اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده نیسان در آتش سوخت +عکس (18+)



اخبار حوادث,خبر های حوادث,راننده

بر اثر سانحه تصادف در محور شیراز بوشهر راننده وانت نیسان زنده در اتش سوخت.

بر اثر سانحه تصادف در محور شیراز بوشهر راننده وانت نیسان زنده در اتش سوخت. بر اثر لغزندگی جاده در محور شیراز بوشهر دو خودرو بهم برخورد کردند که منجر به فوت هر دو سرنشین خودروها شد.

 

اخبار حوادث,خبر های حوادث,راننده

 

به دلیل برخورد شدید خودرو ها,وانت نیسان دچار اتش سوزی شده و راننده ان قصد نجات جانش را داشته که پاهایش گیر کرده و اتش اورا به کام مرگ کشانده است, متاسفانه بدلیل شعله های اتش کسی نتوانسته اورا نجات بدهد,راننده سوزوکی هم بر اثر جراحت شدید جان داده است. این سانحه در محدوده تنگ ابوالحیات واقع در حدود ۶۰کیلومتری محور شیراز بوشهر رخ داده است.

 

اخبار حوادث,خبر های حوادث,راننده


 اخبار حوادث - سیمرغ


ویدیو مرتبط :
تصادف منجر به آتش سوزی و نجات جان راننده از میان آتش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک اسکانیای دیگر در آتش سوخت (+عکس)



اخبار حوادث - یک اسکانیای دیگر در آتش سوخت (+عکس)

راننده این زدر خصوص علت این حادثه گفت: این حادثه بر اثر اتصال سیستم برق اتوبوس رخ داده است و موجب آتش سوزی این وسیله نقلیه شده است.

رأس ساعت 22 شب دوشنبه شب گذشته (8 اردیبهشت 93) یک دستگاه اتوبوس اسکانیا در کیلومتر 60 جاده هندیجان به ماهشهر (استان خوزستان ) در آتش سوخت.

به گزارش رهیاب نیوز ، این اتوبوس اسکانیا که از شیراز به ماهشهر در حال حرکت بود درکیلومتر60جاده هندیجان به ماهشهر براثر مشکلات فنی آتش گرفت و در آتش سوخت.

راننده این اتوبوس در گفتگو با رهیاب نیوز درخصوص علت این حادثه گفت: این حادثه بر اثر اتصال سیستم برق اتوبوس رخ داده است و موجب آتش سوزی این وسیله نقلیه شده است.

وی افزود: 10 نفر مسافر به همراه داشتم که همگی سالم هستند و از این خطر نجات یافتند.

گفتنی است هیچ منبع رسمی در خصوص سالم بودن مسافرین و علت این آتش سوزی اظهار نظر رسمی نکرده است و همچنان منتظر انتشار گزارش رسمی از نهادهای مربوطه هستیم.

خاطرنشان می شود تاکنون حوادث زیادی در اثر سوختگی اسکانیا گزارش شده است که هنوز مسئولین به نتیجه قطعی برای ممنوعیت ورود اسکانیا نرسیده اند.

 

اخبار,اخبار حوادث ,اتوبوس اسکانیا

 

اخبار,اخبار حوادث ,اتوبوس اسکانیا

 

اخبار,اخبار حوادث ,اتوبوس اسکانیا

 اخبار حوادث - رهیاب نیوز