اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راهیابی اسماعیل‌ پور به یک چهارم نهایی


آزادكار وزن 60 كیلوگرم ایران در دومین كشتی خود مقابل حریف قزاق در سه تایم پیروز شد.

خبرگزاری ایسنا:  آزادكار وزن 60 كیلوگرم ایران در دومین كشتی خود مقابل حریف قزاق در سه تایم پیروز شد.

اسماعیل‌پور كه در دور نخست به راحتی حریف مكزیكی خود را شكست داده بود، در دومین كشتی خود مقابل زوماگزیف از قزاقستان به روی تشك رفت و در سه تایم (4-1،1-4، 4-0) به برتری رسید.

اسماعیل‌پور در تایم اول خاك شد و یك امتیاز داد و در حالی كه تلاش می‌كرد تا امتیاز را جبران كند، كنده‌اش كشیده شد و به روی پل رفت و پس از خاك كردن حریف امتیاز 4 بر یك شد.

در تایم دوم باز هم زوماگزیف زیرگیری كرد و اسماعیل پور را خاك كرد كه این امتیاز به سرعت جبران شد. در ادامه اسماعیل‌پور توانست حریف قزاق خود را از تشك بیرون برد و امتیاز دوم را هم گرفت.

در ادامه بار دیگر نیز به پشت حریف رفت و امتیاز سوم را گرفت تا این وقت به سود او به پایان برسد.

 تلاش كشتی‌گیر قزاق برای اجرای فن پرتابی ره به جایی نبرد و این وقت 4 بر یك به سود اسماعیل‌پور به پایان رسید


در وقت سوم اسماعیل‌پور باز هم حریفش را از تشك بیرون برد اما امتیازی نگرفت در ادامه حریفش را خاك كرد و بارانداز اجرا كرد و این وقت را برد.  


ویدیو مرتبط :
راهیابی رضا یزدانی به نیمه نهایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اسماعیل پور به یک هشتم نهایی المپیک رسید



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

اسماعیل پور به یک هشتم نهایی المپیک رسید

آزادکار وزن 60 کیلوگرم ایران رقابت‌های المپیک لندن را با پیروزی مقابل حریف مکزیکی آغاز کرد.

مسعود اسماعیل‌پور که در میان 19 کشتی‌گیر حاضر در وزن 60 کیلوگرم یکی از شش ورزشکاری بود که با قرعه‌ی استراحت روبرو نشده بود، برای راه‌یابی به مرحله‌ی یک هشتم نهایی مقابل گیلرمو سروانتس تورس از مکزیک به روی تشک رفت و در دو تایم (6-0، 2-1) به برتری رسید.

در تایم اول اسماعیل‌پور جنب و جوش بیشتری نشان داد اما نتوانست به پاهای حریفش برسدو سی ثانیه پایانی آزادکار ایران بالاخره اقدام به زیرگیری کرد و تعادل حریفش را بیرون از تشک انداخت. در ادامه یک بار دیگر حریفش را خاک کرد و با دو فتیله پیچ به امتیاز 6 رسید تا وقت اول به پایان برسد.

در وقت دوم اسماعیل‌پور باز هم زیرگیری کرد و پس از خاک کردن با اجرای بارانداز حریف را روی کف دست چرخاند و یک امتیاز دیگر نیز گرفت. در ادامه تورس هم بالاخره توانست به پاهای او برسد و یک امتیاز بگیرد.

اسماعیل‌پور در دور بعد باید به مصاف زوماگزیف از قزاقستان برود./ورزش3