اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رای اولی‌ ها برنده ساعات اولیه رای گیری


در این انتخابات نقش نوجوانان و رای اولی‌ها بسیار پر رنگ‌تر از گروه‌های دیگر است، رای اولی‌هایی که از شوق داشتن حق برای تصمیم گیری کشورشان از نفرات اول صف های رای بودند.

خبرگزاری میزان: در این انتخابات نقش نوجوانان و رای اولی‌ها بسیار پر رنگ‌تر از گروه‌های دیگر است، رای اولی‌هایی که از شوق داشتن حق برای تصمیم گیری کشورشان از نفرات اول صف های رای بودند.

امروز ملت همیشه در صحنه ایران با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر اقتدار خود را به رخ جهانیان کشیدند.

در حالی که تنها حدود ۲ ساعت از زمان شروع رای گیری در مسجد الجواد میدان هفت تیر بیشتر سپری نشده شاهد صف های عظیم مردم برای رای دادن هستیم و این صف های عظیم حتی قبل از باز شدن درب های مسجد به خوبی قابل مشاهده بود.

مردم ایران از ساعات ابتدایی صبح برای اهمیت انتخابات در انتظار بازگشایی مراکز  اخذ رای بودند که مسجدا الجواد میدان هفت تیر هم به از حجم عظیمی از رای دهندگان استقبال می کند، در این بین به نکات جالبی بر خوردیم که گفتن انها خالی از لطف نیست،  در ساعات ابتدایی صبح پدر و مادری با کودک خردسال خود قبل از باز شدن درهای مسجد حضور داشتند و شوق کودک را برای انداختن رای بر صندوق به خوبی قابل مشاهده می‌شد، بعلاوه حضور پیر مرد و پیرزن کهنسالی که با در دست داشتن شناسنامه های خود در انتظار رای دادن بودند ذوق و غیرت ایرانی را به خوبی نشان می‌داد.

همچنین در این انتخابات نقش نوجوانان و رای اولی‌ها بسیار پر رنگ تر از گروه های دیگر در این مسجد بود، رای اولی هایی که از شوق داشتن حق برای تصمیم گیری کشورشان  از نفرات اول صف های رای بودند، صف هایی که با وجود این نوجوانان در کنار کهنسالان پایداری و استقلال ایران را کامل می‌کرد،

انتظار می‌رود  با این حضور پور شور مردم در ادامه روز شاهد بیشتر شده حجم رای دهندگان در مراکز اخذ رای باشیم.


ویدیو مرتبط :
رای دادن رهبر انقلاب در ساعات اولیه شروع انتخابات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در ساعات اولیه رای خود را در صندوق‌ بیندازید


ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان این استان خواست تا در ساعات اولیه امروز با حضور در حوزه‌های رای‌گیری رای خود را در صندوق‌های بیندازند.

تابناک: ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان این استان خواست تا در ساعات اولیه امروز با حضور در حوزه‌های رای‌گیری رای خود را در صندوق‌های بیندازند.

در اطلاعیه شماره 7 ستاد انتخابات استان تهران از شهروندان استان خواسته شده است با توجه به ازدهام در ساعات آینده در بیشتر شعب اخذ رای استان، کار رای‌گیری خود را در ساعات اولیه شروع اخذ رای به انجام برسانند.

برای رای دادن در روز 24 خرداد تنها داشتن شناسنامه و شماره ملی کفایت می‌کند.

شعب اخذ رای استان ازساعت 8 صبح امروز پذیرای شهروندان هستند.