اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راهپیمایی «جمعه دلواپسیم» برگزار شد


راهپیمایی «جمعه دل واپسیم» پس از نماز جمعه تهران با حضور جمعی از نمازگزاران از دانشگاه تهران به سمت میدان انقلاب برگزار شد.

خبرگزاری ایرنا: این راهپیمایی توسط کمیته ای با عنوان «صیانت از حقوق هسته ای ایران» با هدف هشدار برای جلوگیری از تکرار توافق ضعیف ژنو سازماندهی شده بود.

محمدعلی رامین فعال سیاسی و معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دولت نهم و چند نفر از نمایندگان مجلس از جمله افراد شرکت کننده در این مراسم بودند.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «انرژی هسته ای حق مسلم ما است»، «حزب الله می میرد ذلت نمی پذیرد» بر حفظ دستاوردهای هسته ای ایران تاکید کردند.

در پایان این راهپیمایی همچنین پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد.

این راهپیمایی با قرائت قطعنامه ای پایان یافت.


ویدیو مرتبط :
راهپیمایی 13 آبان در سرپلذهاب برگزار شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راهپیمایی بزرگ عاشورائیان برگزار شد



 

راهپیمایی

در این راهپیمایی شعارهایی مانند مرگ بر منافق، مرگ بر آمریكا، مرگ بر مزدور ‌امریكایی، سید حسن مصطفوی حیا كن، پیر جماران ما را رها كن، مرگ بر یزیدان زمان، مرگ بر فتنه، این مملكت جمهوریه، نه دهكده سر داده شد.

 

راهپیمائی بزرگ عاشورئیان در اعتراض به هتك حرمت مقدسات و ارزشهای انقلاب اسلامی عصر دیروز در تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در این راهپیمایی شعارهایی مانند مرگ بر منافق، مرگ بر آمریكا، مرگ بر مزدور ‌امریكایی، سید حسن مصطفوی حیا كن، پیر جماران ما را رها كن، مرگ بر یزیدان زمان، مرگ بر فتنه، این مملكت جمهوریه، نه دهكده سر داده شد.

همچنین پلاكاردهایی حاوی جملاتی همچون مرگ بر میر یزید اموی، ما اهل كوفه نیستیم بی تفاوت بایستیم، جنایت یزید دوباره تكرار شد، ملت ما دوباره بیدار شد، سبزینه پوش تندخوی كز عشق نشنیدست بوی،ملت ما بیدار است، از ضد دین بیزار است، خامنه‌ای كیست؟ علی زمان؛ مرگ بر این خوارج نهروان، و... توسط مردم حمل می شد.

همچنین گروهی از مردم شعارهایی علیه برخی از شخصیتهایی سیاسی سر دادند.

در این تجمع سعید حدادیان مداحی كرد.

همچنین حجت‌الاسلام علم الهدی،امام جمعه مشهد در این مراسم سخنرانی كرد.

مردم تهران از مسیرهای ششگانه كه پیشتر از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اعلام شده بود به سمت میدان امام انقلاب راهپیمایی كردند.

در پایان این راهپیمایی قطعنامه‌ای در ۵ محور خوانده شد.