اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده مست BMW جان عابر پیاده را گرفت


رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در تصادف با بی ام و خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مرگ عابر پیاده در تصادف با بی ام و خبر داد.

سرهنگ جهانی در تشریح جزئیات خبر تصادف بی ام و با عابر پیاده گفت: در ساعت 23:45 شب گذشته (شنبه) در جنوب به شمال بزرگراه چمران بعد از ملاصدرا، بی ام و با عابر پیاده‌ای تصادف می‌کند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در این حادثه عابر پیاده جان خود را از دست می‌دهد، گفت: راننده بی ام و نیز از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راهور فاتب به دلیل عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه، مقصر شناخته شده است.

رییس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به مصرف مشروبات الکلی از سوی راننده بی ام و گفت: علاوه بر پرداخت دیه و مجازات حدی برای مصرف مسکرات که در قانون پیش‌بینی شده است، مجازات حبس را برای راننده بی ام و از دو تا سه سال به دنبال خواهد داشت و این در حالی است که به هیچ وجه قابل تبدیل به جزای نقدی حتی با رضایت اولیای دم نخواهد بود.


ویدیو مرتبط :
له کردن وحشتناک دو زن عابر توسط راننده مست

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راننده پراید جان عابر پیاده زنجانی را گرفت


مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: عدم توجه به جلوی راننده پراید در محور زنجان - تهم جان عابر پیاده را گرفت.

خبرگزاری فارس: مسعود خوشکام امروز در زنجان اظهار کرد: با پایان روز سیزدهم فروردین و بازگشت هم‌استانی‌ها از طبیعت هم‌اکنون وضعیت تردد در محورهای استان زنجان به حالت عادی بازگشته است.

وی با اشاره به اینکه ساعت 16:20 بعد از ظهر روز گذشته یک فقره تصادف در محور زنجان - تهم به وقوع پیوسته است، خاطرنشان کرد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری پراید با عابر پیاده برخورد کرده است.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان علت حادثه را عدم توجه به جلوی راننده پراید اعلام و تصریح کرد: این سانحه در کیلومتر 22 محور زنجان - تهم به وقوع پیوسته است.

خوشکام با اشاره به اینکه نوع تصادف فوتی بوده است، اضافه کرد: عابر پیاده پس از اعزام به بیمارستان فوت کرد.

وی با اشاره به اینکه مورد تصادف با حضور عوامل راهداری و پلیس‌راه پاکسازی شده است، عنوان کرد: تردد در این محور ادامه دارد و مشکلی در تردد در این محور مشاهده نمی‌شود.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان با اشاره به اینکه بیشتر تصادفات در محورهای استان زنجان به دلیل عوامل انسانی رخ می‌دهد، تاکید کرد: با رعایت نکات ایمنی توسط رانندگان می‌توان سفری ایمن را تجربه کرد.

خوشکام با اشاره به بازگشت مسافران نوروزی و افزایش حجم تردد در محورهای استان زنجان اظهار کرد: رانندگان از هرگونه عجله و تخطی از سرعت مطمئنه اجتناب کنند تا سلامت خود و سرنشینان را تضمین کنند.