اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده حامل سكه های تقلبی خودكشی كرد



 

راننده حامل سكه های تقلبی خودكشی كرد

 

فرمانده انتظامی شهرستان شازند استان مركزی از كشف یك هزار و ۹۶۰ عدد سكه تقلبی از یك خودروی عبوری و خودكشی رانندهآن خبر داد.

 

سرهنگ حسین عباسی با اعلام این خبر اظهار كرد: ماموران انتظامی پاسگاه زالیان از توابع شهرستان شازند حین كنترل خودروهای عبوری در محور اصلی بروجرد به اراك به یك دستگاه خودرو روآ مشكوك و آن را متوقف کردند.

وی گفت: ماموران خودروی مورد نظر را مورد بازرسی قرار داده و تعداد یك هزار و ۹۶۰ عدد سكه تقلبی از زیر صندلی جلو سمت شاگرد كشف و ضبط كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شازند در پایان گفت: راننده و سرنشین خودرو دچار ترس و آشفتگی شده بودند كه ناگهان راننده خودرو خود را جلوی یك كامیون كه از سمت اراك به بروجرد در حال حركت بود پرتاپ و در اثر برخورد با كامیون در دم فوت كرد..../ خبرگزارى ایسنا

 



ویدیو مرتبط :
خودكشی وحشتناك راننده..تصادف سنگین

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

واژگونی خودروی حامل طلا و سكه در جاده همدان



 

 با وجود بیش از ۲ كیلو طلا و جواهر در صحنه تصادف و فوت مالك آن، ماموران انتظامی شهرستان كبودرآهنگ با جست وجوی خانواده متوفی، طلا را به بازماندگان تحویل دادند.

 

با وجود بیش از ۲ كیلو طلا و جواهر در صحنه تصادف و فوت مالك آن، ماموران انتظامی شهرستان كبودرآهنگ با جست وجوی خانواده متوفی، طلا را به بازماندگان تحویل دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس، طبق اعلام بازرسی استان همدان و گزارش ماموران پاسگاه ویان شهرستان كبودرآهنگ بر اثر واژگونی یك دستگاه خودروی ال ۹۰ در محور همدان ـ قزوین ماموران بلافاصله در محل سانحه حاضر و متوجه شدند از ۲ سرنشین خودروی ال ۹۰ یكی فوت كرده و نفر دوم از سوی خودروهای عبوری به بیمارستان اعزام شده است.

در پی این حادثه ماموران حاضر در صحنه موفق به كشف ۲ كیلو و ۲۱۹ گرم طلا و ۳۲ عدد سكه بهار آزادی در داخل خودرو شده و بلافاصله مراتب در محل صورتجلسه و به مقام قضایی گزارش شد و با دستور قضایی طلاهای كشف شده در صحنه تحویل خانواده فرد فوت شده گردید..../ پایگاه خبری نیروی انتظامی