اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه اندازی یک ایمیل ایرانی جدید


یک سرویس پست الکترونیک ایرانی امکان ارسال روزانه 10 پیامک رایگان را برای کاربران فراهم کرد.

خبرگزاری مهر: یک سرویس پست الکترونیک ایرانی امکان ارسال روزانه 10 پیامک رایگان را برای کاربران فراهم کرد.

در راستای توسعه سرویس های بومی تحت وب در کشور، پست الکترونیک رایانا برای استفاده کاربران ایرانی از ایمیل های داخلی راه اندازی شد.

کاربران با عضویت در این ایمیل داخلی، علاوه بر ارسال و دریافت رایانامه از سرویسهای پیامک رایگان و اعلان پیامکی ورود به سیستم بهره‌مند می شوند.

این ایمیل ایرانی با ساختاری ساده و به زبان فارسی طراحی شده و به کاربران این امکان را می‌دهد تا در فضای یک گیگابایتی که در اختیارشان قرار گرفته دریافت و ارسال نامه الکترونیکی داشته باشند.

امکان عضویت در این سرویس بدون نیاز به اطلاعات شخصی است و کاربران می‌توانند روزانه 10 پیامک رایگان به مشترکان اپراتورهای موبایل ارسال کنند.

یکی دیگر از قابلیت‌های این ایمیل ایرانی سرویس "اعلان پیامکی ورود" است که ارائه دهندگان آن مدعی شدند این قابلیت امنیتی هیچ نمونه داخلی و خارجی ندارد؛ در این سرویس کاربران می‌توانند به محض ورود به حساب کاربری خود از طریق دریافت یک پیامک باخبر شوند.

پس از فعال کردن این سرویس هر بار که کاربر با زدن نام کاربری و رمز ورود، وارد حساب کاربری خود شود، این موضوع با پیامک به شماره همراه کاربر که در بخش اطلاعات فردی وارد شده است، اطلاع داده می‌شود.


ویدیو مرتبط :
راه اندازی ایمیل سرور MDaemon

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راه‌اندازی ایمیل ملی با تكیه بر شماره ملی ایرانیان



 

راه‌اندازی ایمیل ملی با تكیه بر شماره ملی ایرانیان

 

 

فارس: مدیر‌عامل شركت پست راه‌اندازی پروژه ایمیل ملی با تكیه بر شماره ملی ایرانیان را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای شركت پست عنوان كرد.

 

محمدحسن كرباسیان صبح امروز در دیدار با استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینكه واگذاری بخش عمده‌ای از خدمات پستی به بخش خصوصی به تصویب رسیده است، اظهار داشت: قسمتی از این خدمات از جمله توزیع خدمات پایه پستی، كدگذاری، پست بین‌المللی و تمبر همچنان در اختیار بخش دولتی خواهد بود.

* 1.03 میلیون خرید اینترنتی در كشور

وی همچنین از توزیع 850 میلیون نامه، مرسوله و قبض‌های خدماتی توسط شركت پست در سال‌ جاری خبر داد و گفت: در 10 ماه نخست امسال یك میلیون و 300‌هزار خرید اینترنتی در كشور انجام شده است كه این كار با راه‌اندازی سایت خرید اینترنتی شركت پست ساماندهی می‌شود.

* فعالیت 10‌هزار دفتر ICT روستایی در كشور

كرباسیان با بیان اینكه هم‌اكنون 10‌هزار دفتر ICT روستایی در كشور فعالیت می‌كنند، گفت: بعد از اجرای طرح هدفمندی یارانه‌ها تحقیق در این مورد كه سفرهای روستاییان به شهرها به چه منظور انجام می‌شود، آغاز شده است.

وی با اعلام اینكه در دفاتر ICT روستایی از طریق پست‌بانك برای یك میلیون و 200‌هزار خانوار برای دریافت یارانه نقدی، حساب افتتاح شده است، افزود: تلاش مجموعه شركت پست بر آن است كه ارتباط روستاها و شهرها را تا جایی كه امكان دارد از طریق دفاتر خدمات پستی فراهم كند تا هزینه سفرهای روستاییان كاهش یابد.

كرباسیان همچنین از تعهد مدیركل اتحادیه جهانی پست در خصوص عدم تأثیر تحریم‌های بین‌المللی بر ارتباط پستی ایران با كشورهای دنیا خبر داد.

وی همچنین راه‌اندازی پروژه ایمیل ملی با تكیه بر شماره ملی ایرانیان را از مهم‌ترین برنامه‌های در دست اجرای شركت پست عنوان كرد.

* بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ارتباطی

استاندار آذربایجان شرقی بهره‌مندی از فناوری‌های نوین ارتباطی را از سیاست‌های دولت برای تحقق عدالت اجتماعی عنوان كرد.

احمد علیرضابیگی نیز در این دیدار با بیان اینكه بخش مهمی از خدمات دولت از قبیل مراحل ثبت‌نام طرح هدفمندی یارانه‌ها، سهام عدالت و مسكن مهر از طریق خدمات پستی انجام شده است، افزود: آذربایجان شرقی در ارائه خدمات الكترونیكی پیشرو بوده و زیرساخت‌های توسعه خدمات پستی در استان فراهم است.

وی مدیریت صحیح را عامل ایجاد فرصت‌های مناسب برای توسعه دانست و گفت: ایجاد شرایط ایده‌آل برای استفاده از خدمات پستی و الكترونیكی دولت نیازمند مدیران خلاق و باهوش است.

بیگی با تأكید بر واگذاری بخشی از خدمات پستی به بخش خصوصی تصریح كرد: ارتقای سطح خدمات پستی نیازمند ورود بخش خصوصی و استفاده از توانمندی بالای این بخش است كه البته سرمایه‌گذاران هم باید از سود خود در این باره مطمئن باشند.../فارس