اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ربودن پسر 15 ساله برای رسیدن به پول



اخبار حوادث - ربودن پسر 15 ساله برای رسیدن به پول

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی از پایان گروگانگیری و آزادی گروگان 15 ساله با انجام عملیات هدفمند پلیسی در این استان خبر داد.

سردار شرفی فرمانده انتظامی آذربایجان غربی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام شكایت مادری مبنی بر اینكه دو نفر ناشناس پسرش را در شهرستان شاهین‌دژ گروگان گرفته و به كلانشهر ارومیه انتقال داده اند و با توجه به حساسیت وقوع جرم و پیشگیری از تبعات اجتماعی آن، موضوع در دستور كار یگان عملیاتی 110 انتظامی شهرستان ارومیه قرار گرفت.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی ادامه داد: با توجه به اظهارات شاكی بلافاصله تیمی مجرب و ماهر برای بررسی صحت و سقم موضوع وارد عمل شده و در کمتر از 24 ساعت موفق به شناسایی و دستگیری دو نفر گروگانگیر در این زمینه شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه متهمان در بازجویی های فنی پلیس دریافت وجه نقد از خانواده گروگان را انگیزه خود از آدم ربایی اعلام کردند، اظهار داشت: در این عملیات موفقیت آمیز نوجوان 15 ساله صحیح و سالم به كانون گرم خانواده بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطر نشان شد: هر دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
گرفتن جان پسر 8 ساله به خاطر پول

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

محکومیت پسر 15 ساله به قتل و تجاوز



حکم حبس ابد برای پسرك 15 ساله ای که یکی ازبرادرانش را به قتل رسانده و به دیگری تجاوز کرده بود، برای دادگاه فلوریدا دردسر شده است.

 تجاوز,اخبار تجاوز,خبر تجاوز,قتل,قاتل,قتل عمد

 "كریستین فرناندز" بی خانمان كه از سن كودكی به فروش مواد مخدر كوكائین می پرداخته و به همراه دو برادر دیگرش با مادربزرگ خود زندگی می كردند، در سن 13 سالگی یکی از برادرانش را کشت و به دیگری تجاوز کرد.

وكیل مدافع "فرناندز" نسبت به شیوه بازجوئی و عدم استفاده از امتیاز آزادی به قید وثیقه اعتراض كرد ولی دادگاه "فلوریدا" که برای اولین بار اقدام به برخود با یك نوجوان به مانند یك مجرم بزرگسال نموده است آن را رد نمود.

دیلی نیوز؛  در حال حاضر بحث بر سر این حكم در مجامع قضائی "فلوریدا" بالا گرفته و یك گروه خواهان محاكمه "فرناندز" در دادگاه كودكان و فرستادن او به مراكز مشاوره و در نهایت دادن فرصت دیگر برای یك زندگی دوباره بوده و گروه دیگر او را سزاوار این حكم می دانند.

منبع:جام نیوز