اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راهكارهای جدید برای كد پلاك‌های تهران



اخبار,اخبار اجتماعی ,كد پلاك‌های تهران

 

اخبار اجتماعی - راهكارهای جدید برای كد پلاك‌های تهران

سرهنگ سعید روحی، رئیس مركز شماره گذاری پلیس راهور، از راهكارهای جدیدی برای جایگزینی كدپلاكهای تهران پس از اتمام كدپلاكهای فعلی خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ سعید روحی، رئیس مركز شماره گذاری پلیس راهور در تشریح وضعیت كدپلاك‌های شهر تهران گفت: هر كدپلاك 59049 شماره را در برمی‌گیرد و در شهر تهران هر كدپلاك حدود 20 ماه جوابگوی نیاز این شهر است و از آنجایی كه در حال حاضر در اواسط شماره گذاری با كدپلاك ایران 88  هستیم، حدود 10 ماه دیگر با همین كدپلاك و بعد از آن با كدپلاك 99 خودروهایی كه در تهران خواهان شماره گذاری هستند را پوشش خواهیم داد.

روحی در تشریح راهكارهای پیشنهادی كدپلاك تهران افزود: بعد از اتمام كدپلاك 99 ، یكی از راه حلهای مورد نظر اختصاص كدپلاكهای بلا استفاده استان هایی ست كه از زمان تخصیص پلاك ملی بیش از ظرفیت به آنها كدپلاك تخصیص داده شده بود و بعد از آن نیز از پلاكهای غیر فعال تهران استفاده خواهد شد.

وی در ادامه از طرح جدیدی كه مطرح شده است خبر داد و گفت: یكی دیگر از راه حلهای كدپلاك در تهران ، تغییر قالب پلاك است كه در كمیسیون فنی مطرح شده است. منظور از تغییر قالب پلاك این است كه حروفی را كه در حال حاضر در پلاكها سومین كاراكتر از سمت چپ است جای خود را به دومین كاراكتر می دهد و مثلا پلاكی با شماره 756د25 در این سیستم به شماره 5756د2 تغییر پیدا خواهد كرد.

روحی در پایان آمار شماره گذاری از ابتدای سال جاری در كل كشور نسبت به مدت مشابه را دارای افزایش عنوان كرد و گفت: آمار نوشماره كل كشور از ابتدای سال 93 تا پانزدهم اردیبهشت تعداد 54881 دستگاه بوده است. همچنین آمار نوشماره تهران نیز در مدت زمان مذكور 15247 دستگاه است.

اخبار اجتماعی - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
اولین SLS AMG پلاك شده در ایران-تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

كامبیز دیرباز از بازی در سریال طنز «تهران پلاك یك» انصراف داد



كامبیز دیرباز از بازی در سریال طنز «تهران پلاك یك» انصراف داد

كامبیر دیرباز كه حضورش در سریال «تهران پلاك یك» قطعی شده بود، از بازی در این مجموعه انصراف داد و اشكان خطیبی جایگزین نقش او شد.

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

فرهاد فرج‌نظام ـ تهیه‌كننده سریال طنز «تهران پلاك یك» ـ در گفت‌وگو با ایسنا، در این زمینه توضیح داد: كامبیر دیرباز به دلیل مسائل شخصی از حضور در این سریال انصراف داد و در حال حاضر اشكان خطیبی نقش او را ایفا خواهد كرد.

او خاطرنشان كرد: مجموعه طنز «تهران پلاك یك» یكشنبه ـ دوم مهر ماه ـ با حضور بازیگرانی چون علیرضا خمسه، حامد وكیلی، زهره كدخدازاده و ندا فرهنگ‌مهر در ولنجك كلید خورد.

به گزارش سرویس تلویزیون ایسنا، این سریال طنز در 30 قسمت 40 دقیقه‌ای برای شبكه تهران ساخته می‌شود؛ تصویربرداری آن از یك مجتمع 15 واحدی به نام «مجتمع مسكونی دلنواز» در ولنجك شروع شد.

فرج‌نظام همچنین از تغییر برخی عوامل این سریال خبر داد و گفت: ابوالفصل نصیر (مدیر تولید) و مسعود ردایی (مجری طرح) از عوامل جدید این سریال هستند.

بنابراین گزارش،‌ علیرضا خمسه، داریوش مودبیان، برزو ارجمند،‌ اشكان خطیبی، ناهید مسلمی و مهتاج نجومی از جمله بازیگرانی هستند كه در حال حاضر در مجموعه طنز «تهران پلاك یك» حضور دارند./ایسنا