل گران قیمت و قرمزرنگ پونتیاک به تمرین تیمش رفت که توجه تمام حاضران را به خود جلب کرد.

تماشا: مهدی رحمتی یک روز بعد از پیروزی تیمش برابر صبا خبرساز شد و برای دقایقی مورد توجه خبرنگاران و عکاسان قرار گرفت.



او که قصد نداشت با سایر بازیکنان استقلال تمرین کند دقایقی در ورزشگاه دستگردی حاضر شد و بعد از صحبت با پرویز مظلومی به سرعت محل تمرین را ترک کرد. اما نکته عجیب اینکه دروازه بان استقلال با اتومبیل گران قیمت و قرمزرنگ پونتیاک به تمرین تیمش رفت که توجه تمام حاضران را به خود جلب کرد.

هنوز مشخص نیست رحمتی از قصد با اتومبیل قرمزرنگ به تمرین استقلال رفته است یا نه، اما برخی معتقدند این اقدام رحمتی در واقع پیامی به مدیران این تیم است که فصل آینده به پرسپولیس می رود.

البته رحمتی هنگامی که از اتومبیلش پیاده شد از عکاسان درخواست کرد که به هیچ عنوان از اتومبیلش عکس نگیرند تا دردسری برایش به وجود نیاید. با وجود این عکاسان بدون توجه به درخواست او به عکاسی از اتومبیل جدید رحمتی مشغول شدند. تاکنون دیده نشده است، هیچ کدام از بازیکنان ایرانی سوار این اتومبیل شوند. گفته می شود با احتساب هزینه های گمرکی، این اتومبیل حدود 300 میلیون تومان قیمت دارد.


ویدیو مرتبط :
حواشی تمرین استقلال بعد بازگشت رحمتی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ماجرا جنجال رحمتی در تمرین استقلال چه بود؟



اخبار,اخبار ورزشی,رحمتی

دروازه بان استقلال در تمرین روز شنبه این تیم، با عصبانیت از مسئولان خواست تا یک فرد را از محل تمرین تیم بیرون کنند.

همانطور که پیش بینی می شد پس از شکست مقابل ذوب آهن تمرین استقلال بی حاشیه نبود.

 

در همان ابتدای تمرین مهدی رحمتی پس از دیدن یک عکاس با صدای بلند گفت که او حق ندارد سر تمرین بیاید. آنطور که مسئولان گفتند رحمتی و آن عکاس بعد از پایان بازی با ذوب آهن مقابل رختکن استقلال با هم جر و بحث داشتند.

 

رحمتی مدعی بود او بدون اجازه مشغول فیلمبرداری در محدوده است که خبرنگاران و عکاس ها اجازه ندارند وارد آن شوند.

اخبار ورزشی  - خبر آنلاین