اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راننده ال 90 در آتش سوخت



اخبار حوادث - راننده ال 90 در آتش سوخت

به گفته وی، علت این حادثه نیز توجه نکردن راننده به جلو اعلام شده است.

رییس پلیس راه گفت: یک دستگاه سواری ال 90 به محض برخورد با یک درخت، مخزن سوخت آن منفجر شد و متاسفانه راننده آن در میان آتش سوخت.

سرهنگ 'بهرام زینلی' روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: این حادثه روز گذشته و در مقابل کارخانه نیرومحرکه قزوین روی داد و علت آن نیز توجه نکردن به جلو راننده از سوی کارشناسان پلیس راه اعلام شده است.

وی اظهارکرد: در سانحه دیگری که بامداد امروز در جاده قشلاق روی داد، یک دستگاه سواری پراید به علت توجه نکردن به جلو توسط راننده آن، واژگون و در این حادثه راننده پراید در صحنه حادثه جان خود را از دست داد.

سرهنگ زینلی یادآور شد: در واژگونی سواری 206 در آزاد راه قزوین - زنجان دو نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم که حادثه دیدگان به مرکز درمانی انتقال داده شدند.

به گفته وی، علت این حادثه نیز توجه نکردن راننده به جلو اعلام شده است.

رییس پلیس راه استان قزوین در پایان افزود: براثر واژگونی یک دستگاه پژو آر دی در جاده فرعی طالقان که به علت توجه نکردن راننده آن به جلو روی داد، یک نفر از سرنشینان این خودرو مصدوم گردید.
اخبار حوادث - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
محاسبه دقیق مصرف سوخت در کروز کنترل ال 90-2013

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

در پی حادثه‌ای وحشتناک، راننده در آتش سوخت



به علت شدت حادثه ، هردو خودرو دچار حریق شده ومتاسفانه درجلوی دیدگان سرنشینان ودر میان شعله ی های آتش راننده خودروی سواری پیکان بنام احمدرضا رست در دم جان باختند.

بر اثر تصادفی دلخراش در محور قلعه‌رئیسی به دهدشت دو نفر کشته و چهار نفر مجروح شدند.

در این حادثه که پلیس راه دلیل آن را تجاوز به چپ خودرو سواری پیکان دانست، پیکانی که از مقابل در حرکت بود و از گاز مایع برای سوخت استفاده کرده بود دچار حریق شد و راننده این خودرو که تنها سرنشین آن بود در شعله‌های آتش جان داد.

به علت شدت حادثه، هردو خودرو دچار حریق شده ومتاسفانه درجلوی دیدگان سرنشینان ودر میان شعله ی های آتش راننده خودروی سواری پیکان بنام احمدرضا رست در دم جان باختند.

رئیس پلیس راه کهگیلویه گفت: خودروی پیکان که از مسیر مقابل در حرکت بود در پی برخورد با سواری پیکان به علت نشت گاز «ال پی جی» دچار حریق شد.

عابدی با بیان اینکه احمد رضا رست راننده پیکان بر اثر حریق جان باخت تصریح کرد: قاسم محمدی تبار راننده سواری پیکان نیز جان خود را از دست داد.

این گزارش می افزاید دیگر مصدومان حادثه بلافاصله به بیمارستان دهدشت انتقال یافتنداما به علت شدت جراحات وارده یکی دیگر از مصدومان در اتاق عمل علی رغم تلاش تیم پزشکی فوت کرد.

رئیس پلیس راه کهگیلویه افزود: این حادثه بصورت رخ به رخ  روی داده و تجاوز به چپ خودروی سورای پیکان را عامل اصلی حادثه دانست.

استفاده از گاز ال پی جی که بصورت غیر استاندارد در خودرو ها استفاده می شود برای چندمین بار است که حادثه می آفریند.

 

اخبار حوادث - تابناک