اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راه‌آهن بالاخره واگذار شد


مدیرعامل فرابوس از فروش سهام باشگاه راه‌آهن شهرری به ارزش 41 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

مدیرعامل فرابوس از فروش سهام باشگاه راه‌آهن شهرری به ارزش 41 میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد.

مصطفی امید قائمی مدیرعامل فرابورس در مورد وضعیت عرضه سهام باشگاه راه‌‍آهن در فرابورس اظهار داشت: امروز سهام باشگاه راه‌آهن شهرری در فرابورس عرضه و به ارزش 41 میلیارد و 500 میلیون ریال فروخته شد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: خریدار سهام باشگاه راه‌آهن شهرری 15 درصد کل مبلغ را بصورت نقدی و مابقی را در اقساط 5 ساله پرداخت خواهد کرد. تعداد سهام واگذار شده 1000 سهم بوده که 50 سهم آن ترجیحی و برای کارکنان باشگاه راه‌آهن در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل فرابورس در مورد وضعیت بدهی‌های باشگاه راه‌آهن هم اظهار داشت: در قرارداد عرضه شده، بدهی‌ها هم وجود دارد و خریدار مکلف به پرداخت آنهاست.

البته مسئولان فرابورس نام خریدار باشگاه ‌راه‌آهن شهرری را اعلام نکردند.

پیش از این سهام باشگاه راه‌‎آهن شهرری روز پنجم تیرماه با قیمت پایه 5 میلیارد و 900 میلیون تومان در شرکت فرابورس عرضه شد اما خریداری برای آن وجود نداشت. حسین هدایتی نیز که قرار بود امروز در مزایده این باشگاه شرکت کند از طریق روابط عمومی باشگاه استیل آذین اعلام کرد به دلیل بالا بودن بدهی ها در این مزایده شرکت نکرده است.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
ایران چه امتیازاتی در ژنو واگذار کرد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بالاخره تکلیف پیکان و راه آهن مشخص شد



اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال با تایید حکم قبلی خود، مجددا به سقوط باشگاه راه آهن به لیگ یک و تداوم حضور پیکان در لیگ برتر رای داد..

پس از رای ابتدایی کمیته‌ استیناف مبنی بر سقوط باشگاه راه‌آهن به لیگ یک به دلیل کسر امتیاز با توجه به استفاده از موتومبا، بازیکن خارجی این تیم، باشگاه راه‌آهن بر رای صادره اعتراض کرد تا پرونده به جلسه تجدید نظرخواهی برود، اما با وجود جلسات مکرر در این زمینه و شائبه‌های مطرح شده مبنی بر این که مستندات جدیدی در این پرونده ارائه شده است، اما کمیته‌ استیناف مجددا به سقوط باشگاه راه‌آهن و ماندن باشگاه پیکان رای داد.

در جلسات برگزار شده در کمیته‌ استیناف که عموما با حضور مسئولان باشگاه پیکان، راه‌آهن و با حضور نماینده دادستانی برگزار شد، اعضای این کمیته‌ با توجه به این که هیچ دلیل قانع کننده‌ای برای نقض رای قبلی از طرف باشگاه راه‌آهن به کمیته‌ استیناف ارائه نشده است، مجددا به ماندن پیکان در لیگ برتر و سقوط راه‌آهن به لیگ دسته یک رای دادند.


یکی از اعضای کمیته استیناف با تایید این خبر گفت: «دلایل باشگاه راه‌آهن در حدی نبوده که رای کمیته‌ استیناف نقض شود.»

باشگاه راه‌آهن در جلسات بر این مساله تاکید داشته که باشگاه در پرونده موتومبا از موضوع تخلف این بازیکن اطلاعی نداشته و مقصر نبوده است. در حالی که کمیته‌ استیناف قصور باشگاه راه‌آهن را در این قضیه محرز دانسته و رای به سقوط این باشگاه به لیگ دسته یک صادر کرده است.

گفتنی است، این رای پیش از ابلاغ به طرفین پرونده و ابلاغ دبیرکل فدراسیون فوتبال برای اجرا، صادر و اعلام شده است.

 

اخبار ورزشی - جام نیوز