اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه اندازی دو فاز دیگر زندان تهران بزرگ


مدیر کل زندان های استان تهران از بهره برداری کامل اردوگاه محکومین مواد مخدر تا پایان شهریور خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیر کل زندان های استان تهران از بهره برداری کامل اردوگاه محکومین مواد مخدر تا پایان شهریور خبر داد.

سهراب سلیمانی در حاشیه مراسم ترحیم والده رییس سازمان زندان ها در جمع خبرنگاران گفت: ۲فاز دیگر زندان بزرگ تهران تا نیمه سال۹۵ راه اندازی می شود و تعدادی از زندانیان اوین و رجایی شهر به این زندان منتقل می شوند.

وی درباره راه اندازی اردوگاه ویژه محکومین مواد مخدر گفت: با راه‌انداز این اردوگاه ۷هزار زندانی به اردوگاه فشافویه منتقل می شوند.

مدیر کل زندان های استان تهران از راه اندازی کامل این اردوگاه تا پایان شهریور خبر داد.

سلیمانی همچنین در خصوص آمار زندانیان منتقل شده به زندان بزرگ تهران گفت: در سال گذشته هفت هزار زندانی از زندان های اوین و رجایی شهر به این زندان منتقل شدند.


ویدیو مرتبط :
راه اندازی الکتروموتور سه فاز با برق تک فاز (قسمت اول)

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آغاز متادون درمانی در زندان بزرگ تهران


مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از آغاز طرح متادون درمانی در زندان بزرگ پایتخت خبر داد.

خبرگزاری مهر: مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز از آغاز طرح متادون درمانی در زندان بزرگ پایتخت خبر داد.

محسن نصیری گفت: این طرح توسط انجمن حمایت از زندانیان ایجاد و راه اندازی شده تا در جهت اصلاح وتربیت و بازتوانی زندانیان با زندان مشارکت داشته باشیم.

وی با اشاره به شکل گیری زندانبانی علمی در مجتمع گفت: با توجه به تلاش مسئولین شکل گیری زندانبانی علمی در سطح زندانهای مجتمع به وضوح مشهود است و امیدواریم طرح متادون درمانی موثر واقع شود.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مرکز اظهار داشت: در مرحله نخست از 1000 زندانی معتاد در زندان بزرگ تهران 200 نفر ثبت نام کردند که امیدواریم بتوانیم هر 1000 نفر را در این طرح مشارکت دهیم. البته اعلام کرده ایم که می توانیم این طرح را در تمام زندانهای تهران اجرایی کنیم.