اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رانندگی دختر 15ساله 4 كودك را راهی بیمارستان كرد!


به گفته وی دیگر سرنشینان این خودرو یك دختر هشت ساله و دو پسر 13 ساله بودند كه همگی به بیمارستان تهرانپارس منتقل شدند. مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از واژگونی یك دستگاه خودروی سواری سمند كه تمامی سرنشینان آن كودك بودند، خبر داد.


حسن عباسی  در این باره اظهار كرد: تکنسین‌های اورژانس 115 تهران عصر روز دوشنبه از طریق تماس مردمی در جریان وقوع حادثه‌ای در غرب به شرق اتوبان جلال ‌آل احمد، قرار گرفتند.

وی با بیان  اینكه  امدادگران با حضور در صحنه حادثه با یك دستگاه خودرو سواری روبرو شدند كه بنا به دلایلی واژگون شده بود به ایسنا گفت: تمامی سرنشینان این خودرو واژگون شده  كودك بو‌دند و راننده این خودرو نیز یك دختر 15 ساله بود.

به گفته وی دیگر سرنشینان این خودرو یك دختر هشت ساله و دو پسر 13 ساله بودند كه همگی به بیمارستان تهرانپارس منتقل شدند.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران همچنین از برخورد یك دستگاه خودرو سواری پراید با یك دستگاه تراكتور راه‌سازی اشاره كرد و گفت: این حادثه كه در اتوبان یاسینی اتفاق افتاد موجب مجروح شدن چهار تن شد.

منبع: جهان نیوز


ویدیو مرتبط :
رانندگی یک زن ۴۸ نفر را راهی بیمارستان کرد.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط تلویزیون كودك چهار ساله را راهی بیمارستان كرد



 

 

سقوط تلویزیون كودك چهار ساله را راهی بیمارستان كرد

 

سقوط یك دستگاه تلویزیون بر روی یك كودك چهار ساله آمریكایی او را روانه بیمارستان كرد.

به گزارش سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این كودك كه از ناحیه ی صورت آسیب دیده است، در حال تماشای تلویزیون بود كه این حادثه برایش اتفاق افتاد.

به گفته ی پزشكان بیمارستان كودكان ایالت «كنتاكی»، بیشتر استخوان های صورت این كودك دچار شكستگی شده است.

به گزارش پزشكان این بیمارستان، موارد متعددی از این گونه حوادث گزارش شده كه بی توجهی والدین و تنها گذاشتن فرزندان علت وقوع آن است.

به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه دیلی میل، مادر این كودك كه هنگام وقوع حادثه در منزل نبود، به خبرنگاران گفت: به نظر می آید پسرم در حال بالا رفتن از میز بوده كه باعث شده دستگاه تلویزیون رویش بیفتد.... / خبرگزارى ایسنا