اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رحمانی فضلی: به وقتش به رهبری نامه می نویسم



رحمانی فضلی , وزیر کشور

رحمانی فضلی: به وقتش به رهبری نامه می نویسم

وزیر کشور اعلام کرد که ابقاء 8 استاندار هم اکنون مطرح نیست.

 رحمانی فضلی در حاشیه‌ی جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا شما به مقام معظم رهبری درباره‌ی تفویض اختیارات فرمانده‌ی نیروی انتظامی به وزیر کشور نامه نوشته‌اید گفت: هنوز ننوشته‌ام و به وقتش این نامه را خواهم نوشت.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بحث ابقاء حدود 8 استاندار مطرح است ؟ تصریح کرد: این موضوع هم اکنون مطرح نیست.

وی همچنین در پاسخ به این سوال که تغییرات در سطح معاونین شما در وزارت کشور چه وقت نهایی می‌شود گفت: مشخص نیست عجله‌ای هم نداریم./ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
دیدگاه رحمانی فضلی در مورد دکتر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تفاهم نامه فانی و رحمانی فضلی پشت درهای بسته



اخبار,اخباراجتماعی,علی اصغر فانی

 

 اخباراجتماعی  -  تفاهم نامه فانی و رحمانی فضلی پشت درهای بسته

 امروز آموزش و پرورش و وزات کشور تفاهم نامه ای امضا کردند که به موجب آن استانداران در استان‌ها رئیس هیئت امنای پردیس دانشگاه فرهنگیان می‌شوند.

به گزارش خبرآنلاین، در مراسم امضای تفاهم نامه که در وزارت کشور برگزارشد با وجود اینکه خبرنگاران پیش از ساعت شروع برنامه در آنجا حضور داشتند اما روابط عمومی وزارت کشور اجازه ورود خبرنگاران به مراسم را به دلیل مسائل امنیتی نمی داد و بعد از نیم ساعت تاخیر با اعتراض خبرنگاران اجازه ورود داده شد.

تاخیر در حضور خبرنگاران سبب شد تا وزیر آموزش و پرروش دوباره در جمع خبرنگاران درمورد اهمیت این تفاهم نامه مواردی را ذکر کند.

علی اصغر فانی گفت: خوشبختانه در این دوره همکاری وزارتخانه ها با آموزش و پرورش خوب است و در وزارت کشور هم همکاری استانداران و فرمانداران با آموزش و پرورش در بهترین سطح است .

وزیر آموزش و پرورش در مورد بندهای این تفاهم نامه گفت: طبق این تفاهم نامه رئیس هیئت امنای پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان در استان‌ها برعهده استانداران است که پس از این حمایت‌های بیشتری از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان انجام شود.

فانی گفت: به لحاظ اهمیت وزارت آموزش و پرورش در فرهنگ‌سازی می‌توان از این وزارتخانه برای ترویج سیاست‌های داخل کشور استفاده کرد.

او گفت: ما یقین داریم که حضور استانداران به کیفیت کار و اهمیت های بیشتر به فرهنگیان منجر می شود. این تفاهم نامه می تواند در فرهنگ سازی و حضور کتاب های درسی در سطوح مختلف با توجه به نیازهای کشور میسر باشد.


 اخبار اجتماعی  -  خبرآنلاین