اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده متوجه نشد،کودکی که زیر نیسان خوابیده بود،له شد



یکشنبه گذشته  راننده یک وانت نیسان وقتی از روی یک کارتن که در گوشه خیابان افتاده بود عبور کرد صدای گریه و فریاد های کودکی توجهش را جلب کرد و بلافاصله پا روی ترمز گذاشت و خودرواش را متوقف کرد. او به سمت صدا دوید و در کمال تعجب باصحنه ای دلخراش روبه رو شد. او دو کودک مصدوم را دید که زیر کارتنی خوابیده بودند و او به خیال آنکه چیزی داخل آن نیست، از روی آن عبور کرده بود .

 

راننده نیسان به سرعت با اورژانس تماس گرفت و حادثه را اطلاع داد.نیروهای امدادی پس از حضور در محل حادثه واقع در جاده کلات دوکودک را به بیمارستان هاشمی نژاد منتقل کردند. در ادامه تلاش کادر درمانی برای نجات یکی از کودکان که هفت سال بیشتر نداشت مثمر واقع نشد ومصدوم بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را ازدست داد و کودک دیگر که پسرخاله متوفی است و به شدت مصدوم شده ، تحت درمان قرار گرفت .

پرونده پس از مطرح شدن درشعبه 204 دادسرای مشهد در حالی توسط بازپرس رستگار رسیدگی شد که راننده نیسان در اظهاراتش مدعی شد: من فکر نمی کردم زیر کارتنی که سرپیچ بود، کسی باشد .

 

اخبار  حوادث  - ایران  


ویدیو مرتبط :
چطور تیر از بدن امیرالمؤمنین کشیدند و متوجه نشد ؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکسی از نظرسنجی راننده یک وانت نیسان از مردم



اخبار اجتماعی - عکسی از نظرسنجی راننده یک وانت نیسان از مردم

مردم هر روز راه حلهای خلاقانه تری برای کسب و کار خود پیدا می کنند.

یک راننده وانت نیسان با روش جدیدی، شماره تلفن خود را به مردم اعلام کرده است.

 

اخبار,اخبار اجتماعی ,نظرسنجی

 اخبار اجتماعی - خبرآنلاین