اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ربودن دختر 30 ساله با همکاری شوهر/ رهایی کارمند بیمه با تلاش شبانه روزی پلیس



فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری سه آدم‌ربا که به انگیزه انتقام و اخاذی، اقدام به ربودن یک دختر 30 ساله در شیراز کرده بودند، خبر داد.

  سردار احمدعلی گودرزی اظهار داشت: فردی به مأموران انتظامی شهرستان شیراز مراجعه و اظهار می‌کند دختر 30 ساله وی که در یک شرکت بیمه در شیراز مشغول به کار بوده و تا ساعت پنج عصر نیز در محل کار خود حضور داشته، پس از خروج از محل کار به منزل مراجعت نداشته است.

وی ادامه داد: چند ساعت بعد دختر ربوده‌ شده با تلفن همراه خود با پدرش تماس می‌گیرد و عنوان می‌کند که وی را به‌زور ربوده‌اند و پدرش باید 40 میلیون تومان به‌حساب او واریز تا وی این مبلغ را به آدم‌ربایان پرداخت کند تا او را رها کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران پلیس آگاهی از موضوع، آزادی فرد گروگان و شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

گودرزی گفت: با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی فرد گروگان‌گیر شناسایی و مأموران برای دستگیری وی وارد عمل شدند و با زیر نظر قرار دادن محل‌های تردد وی، موفق شدند متهم را در یکی از خیابان‌های جنوبی شیراز دستگیر کنند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام‌ شده،‌ متهم به آدم‌ربایی اقرار کرد و مأموران متوجه شدند فرد ربوده‌ شده در یک منزل واقع در اطراف شهرستان شیراز محبوس شده است.

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: مأموران بلافاصله به آن محل عزیمت و ضمن آزادی دختر ربوده‌ شده،‌ همسر متهم را که در آن منزل بود و در این آدم‌ربایی با متهم همکاری کرده بود، دستگیر کردند.

گودرزی اظهار کرد: در ادامه تحقیقات مشخص شد خانمی که پیش‌ از این از همکاران فرد ربوده‌ شده بوده و کد بیمه وی معلق شده بود، به انگیزه انتقام‌جویی و اخاذی، فرد گروگان‌گیر و همسرش را تطمیع به آدم‌ربایی کرده است.

وی گفت: این خانم نیز توسط مأموران دستگیر و هر سه متهم پس از معرفی به مقام قضایی روانه زندان شدند.


 اخبارحوادث  -  باشگاه خبرنگاران   


ویدیو مرتبط :
تلاش شبانه روزی پدیده شاندیز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ربودن دختر 16 ساله با خودروی پیکان/3 پسر شیطان صفت با همکاری بسیج دستگیر شدند



اخبار,اخبار حوادث ,آدم ربایی

 

اخبار حوادث - ربودن دختر 16 ساله با خودروی پیکان/3 پسر شیطان صفت با همکاری بسیج دستگیر شدند

جانشین فرمانده انتظامی مشهد گفت: اعضای باند ربایش دختر 16 ساله در عملیات ضربتی پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سردار ابوالقاسم اسفندیاری در گفتگو با  باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مفقودیت دختر 16 ساله در مشهد مشخص شد، این دختر نوجوان 24 خرداد ماه در بلوار طبرسی شمالی مشهد توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو سواری پیکان ربوده شده بود. 
 
جانشین فرمانده انتظامی مشهد ادامه داد: تحقیقات پلیسی ادامه داشت تا اینکه یکی از شاهدان سرنخ هایی را بازگو کرد که منجر به شناسایی متهمان شد.
 
وی افزود: اعضای این باند تحت تعقیب قرار گرفتند و ماموران انتظامی پاسگاه گوجگی مشهد با همکاری عاملان بسیج روستای گوجگی توانستند روز 25 خرداد ماه خودروی پیکان را ردیابی و دختر 16 ساله را از چنگال آدمربایان نجات دهند.
 
سردار اسفندیاری با اشاره به این مطلب که تحقیقات از سوی 3 متهم پرونده ادامه دارد، گفت: متاسفانه باوجود هشداری های فراوان مبنی بر استفاده شهروندان از وسایل نقلیه عمومی شاهد سهل انگاری در این موضوع بسیار مهم هستیم که این چنین افرادی فرصت سوء استفاده پیدا می کنند، که در این رابطه مردم به خصوص خانم های جوان مراقبت و حساسیت بیشتری داشته باشند.
 
گفتنی است، دختر جوان زمانی از دست آدمربایان نجات یافت که این افراد شرور پس از 24 ساعت زندانی کردن قربانی خود، قصد انتقال او را به یک روستای دیگر در حاشیه شهر مشهد داشتند.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران