اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه‌اندازی کلینیک «کنترل خشم» در تهران


مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم پس ازعید فطر در یکی از مناطق شهر تهران راه‌اندازی می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان گفت: نخستین کلینیک کنترل خشم پس ازعید فطر در یکی از مناطق شهر تهران راه‌اندازی می‌شود.

دکتر بهمن بهمنی در گفت‌وگویی، با اعلام این خبر اظهارکرد: کلینیک‌های کنترل خشم را شهرداری تهران با نظارت تخصصی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان راه‌اندازی می‌کند و این کلینیک‌ها توسط روانشناسان دارای مجوز کار اداره می‌کنند.

وی تاکید کرد: مجوز این روانشناسان از سوی سازمان نظام روانشناسی صادر شده و آنان آموزش‌های خاص کنترل خشم را زیر نظر متخصصان با نظارت وزارت ورزش و جوانان گذرانده‌اند.

بهمنی افزود: مردم با مراجعه به کلینیک‌های کنترل خشم درباره ماهیت احساسات خود از جمله احساس خشم آموزش می‌بینند و نسبت به علل ایجاد احساس خشم، راه‌های کنترل آن و تبدیل آن به روش‌های ابراز خشم رشد یافته، آگاهی پیدا می‌کنند.

مدیرکل دفتر ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان در ادامه گفت: در کلینیک‌های کنترل خشم به روانشناسان دیگر نیز در زمینه راه‌های کنترل خشم آموزش داده می‌شود تا بتوانند در کلینیک‌های کنترل خشم سایر مناطق شهرداری تهران نیز که قرار است راه‌اندازی شود، به کار مشغول شوند.

وی درباره تعرفه کلینیک‌های کنترل خشم اظهارکرد: خدمات ارائه شده در این کلینیک‌ها به آموزش عمومی و خدمات کلینیکی تقسیم می‌شود و آموزش‌های عمومی به صورت کارگاهی برگزار می‌شود و میزان پرداختی مراجعه‌کنندگان بسیار کم و در حد رایگان است.

بهمنی در پایان گفت: سایرخدمات کلینیک‌های کنترل خشم نیز با قیمت بسیار پایین عرضه می‌شود؛ چرا که شهرداری تهران یارانه قابل توجهی را به این امر اختصاص داده است و بخشی از این مبلغ نیز مشمول تخفیف می‌شود، ضمن آنکه امکان دارد بخش دیگری از هزینه خدمات ارائه شده را نیز وزارت ورزش و جوانان تقبل کند.


ویدیو مرتبط :
کلینیک تخصصی کاردرمانی در تهران کلینیک مهسا مقدم 09357734456

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

کلینیک کنترل خشم فردا در تهران افتتاح می‌شود



اخبار,اخباراجتماعی,کنترل خشم جوانان


اخبار اجتماعی  -  کلینیک کنترل خشم فردا در تهران افتتاح می‌شود

کلینیک کنترل خشم جوانان پس از چند ماه تأخیر بالاخره فردا در تهران راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش فارس، با روی کار آمدن دولت یازدهم و انتخاب محمود گودرزی به سمت وزیر ورزش و جوانان، محمود گلزاری به عنوان معاون ساماندهی امور جوانان انتخاب شد.

یکی از وعده‌هایی که از آغازین روزهای فعالیت معاونت ساماندهی امور جوانان در دولت یازدهم مطرح شد راه اندازی کلینیک کنترل خشم جوانان بود.

محمود گلزاری معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه کنترل خشم در میان جوانان یکی از لازمه‌های اصلی در جامعه کنونی است، از راه اندازی اولین مرکز کنترل خشم در مرداد ماه خبر داده بود.

این اتفاق در مرداد ماه عملی نشد و وعده‌هایزمان‌های دیگری مانند بعد از عید فطر و هفته جوان داده شد که متأسفانه هفته جوان هم به پایان رسید اما خبری از افتتاح این کلینیک‌ نشد.

در آخرین وعده داده شده تاریخ سوم دی‌ماه از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان برای افتتاح این کلینیک اعلام شد اما باز هم عملی نشد تا اینکه نجم الدین محمدی مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان از افتتاح این کلیینیک در هفته جاری خبر داد.

به گفته محمدی کلینیک کنترل خشم فردا در تهران افتتاح خواهد شد و  علت تأخیر آن را نیز آماده نبودن مکان راه اندازی کلینیک تا کنون بوده است.

هدف از راه اندازی این مرکز ارائه خدمات درمانی به مراجعان، دوره‌های آموزشی برای گروه‌هایی مانند مربیان مدارس و روانشناسان در زمینه پیشگیری و کنترل خشم عنوان شده است همچنین قرار است در این مراکز کارهای مطالعاتی در زمینه رصد وضعیت خشم جوانان نیز انجام شود.


  اخبار اجتماعی  -  فارس