اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رانندگان 2 تریلی در شعله های آتش سوختند


رانندگان دو تریلی اسکانیا و تریلی بنز در محور دیهوک - بیرجند پس از تصادف با یکدیگر در میان شعله های آتش سوختند.

پایگاه خبری پلیس: رانندگان دو تریلی اسکانیا و تریلی بنز در محور دیهوک - بیرجند پس از تصادف با یکدیگر در میان شعله های آتش سوختند.

رئیس پلیس راه استان خراسان جنوبی با اعلام این مطلب گفت: ساعت 23 و 50 دقیقه چهارشنبه شب در کیلو متر 35 محور دیهوک به بیرجند یک تریلی اسکانیا پس از تصادف با یک تریلی بنز دچار آتش سوزی شد.

سرهنگ امینی با اشاره به اینکه بلافاصله دستگاه های امدادی به محل حادثه اعزام شدند، افزود: متأسفانه در این حادثه رانندگان هر دو تریلی در آتش سوختند و کمک راننده تریلی اسکانیا که به شدت مجروح شده بود به بیمارستان انتقال یافت.

وی اظهار داشت: با تلاش نیروی های امدادی، آتش سوزی در همان ساعات اولیه مهار و محور نیز برای تردد سایر وسایل نقلیه بازگشایی شد.

سرهنگ امینی تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت این حادثه ناگوار را خواب آلودگی و انحراف به چپ تریلی بنز اعلام کردند.


ویدیو مرتبط :
دختران 18 ساله ای که در آتش سوختند ....

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پاداش آتش نشانی برای رانندگان



 

رانندگان در صورت خاموش كردن حریق خودروها، ۵۰ هزار تومان از آتش نشانی پاداش می گیرند.محمدرضا حاجی بیگی – مدیرعامل سازمان آتش نشانی تهران –ا اعلام این خبر گفت: رانندگان خودروهای مجهز به خاموش كننده های دستی در صورت خاموش كردن آتش خودروهای حادثه دیده ۵۰ هزارتومان پاداش می گیرند.

 

ضمن اینکه خاموش كننده آنها نیز به رایگان شارژ می شود.

 

وی در ادامه با بیان این كه به دلیل اطلاع رسانی های صورت گرفته، میزان حوادث در پایتخت نسبت به گذشته كاهش یافته است، افزود: زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه از میانگین ۷ دقیقه و ۳۰ ثانیه به ۵ دقیقه و ۳۰ ثانیه كاهش یافته است.

 

حال آن كه اگر تعداد ایستگاه های آتش نشانی تا پایان سال جاری به ۱۲۰ برسد، زمان رسیدن آتش نشانان به محل حادثه نیز به ۴ دقیقه – زمان استاندارد جهانی – خواهد رسید..../ روزنامه ایران