اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه‌اندازی سایت حراج هدایای احمدی نژاد


به زودی سایت رسمی حراج هدایای رئیس‌جمهور راه‌اندازی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ورود به این سایت برای خرید هدایای رئیس‌جمهور اقدام کنند.

فارس: معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سایت رسمی حراج هدایای رئیس‌جمهور خبر داد.

حسین بدخشان با اشاره به اینکه در طی سال گذشته حدود 9 طرح برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی در سازمان بهزیستی راه‌اندازی شده است، اظهار داشت: برخی از این طرح‌ها از سالیان گذشته اجرا می‌شد اما با به روز کردن آنها توانستیم بخش قابل توجهی از کمک‌های مردمی را افزایش دهیم.

وی تصریح کرد: استفاده از خدمات مخابراتی و همچنین اینترنتی و در ادامه از خدمات بانک‌ها یکی از بهترین طرح‌هایی بوده است که سازمان بهزیستی توانسته است کمک‌های قابل توجهی را برای جامعه هدف خود جمع‌آوری کند.

بدخشان ادامه داد: بر اساس آمار به دست آمده از استان‌های مختلف در ماه‌های گذشته از سال جاری کمک‌های مردمی رشد قابل توجهی را در بخش‌های مختلف حمایتی، درمانی و همچنین کمک‌های مردمی در بخش مسکن داشته است.

معاون مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ادامه داد: به زودی سایت رسمی حراج هدایای رئیس‌جمهور راه‌اندازی می‌شود و متقاضیان می‌توانند با ورود به این سایت برای خرید هدایای رئیس‌جمهور اقدام کنند.

وی ادامه داد: بر اساس نظرات کارشناسان هدایای اهدا شده رئیس‌جمهور حدود یک میلیارد تومان ارزش دارد که این هدایا پس از فروش به سازمان بهزیستی جهت هزینه کردن در بخش‌های مختلف و به ویژه مسکن مددجویان و معلولان واگذار خواهد شد.


ویدیو مرتبط :
استقبال از احمدی نژاد سال88 تبریز/احمدی نژاد کاش احمدی نژاد می ماندی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد



رونمایی از سایت حراج بین المللی خودروی احمدی نژاد

 

سایت حراج بین المللی خودروی شخصی رئیس جمهور رونمایی شد.به گزارش واحد مرکزی خبر ، سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: این سایت به مدت یک ماه، برای حراج بین المللی فعال است.

 

احمد اسفندیاری با اشاره به اینکه این سایت به چهار زبان فارسی ، عربی ،‌ انگلیسی و فرانسه طراحی شده است، افزود: علاقه مندان در داخل و خارج از کشور می توانند با مراجعه به این سایت، مبلغ پیشنهادی خود را اعلام کنند.

وی با اشاره به اینکه مبلغ ثبت نام برای ایرانیان داخل کشور 50 هزار تومان و علاقه مندان خارج از کشور 50 یورو پیش بینی شده است، افزود: مبلغ ثبت نام نیز به صورت مستقیم، به حساب مشارکت های سازمان بهزیستی، برای ساخت واحدهای مسکونی معلولان و مددجویان واریز می شود.

اسفندیاری گفت: پس از ثبت نام، متقاضیان بالاترین مبالغ پیشنهادی در حراج حضوری بین المللی خودروی رئیس جمهور دعوت می شوند.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور گفت: خیران به عنوان بازوهای توانمند می توانند سازمان بهزیستی را در امر پرداخت ساخت مسکن معلولان و مددجویان کمک کنند.

اسفندیاری با اشاره به برنامه دولت و تحویل 200 هزار واحد مسکونی به مددجویان و معلولان سازمان بهزیستی در سه سال آینده افزود: امسال 60 هزار واحد مسکونی، به افراد واجد شرایط تحت پوشش با اولویت زنان سرپرست خانوار واگذار می شود.

سرپرست سازمان بهزیستی کشور با اشاره به ابلاغ 42 هزار واحد از 60 هزار واحد به مالکان افزود: این واحدها در مرحله نازک کاری و تحویل است.

متقاضیان برای ثبت نام در این سایت به نشانی www.ahmadinejad-car.com مراجعه کنند.../واحد مرکزی خبر