اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راهپیمایی ۲۲ بهمن اصفهان دستگیری نداشت



 

 

راهپیمایی 22 بهمن

 

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت؛ در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اصفهان هیچ کس به عنوان شرکت در جریان های سیاسی دستگیر نشده است. محمدرضا حبیبی در گفت وگو با ایسنا پیرامون بازداشت شده های ۲۲ بهمن ماه اصفهان اظهار داشت؛ با نام جریانات سیاسی فردی بازداشت نشده است، اما با توجه به اینکه مسیر های هر راهپیمایی بر اساس مقررات آن تعیین می شود طبق وظیفه باید با کسانی که خارج از این محدوده تجمع می کنند، برخورد شود. وی افزود؛ در ۲۲ بهمن ماه امسال تعداد اندکی از این تجمع های قانونی خارج از مسیر وجود داشت که طبق دستور تنها با کسانی که برای متفرق شدن سماجت کرده اند، برخورد قانونی شده است.


ویدیو مرتبط :
راهپیمایی ۲۲ بهمن دماوند

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دعوت برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن



 

 

دعوت جبهه اصلاحات برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

 

 

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات خواستار حضور همه آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن با هر مشی و مرام و مذهب و قومیتی و با هر رنگ و نمادی شد.

 


به گزارش «امروز» شورای هماهنگی جبهه اصلاحات متشکل از ۱۷ گروه اصلاح طلب در بیانیه یی خطاب به ملت ایران آورده است؛ شما می دانید که وحدت و یکپارچگی کشور و اعتماد به مسوولین، به رغم تنوع و تکثر در اندیشه، اقوام، مذاهب و سلایق جناح های مختلف سیاسی با وجود برخی موانع سبب گردید تا بحران های مختلف که جنگ تحمیلی مهم ترین آن بود با رهبری بی نظیر امام خمینی(ره) و همراهی قاطع مردم یکی پس از دیگری پشت سر نهاده شود. رمز و راز این توفیق، همراهی ملت با دولت و فقدان دوگانگی و شکاف بین آنها بود. همچنین مجلسی که برآمده از رای مردم و مواضع بر حق آنها بود، با وجود مشکلات ناشی از جنگ، تحریم ها و بحران های اقتصادی، ذره یی در انجام وظایف نظارتی خود مماشات نمی ورزید و از همین رو بود که امام مجلس را در راس امور می خواست و می دانست. شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با عرض تبریک این روز بزرگ به شما عزیزان و ادای احترام نسبت به همه شهیدان و مبارزان انقلاب اسلامی، از همه آحاد ملت با هر مرام و مشی و مذهب و قومیتی و با هر رنگ و نمادی می خواهد با حضور و اجتماع خود، این حماسی ترین روز تاریخ معاصر ایران را با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۸۸ گرامی دارند.