اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه‌ اندازی شبکه فارسی زبان در عربستان


رژیم آل سعود پس از جلوگیری از فعالیت شبکه‌های خبری ماهواره ای المنار و المیادین لبنان به زودی یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان راه اندازی می کند.

خبرگزاری صدا و سیما: رژیم آل سعود پس از جلوگیری از فعالیت شبکه‌های خبری ماهواره ای المنار و المیادین لبنان به زودی یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان راه اندازی می کند.

پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان با اعلام این خبر افزود :عادل الظریفی وزیر فرهنگ و اطلاع رسانی عربستان متوقف کردن شبکه‌های المیادین و المنار را رسما اعلام کرد.

وزیر اطلاع رسانی عربستان ادعا کرد کشورش جلوی پخش برنامه‌های این دو شبکه را به علت حملات تبلیغاتی پیاپی علیه عربستان و شایعه سازی و دروغ پردازی در جریان طوفان قاطعیت [ تهاجم عربستان به یمن] گرفته است.

روزنامه «سبق» نیز نوشت دستور به جلوگیری از فعالیت شبکه های تلویزیونی المنار و المیادین در حالی صادر شده است که وزارت اطلاع رسانی عربستان برای راه اندازی یک شبکه تلویزیونی فارسی زبان و یک پایگاه اینترنتی فارسی زبان تلاش می کند.


ویدیو مرتبط :
داعش شبکه روسی زبان راه اندازی کرد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک شبکه فارسی زبان: شریفی نیا نون به نرخ روز خور است!





اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

یک شبکه فارسی زبان: شریفی نیا نون به نرخ روز خور است!

یک شبکه فارسی زبان با تحلیل دلایل فروش فیلم قلاده های طلا بازیگران آن را نان به نرخ روز خور خواند.

در حالی که فیلم سینمایی قلاده های طلا ساخته ابوالقاسم طالبی که مستقیما به حواشی بعد از انتخابات سال ۸۸ ایران پرداخته است فروش قابل قبولی در گیشه داشته و فروش نسخه نمایش خانگی آن هم به گفته فروشندگان سوپرمارکت ها این روزها اوضاع خوبی دارد اما همچنان حاشیه سازی پیرامون این فیلم سینمایی ادامه دارد.

بنا بر این گزارش شبکه های فارسی زبان خارجی علاقه دارند این فیلم را شکست خورده تحلیل کنند به طوری که مدام درحال تکرار دیالوگ هایی چون منزوی شدن عوامل این فیلم و عدم رغبت فیلمسازان به همکاری با بازیگران آن، هستند.

این در حالی است که بازیگرانی چون محمدرضا شریفی نیا و امین حیایی ، محمود عزیزی و حمیدرضا پگاه هرکدام پس از این فیلم در چند پروژه سینمایی و تلویزیونی و تئاتر قرار داد بسته اند.

شریفی نیا نان به نرخ روز خور است

یک شبکه فاسی زبان که سابقه خوبی در گاف های رسانه ای دارد روز گذشته در یک برنامه تحلیل سیاسی اجلاس غیر متعهد ها در تهران که معلوم نبود از کجا بحث به فیلم قلاده های طلا کشیده شد فروش قلاده های طلا را غیر واقعی دانست ولی باکمال تعجب دلایل فوش فیلم را هم تحلیل کرد!

کارشناس این شبکه در توجیه حضور پررنگ محمد رضا شریفی نیا در پروژه های پس از قلاده های طلا وی را فردی نون به نرخ روز خور خواند و تاکید کرد چنین افرادی چون اعتقاد وعقیده ای ندارند کار در پروژه های مختلف برایشان فقط جنبه کسب درامد دارد.

البته در این اظهار نظر مشخص نشد منظور از اعتقاد چیست؟!

اخراج علیرام نورایی ار ستاد زلزله زدگان و جو سازی علیه وی

در همین راستا تنها علی رام نورایی است که این شبکه ها توانسته اند اورا هدف قرار داده و مدام تاکید کنند که دیگر کسی تمایلی به همکاری با وی ندارد و این در حالی است که نورایی در گفتگو با یک خبرگزاری گفته: بعد از قلاده های طلا در فیلم سینمایی استرداد، دو تله فیلم و یک سریال بازی کردم و در حال حاضر هم در سریال ماتادور به کارگردانی فرهاد نجفی ایفای نقش می کنم.

علی رام نورایی که به تازگی از اخراج شدن از مرکز کمک به زلزله زدگان هنرمندان توسط یکی از کارگردانان سرشناس ایرانی خبرداده گفته است : دوستان خارج نشین فکر نکنند با گفتن جمله هایی مثل بیکار شدن بازیگر قلاده های طلا می توانند اذهان مردم را نسبت به من و امثال من خراب کنند. کسی که بالا نشسته، خودش روزی رسان است و تا به حال هم رسانده است.

هنوز مشخص نشده است که اختلاف بوجود آمده میان نورایی و آقای کارگردان ارتباطی با بازی وی در فیلم قلاده های طلا داشته است یا خیر اما همین اتفاق محملی می شود تا بیگانگان آتش نمور جوسازی های خویش را علیه این بازیگر با قوت تر ببینند.

زنده باد مخالف من

"زنده باد مخالف من" شعاری است که مدام ورد زبان خارج نشینان بوده و آن را تبلیغ می کرده اند اما به نظر می رسد این جمله در برهه ای خاص سودآور بوده است و شاید همان اعتقاد ! حلقه مفقوده استفاده از این جمله بوده باشد./سینماپرس