اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه اندازی شبکه اجتماعی پخش فیلم


شبکه اجتماعی پخش فیلم و سریال بر بستر وب و اینترنت - OTT - به صورت آنلاین راه اندازی شد.

خبرگزاری مهر: سرویس اشتراک ویدیوی کشور - آپارات- شبکه اجتماعی پخش آنلاین فیلم سینمایی را راه اندازی کرد.

این شبکه اجتماعی که بر بستر OTT عرضه می شود و اپلیکیشنی برای موبایل، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیونهای هوشمند خواهد بود امکان پخش فیلم های سینمایی ایران و جهان را فراهم می کند.

سرویس پخش آنلاین فیلیمو ، امکان مشاهده فیلمهای مورد علاقه کاربر را با استفاده از اینترنت بر روی تلفن همراه، رایانه شخصی، تبلت و تلویزیون های هوشمند ممکن می کند و کیفیت پخش را با توجه به سرعت اینترنت کاربر به صورت هوشمند تنظیم می کند؛ با استفاده از این فناوری کاربر فیلم ها را بدون مواجه شدن با بافرینگ یا هرگونه قطعی در پخش، به صورت نرم و روان خواهد دید.

علاوه بر پخش فیلم های سینمایی که با رعایت حق کپی رایت مولفان انجام می شود به زودی سریال های تلویزیونی و برنامه های شبکه خانگی نیز بر بستر www.aparatfilimo.com قابل رویت خواهد بود.


ویدیو مرتبط :
مدیریت پروژه چابک متمایز شدن رفتار اجتماعی شبکه های اجتماعی رسانه های اجتماعی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«شبکه اجتماعی» فینچر بهترین فیلم سال ۲۰۱۰ شد



 

 «شبکه اجتماعی» فینچر بهترین فیلم سال ۲۰۱۰ شد

 

«شبکه اجتماعی» جوایز بهترین فیلم، کارگردان (دیوید فینچر)، فیلمنامه اقتباسی (آرون سورکین) و بهترین بازیگر مرد (جسی آیزنبرگ) را از سوی هیئت ملی نقد (NBR) دریافت کرد.

این فیلم با بودجه ای در حدود ۵۰ میلیون دلار با اقتباس از کتاب «میلیاردرهای تصادفی: تاسیس فیس بوک، داستانی از جنسیت، پول، نبوغ و خیانت» نوشته بن مزریک ساخته شده و اندرو گارفیلد، جاستین تیمبرلیک و رونی مارا دیگر بازیگران آن هتستند.

«شبکه اجتماعی» در دو ماه اول اکران در آمریکای شمالی ۹۰ میلیون دلار فروش داشت. این دومین جایزه هیئت ملی نقد برای فینچر است. او برای «مورد عجیب بنجامین باتن» هم برنده جایزه شد.

هیئت ملی نقد در فهرستی که روز پنجشنبه در نیویورک منتشر شد، ۱۰ فیلم را به عنوان بهترین فیلم های سال ۲۰۱۰ انتخاب کرد که به ترتیب حروف الفبا عبارتند از «سال دیگر»، «مشت زن»، «زندگی پس از مرگ»، «آغاز»، «سخنرانی پادشاه»، «شاتر آیلند»، «شهر»، «داستان اسباب بازی ۳»، «شهامت» و «استخوان زمستان».

برگزیدگان این دوره جوایز هیئت ملی نقد ۱۱ ژانویه ۲۰۱۱ (۲۱ دی) در مراسمی با اجرای مردیت ویی یرا مورد تقدیر قرار می گیرند. این هیئت متشکل از ۱۱۰ منتقد سینما و مورخ و قدیمی ترین گروه در آمریکاست که هر سال در نظرسنجی از اعضای خود بهترین ها را انتخاب می کند.

لسلی منویل برای «سال دیگر» ساخته مایک لی برنده جایزه بهترین بازیگر زن شد. کریستین بیل برای بازی در نقش یک معتاد به مواد مخدر در «مشت زن» به کارگردانی دیوید اُ. راسل جایزه بهترین بازیگر مرد مکمل را دریافت کرد و جکی ویور برای بازی در درام استرالیایی «قلمرو حیوانی» بهترین بازیگر زن مکمل شناخته شد.

کریس اسپارلینگ هم برای فیلم «مدفون» جایزه بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را گرفت. فیلم فرانسوی «خدایان و آدم ها» ساخته خاویر بووا بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان شناخته شد و «در انتظار سوپرمن» به کارگردانی دیوید گاگنهایم جایزه بهترین مستند را به خانه برد.

«داستان اسباب بازی ۳» بهترین انیمیشن بلند شد و جایزه بهترین گروه بازیگری به «شهر» ساخته بن افلک رسید. جنیفر لارنس بازیگر اصلی «استخوان زمستان» در ادامه موفقیت های این فیلم جایزه بهترین نقش آفرینی یک بازیگر نوظهور را دریافت کرد.

این درام تلخ دوشنبه پیش در جوایز گاتام برنده جوایز اصلی شد و با نامزدی در هفت رشته پیشتاز جوایز اسپیریت است که از آن به عنوان معادل اسکار در جامعه سینمای مستقل آمریکا یاد می شود.

جایزه ویژه دستاورد فیلمسازی به سوفیا کوپولا برای نوشتن فیلمنامه، کارگردانی و تهیه فیلم «جایی» اعطاء شد. او سال ۲۰۰۳ برای فیلم «گمشده در ترجمه» برنده همین جایزه شد. NBR همچنین جایزه طراحی صحنه را به دانته فرتی برای «شاتر آیلند» اعطاء کرد.

پارسال برندگان بخش های اصلی جوایز هیئت ملی نقد با برندگان جوایز اسکار همخوانی نداشتند. این هیئت پارسال «روی هوا» را به عنوان بهترین فیلم انتخاب کرد و کلینت ایستوود برای «شکست ناپذیر» بهترین کارگردان شناخته شد.

مورگان فریمن برای «شکست ناپذیر» و جرج کلونی برای «روی هوا» بهترین بازیگر مرد معرفی شدند و کری مالیگان هم برای «یک آموزش» بهترین بازیگر زن شد. وودی هارلسن برای «پیام آور» بهترین بازیگر مرد مکمل معرفی شد و جایزه بهترین بازیگر زن مکمل به آنا کندریک برای «روی هوا» رسید. همه این برندگان نامزد اسکار بودند، اما هیچ یک برنده نشدند.

دو سال قبل از آن «میلیونر زاغه نشین» و «پیرمردها کشوری ندارند» برنده جایزه بهترین فیلم به انتخاب هیئت ملی نقد شدند و همان سال اسکار بهترین فیلم را دریافت کردند.

فهرست کامل برندگان جوایز امسال هیئت ملی نقد عبارت است از:

بهترین فیلم: «شبکه اجتماعی»

بهترین کارگردان: دیوید فینچر برای «شبکه اجتماعی»

بهترین بازیگر مرد: جسی آیزنبرگ برای «شبکه اجتماعی»

بهترین بازیگر زن: لسلی منویل برای «سال دیگر»

بهترین بازیگر مرد مکمل: کریستین بیل برای «مشت زن»

بهترین بازیگر زن مکمل: جکی ویور برای «قلمرو حیوانی»

بهترین فیلم خارجی: ««خدایان و آدم ها»

بهترین مستند: «در انتظار سوپرمن»

بهترین انیمیشن بلند: «داستان اسباب بازی ۳»

بهترین گروه بازیگری: «شهر»

بهترین نقش آفرینی یک بازیگر نوظهور: جنیفر لارنس برای «استخوان زمستان»

بهترین کارگردانان اول: سباستین یونگر و تیم هترینگتون

جایزه مرکز توجه: سیلوین شومه و ژاک تاتی برای «شعبده باز»

بهترین فیلمنامه غیراقتباسی: کریس اسپارلینگ برای «مدفون»

بهترین فیلمنامه اقتباسی: آرون سورکین برای «شبکه اجتماعی»

جایزه ویژه دستاورد فیلمسازی: سوفیا کوپولا برای نوشتن فیلمنامه، کارگردانی و تهیه «جایی»

جایزه تاریخ فیلم ویلیام کی. اورسن: لئونارد مالتین

جایزه آزادی بیان: «بازی عادلانه»، «محکومیت»، «زوزه»

جایزه طراحی صحنه: دانه فرتی برای «شاتر آیلند»

۱۰ فیلم برتر: «سال دیگر»، «مشت زن»، «زندگی پس از مرگ»، «آغاز»، «سخنرانی پادشاه»، «شاتر آیلند»، «شهر»، «داستان اسباب بازی ۳»، «شهامت» و «استخوان زمستان»

پنج فیلم خارجی برتر سال: «من عشق هستم»، «آتش افروزان»، «زندگی فراتر از هر چیز»، «آشپزخانه روح»، «ماده سفید»

پنج فیلم مستند برتر سال: «یک فیلم ناتمام»، «دزدی داخلی»، «Joan Rivers: A Piece of Work»، «رسترپو»، «داستان تیلمن»

۱۰ فیلم مستقل برتر سال: «قلمرو حیوانی»، «مدفون»، «مخزن ماهی»، «نویسنده پشت پرده»، «گرینبرگ»، «بگذار وارد شوم»، «اهریمنان»، « Please Give»، «جایی»، «جوانان شورشی»

ورایتی / ۲ دسامبر... /خبر آنلاین