اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رباط صلیبی علیرضا نادی پاره شد


کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند.

خبرگزاری فارس: کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان به دلیل مصدومیت تا پایان فصل نمی‌تواند بازی کند.

علیرضا نادی، کاپیتان تیم والیبال باریج اسانس کاشان در دیدار برابر نوین کشاورز از ناحیه زانو دچار مصدومیت شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. پس از انجام معاینات اولیه مشخص شد که رباط صلیبی وی پاره شده است و کاپیتان نادی نمی‌تواند تا پایان فصل برای تیمش به میدان برود.

به گفته مسئولان تیم والیبال باریج اسانس اگر نادی زانویش را جراحی کند حداقل تا تابستان سال آینده از میادین دور خواهد بود؛ با این شرایط نادی که با آمدن برناردی انگیزه زیادی برای بازگشت به تیم ملی داشت نمی‌تواند در رقابت‌های اخیر درصورت دعوت شدن، تیم ملی را همراهی کند.

از طرفی کاشانی‌ها برای اینکه بتوانند جایگزین مناسبی برای ناید پیدا کنند به سراغ رودریگو سانتانا، سرعتی‌زن سابق تیم ملی والیبال برزیل رفته‌اند و به احتمال فراوان این بازیکن با سابقه را جایگزین کاپیتان نادی خواهند کرد.

طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال در صورتی که یک بازیکن به دلیل مصدومیت و با تایید پزشکان قادر به همراهی تیمش نباشد، تیم‌ها می‌توانند یک بازیکن دیگر را جایگزین وی کنند.


ویدیو مرتبط :
جراحی رباط صلیبی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است



 

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

 

/اخبار كوتاه از فولاد خوزستان/

رباط صلیبی رمضانی آسیب ندیده است

رباط صلیبی هافبك تیم فوتبال فولاد خوزستان آسیب ندیده است.

سعید رمضانی كه در اردوی ارومیه فولاد دچار آسیب دیدگی از ناحیه زانو شده با گرفتن MRI مشخص شد كه از ناحیه رباط مشكلی ندارد اما این بازیكن برای فیزیوتراپی و درمان زانوی خود شب گذشته به تهران بازگشت.

* امروز آخرین روز اردوی فولاد در ارومیه است. این تیم پس از بازگشت از ارومیه در اهواز تمرینات خود را دنبال می كند و 17 تیر راهی تركیه می شود.

* در ارومیه 3 بازیكن لیگ دسته اولی حضور پیدا كردند كه از بین آنها مجید جلالی دو بازیكن را نپسندید اما جراح كار بازیكن تیم شیرین فراز مورد توجه جلالی قرار گرفت.

* حسین آشنا دروازه بان تیم فولاد به دلیل مصدومیت به تازگی نرم دویدن را آغاز كرده است.

* قرار است بازیكنی از بلوك شرق اروپا به زودی در تمرینات فولاد حضور پیدا كند. جلالی اگر نتواند بازیكنان مورد نیازش را پیدا كند به زودی راهی برزیل می شود.