اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه اندازی مراکز عفاف و حجاب در کشور


مراکز عفاف و حجاب به زودی در کشور راه اندازی می شوند.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر: مراکز عفاف و حجاب به زودی  در کشور راه اندازی می شوند.

دبیر بنیاد ملی عفاف و حجاب کشور دیشب  در نشست برنامه ریزی و هم اندیشی بنیاد عفاف و حجاب  هرمزگان  افزود: با راه اندازی این مراکز در استانها ، برنامه های فرهنگی و هنری اجرا  وکتاب با  این موضوع  منتشر می شود .

حجت الاسلام محمد حسن اختری افزود: این مراکز با هدف ترویج صحیح فرهنگ عفاف و حجاب ، مبارزه با بی حجابی و بد حجابی و تهاجم فرهنگی غرب راه اندازی خواهند شد.

دبیر بنیادملی عفاف و حجاب کشور گفت: استان هرمزگان پنجمین استان برای اجرایی کردن مرکز عفاف و حجاب در کشور است و به ترتیب  در استانهای دیگر کشور نیز این مراکز راه اندازی می شوند.


ویدیو مرتبط :
برگزاری نمایشگاه حجاب و عفاف در کشور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سئوال مطهری از وزیر کشور در مورد عدم اجرای قانون عفاف و حجاب



سئوال مطهری از وزیر کشور در مورد عدم اجرای قانون عفاف و حجاب

سئوال مطهری از وزیر کشور در مورد عدم اجرای قانون عفاف و حجاب

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی سئوال علی مطهری از وزیر کشور در مورد عدم ارجای قانون عفاف و حجاب در این کمیسیون در هفته جاری خبر داد.

سید علی طاهری در گفتگو با  مهر اظهار داشت: وزارت کشور مسئول اجرای قانون عفاف و حجاب است با توجه به وضعیت فرهنگی موجود مطهری با سئوال از وزیر کشور در واقع خواستار ارائه گزارشی از عملکرد این وزرات خانه در اجرای قانون عفاف و حجاب شده است.
نماینده مردم  گرگان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: این سئوال هفته جاری با حضور نجار در کمیسیون فرهنگی بررسی می شود.


به گزارش مهر پیش از این نیز علی مطهری در نطق خود  از عملکرد دولت در زمینه عفاف و حجاب انتقاد کرده بود .وی معتقد بود: احمدی نژاد و مشایی مسئله حجاب را قبول ندارند و مخالف نظریه اسلام در مورد حجاب هستند.
 
وی در اخطار به وزیر کشور گفت: تعلل وزیر کشور و کمیسیون فرهنگی مجلس نیز در مسئله حجاب و عفاف قابل گذشت نیست و به وزیر کشور اخطار می کنیم که اگرتعلل کند و این بهانه را بیاورد که احمدی نژاد و مشایی نمی گذارند در مجلس نهم وی را استیضاح خواهیم کرد.
 بر اساس این گزارش قانون راهکارهای اجرایی گسترش فرهنگ عفاف و حجاب که در 13 دی 1384 به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده است./مهر