اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رای کمیته انضباطی در مورد دهنوی صادر شد


کمیته انضباطی انتقال شجاع خلیل‌زاده به سپاهان و قاسم دهنوی به پرسپولیس را قانونی اعلام کرد.

ایسنا: کمیته انضباطی انتقال شجاع خلیل‌زاده به سپاهان و قاسم دهنوی به پرسپولیس را قانونی اعلام کرد.

اسماعیل حسن‌زاده با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی‌های لازم درباره پرونده این دو بازیکن اعلام می‌کنم که انتقال شجاع خلیل‌زاده از باشگاه مس کرمان به سپاهان کاملا قانونی است و شکایت باشگاه مس در این خصوص رد می‌شود.

وی درباره پرونده قاسم دهنوی هم گفت: طبق رایی که دوشنبه صادر کردیم، حضور قاسم دهنوی در پرسپولیس هم قانونی اعلام می‌شود اما این بازیکن مبلغ 60 میلیون تومان جریمه شد.


ویدیو مرتبط :
واکنش دایی به رای کمیته انضباطی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رای کمیته انضباطی پرویز مظلومی صادر شد



اخبارورزشی,خبرهای ورزشی,مظلومی

کمیته انضباطی رای خود را درباره اظهارات سرمربی استقلال صادر کرد.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و نفت تهران در هفته بیستم لیگ برتر در حالی برگزار شد که از سوی پرویز مظلومی سرمربی اسقلال تخلفاتی مبنی برانجام مصاحبه علیه داوری صورت گرفت.

با توجه به اینکه هرگونه اظهار نظر نسبت به مقامات رسمی مسابقات، قابل مجازات است و ضمن اینکه مظلومی پیش از این نیز در اقدامی مشابه و اعتراض علیه برگزارکنندگان مسابقه به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده بود، اظهارات و صحبت‌های اخیر وی تخلف بوده و کمیته انضباطی طبق ماده 67 آیین‌نامه انضباطی و با توجه به تکرار تخلفات، سرمربی این تیم را به پرداخت 70 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

 

اخبار ورزشی - ورزش سه