اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ربایندگان مهندسان ایرانی مشخص شدند


یک گروه سوری که تاکنون ناشناس بوده است مسئولیت ربودن شهروندان ایران در سوریه را بر عهده گرفت.

یک گروه سوری که تاکنون ناشناس بوده است مسئولیت ربودن شهروندان ایران در سوریه را بر عهده گرفت.

این گروه که خود را «جنبش مقابله با گسترش تشیع در سوریه» معرفی کرده است با صدور بیانیه ای مسئولیت ربودن ٥ شهروند ایران در سوریه را بر عهده گرفت.

«جنبش مقابله با گسترش تشیع در سوریه» در این بیانیه ادعا کرد که مقامات جمهوری اسلامی ایران را در جریان مطالبات و درخواست های خود برای آزاد کردن شهروندان این کشور قرار داده و این خواست ها را به سفارت ایران در دمشق ارائه کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه از ربودن پنج ایرانی به عنوان نخستین اخطار به جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان در ارتباط با آنچه ادامۀ پشتیبانی آنان از بشار اسد در سرکوب مردم در سوریه و بویژه در حمص خوانده شده یاد شده است.

گروه سوری به ایران و حزب الله لبنان هشدار داده شده است که اگر بلافاصله به حمایت از رژیم سوریه پایان ندهند، دیگر شهروندان ایران و اعضای حزب الله لبنان در سوریه نیز به سرنوشت این ٥ ایرانی دچار خواهند شد.


منبع: خبرآنلاین



ویدیو مرتبط :
پل سازی مهندسان ایرانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تیم ایرانی عابدزاده کوچک مشخص شد/تاریخ برای بچه عقاب تکرارمی شود؟



احمدرضا عابدزاده , تیم فوتبال سپاهان اصفهان

 

فرزند احمدرضا عابدزاده بزودی در تمرینات تیم شهری شرکت می کند که پدرش پیشرفت خود را مدیون آن شهر است.

به گزارش خبرنگار ورزشی «24»، امیر عابدزاده فرزند ارشد احمدرضا عابدزاده بزودی در تمرینات تیم فوتبال سپاهان اصفهان حاضر می شود.

امیر که مدتهاست در کشور آمریکا به تحصیل و. فوتبال می پردازد ، این فصل به توصیه پدرش قصد ادامه فوتبال در ایران را دارد و به همین خاطر هماهنگی هایی شده تا این دروازه بان جوان در اردوی سپاهان که در کشور ترکیه جریان دارد خود را به کرانچار معرفی کند و از وی تست بعمل آید.

جالب اینکه احمدرضا عابدزاده نیز فوتبال جدی خود را از یک تیم اصفهانی یعنی تام آغاز کرد و سپس توسط مرحوم پرویز دهداری به تیم ملی ایران دعوت شد..../24آنلاین نیوز