اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ربوده شدن ۵۰ پرستار هندی در تکریت



اخبار,اخبار بین الملل,ربوده شدن پرستاران هندی در تکریت

 اخبار بین الملل - ربوده شدن ۵۰ پرستار هندی در تکریت

منابع هندی از ربوده شدن ۵۰ پرستار از بیمارستانی در تکریت و انتقال آنها به مکانی نامعلوم خبر دادند.

به گزارش  تسنیم به نقل از روزنامه اماراتی البیان، احمد داوود اوغلو وزیر خارجه عراق از آزادی 32 راننده کامیون ترکیه ای که از چندی قبل به گروگان گرفته شده بودند و تحویل آنها به کنسول ترکیه در اربیل و انتقال به ترکیه خبر داد و افزود: این گروگان ها با یک هواپیمای ترک به آنکارا منتقل می شوند.


وی همچنین از آزادی یک کارمند کنسولگری این کشور در موصل که از یازده ژوئن از سوی تروریست ها به گروگان گرفته شده بود خبر داد.


این در حالی است که سید اکبر الدین سخنگوی وزارت خارجه هند از ربوده شده 50 پرستار هندی از بیمارستانی در شهر تکریت و انتقال آنها با اتوبوس به مکان نامعلوم خبر داد اما از ذکر هویت طرف رباینده خودداری کرد. وی افزود: پرستاران به زور سوار اتوبوس شدند.

 اخبار بین الملل - تسنیم


ویدیو مرتبط :
آخریت تحولات تکریت و عراق(خنثی سازی بمب ها در تکریت)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نماینده مجلس:قیمت هر کیسه برنج هندی و پاکستانی به ۵۰ هزارتومان رسید/ وزارت جهاد پاسخگو باشد



اخبار,اخبارجدید,اخبار 

جالب

 

نماینده مجلس:قیمت هر کیسه برنج هندی و پاکستانی به ۵۰ هزارتومان رسید/

وزارت جهاد پاسخگو باشد

عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد: طرح انتزاع وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنایع و معادن هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می گیرد.

علی ایران پور  با بیان اینکه قیمت هر کیسه برنج هندی و پاکستانی در استان اصفهان به حدود 50 هزار تومان رسیده است گفت: با توجه به اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت قیمت دولتی هر کیسه برنج را 23 هزار و 500 تومان اعلام کرده بود به جهت عدم نظارت کافی به رسیدن برنج ها به دست مصرف کننده و عدم کنترل قیمت ها، سودجویان به نیت اینکه برنج ها را شب عید به قیمت چند برابر بفروشند دست به احتکار زده اند.

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حتی رستوران داران اصفهانی برای تهیه برنج با مشکل روبرو شده اند ادامه داد: این اتفاق در چند استان دیگر هم رخ داده اما شدت آن در اصفهان بیشتر است.

ایران پور تاکید کرد: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان وزارت زیربنایی که خود زمینه تولید محصولات و طرح های کشاورزی صاحب نظر است باید چنین مسائلی را کنترل کند.

وی همچنین با اشاره به افزایش قیمت مرغ در تابستان به علت کمبود دانه های خوراکی گفت: با توجه به اینکه مرغ داران، دامداران، کشاورزان و باغداران همگی زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی هستند، وزارت جهاد بهتر می تواند مسائل مربوط به این حوزه ها را کنترل کند.

ایران پور افزود: زوایا و ویژگی های مختلف طرح انتزاع وزارت جهاد کشاورزی از وزارت صنعت و معدن هفته گذشته در کمیسیون مشترک مجلس مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به مشکلات به وجود آمده به نظر می رسد این طرح که قرار است هفته آتی در دستور کار مجلس قرار بگیرد به تصویب برسد./باشگاه خبرنگاران