اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رجزخوانی اوباش گلستان برای اشرار مازندران



 اخبارحوادث   ,خبرهای  حوادث,حوادث  روز

چهار شرور گلستانی که با انتشار فیلم‌هایی در تلگرام برای اشرار تلگرامی مازندران رجز خوانی کرده بودند، در شهرستان بندرگز دستگیر شدند.

به گزارش جام‌جم، ماجرای رجز خوانی اشرار در تلگرام از یک ماه قبل و با انتشار فیلم چند نفر از اشرار مازندران آغاز شد. در این فیلم‌ها شش نفر از اشرار مازندران برای یکدیگر رجز خوانی می‌کردند و یکی از اشرار معروف به «شاه مازندران» نیز با قمه مردی را کتک می‌زد.

پس از انتشار این فیلم‌ها، پلیس مازندران در عملیات‌هایی اشرار را دستگیر و دادستان بابل هم اعلام کرد اتهام شاه مازندران، محاربه است. در حالی که ماجرای رجزخوانی اشرار مازندران پایان یافته بود، ماموران فتای استان گلستان هنگام رصد در فضای مجازی مشاهده کردند که چهار مرد جوان تصاویر و فیلم‌هایی ازخود تهیه کرده و در حال انتشار آن درتلگرام هستند. این افراد که بدنشان پر از خالکوبی بود، قدرت نمایی و شرارت‌های خود را به نمایش گذاشته و به رجزخوانی برای اشرار مازندران پرداخته بودند.

در این مرحله با تشکیل پرونده قضایی، رسیدگی به موضوع در دستورکار ماموران اداره امنیت عمومی شهرستان بندر گز و استان گلستان قرار گرفت و افراد شرور تحت تعقیب پلیس قرار گرفتند تا این که روز‌های پایانی هفته گذشته در مخفیگاه‌هایشان در شهر ستان بندر گز شناسایی و دستگیر شدند. در بازرسی از خانه این چهار شرور انواع سلاح سرد از جمله قمه، چاقو وتبر و نیز گوشی‌های سرقتی مختلف کشف شد .

این چهار شرور با انتقال به اداره پلیس در بازجویی به تهیه فیلم و عکس‌های شرارت وقدرت نمایی‌هایشان و انتشار آن درتلگرام اعتراف کردند.

تحقیقات ازمتهمان نشان می‌داد آنها پس از آن که متوجه انتشار فیلم اراذل و اوباش مازندران در فضای مجازی شده‌اند، اقدام به تهیه فیلم و عکس از شرارت‌های خود وانتشار آن کرده‌اند.

سرهنگ علی‌اکبر جاویدان، جانشین فرمانده انتظامی استان گلستان در این‌باره گفت: بررسی‌ها نشان داد چهار متهم بازداشت شده از اوباش سابقه‌دار و سارقان زورگیر هستند که بارها دستگیر و زندانی شده و چندی پیش هم پس از آزادی دوباره جرایمشان را از سر گرفته بودند.

 

 اخبار  حوادث  -  جام جم 


ویدیو مرتبط :
خوانندگی باحال محلی-گلستان/مازندران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری 8 نفر از اراذل و اوباش مازندران بعد از انتشار فیلم آنها



اخبار,اخبار حوادث,دستگیری  اراذل و اوباش مازندران

 فرمانده نیروی انتظامی مازندران گفت: 8 نفر از اراذل و اوباشی که در روزهای اخیر با انتشار کلیپ در فضای مجازی و تلگرام سعی بر رعب و وحشت در جامعه داشتند, دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا، سردار مسعود جعفری نسب در گفت و گو با خبرنگاران افزود: حضور میدانی اراذل و اوباش را در استان نداشته ایم و انتشار این فیلم ها دعوای درون گروهی آنان در فضای مجازی در قالب تلگرام بوده است.

وی با بیان هنوز سه نفر دستگیر نشدند و تحت تعقیب قرار دارند، تاکید کرد:جنگ درون گروهی بین اراذل و اوباش در مازندران افتاده است و این ممکن است به نفع پلیس برای اشناسایی انان باشد ،اما به امنیت جامعه به دلیل انتشار این کلیپ ها تا حدودی خدشه وارد شد.

جعفری نسب با اشاره به این نکته که هر چند در برخورد با آسیب های اجتماعی و اخلاقی از طریق برنامه تلگرام در فضای مجازی تا حدی با مشکل مواجه هستیم، ولی در مقوله خودنمایی و عرض اندام کردن اراذل و اوباش در تلگرام با قدرت برخورد شده است.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه برخی از اراذل و اوباش دستگیر شده از جمله 'س -ش' ، ' ن - م ' ، ' ع- ط' و ' ر- ب' از شهرهای آمل ، بابل ، جویبار و قائمشهر گرو کشی هایی داشته اند که به طور یقین قوه قضائیه بر اساس مستندات ، مجازات سنگینی را برای این افراد در نظر می گیرد.

جعفری نسب در بخش دیگری از این مصاحبه ، به ماموریت مهم پلیس در مبارزه با عرضه کنندگان مواد مخدر در استان اشاره کرد و گفت: در دو سال اخیر پاک سازی مناطق آلوده به اتمام رسیده است و امسال دو هزار و 100نفر از خرده فروشان مواد مخدر دستگیر و از آنان 275کیلو گرم انواع مواد مخدر ضبط شد.

وی از انهدام و متلاشی شدن 40 باند مواد مخدر و 87 باند سرقت در سال جاری در مازندران خبر داد و گفت: 106 کلانتری و پاسگاه در استان در گیر مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر هستند و مبارزه لکه ای با عرضه کنندگان مواد مخدر را با قدرت ادامه می دهیم .


 اخبار حوادث  - ایرنا