اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رانش پی درپی بخشی از آزادراه رشت - قزوین (+عکس)



 مدیر راهداری گیلان از رانش پی درپی بخشی از آزادراه «رشت - قزوین» گفت: این مسیر تا اطلاع ثانوی به‌صورت یک لاین مسدود است.

به گزارش ایسنا، «ایرانپرست» گفت: مسیر آزادراه رشت - قزوین در محدوده رودبار نرسیده به تونل نصفی براثر نشست زمین و اختلاف سطح جاده تا اطلاع ثانوی به‌صورت یک لاین مسدود است.

وی افزود: عوامل راهداری در حال اصلاح و مرمت نقطه آسیب‌دیده هستند.

 

اخبارحوادث,خبرهای حوادث,رانش زمین

 

مدیر راهداری گیلان ادامه داد: این منطقه به‌علت سستی زمین طی چند روز اخیر به کرات دچار نشست و رانش شده است که طی عملیات متوالی، نقطه آسیب‌دیده در حال مرمت و اصلاح است اما تکرر نشست زمین باعث اختلال در روند عملیات مرمت شده است.

وی از رانندگان خواست با رعایت ملاحظات ایمنی و همکاری با عوامل راهداری، با احتیاط از مسیر مذکور تردد کنند.

 

اخبار حوادث - ایسنا


ویدیو مرتبط :
تصادف پی درپی ناگهانی در آزادراه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود اضطراری هواپیما در آزادراه قزوین رشت



 

فرود اضطراری هواپیما در آزادراه قزوین رشت

 

یک فروند هواپیمای آموزشی تک سرنشین در آزاد راه قزوین رشت به صورت اضطراری فرود آمد.

به گزارش واحد مرکزی خبر، مدیرکل راه وترابری استان قزوین با اعلام این خبر، گفت: عوامل گشت راهداری کوهین ظهر امروز در کیلومتر ۲۵ آزاد راه قزوین رشت حوالی روستای دو دهه ، متوجه بروز نقص فنی و نبود تعادل در یک فروند هواپیمای آموزشی شدند و بلافاصله آزاد راه را مسدود و مسیر را برای فرود هواپیما آماده کردند.

محمد امین نصراللهی زاده افزود: خلبان هواپیما با مهیاشدن شرایط فرود ، به صورت اضطراری در آزادراه فرود آمد و پس از طی مسافتی بدون آسیب دیدگی جدی متوقف شد خوشبختانه به خلبان این هواپیما آسیبی نرسید.

مدیر کل راه و ترابری استان قزوین گفت: پس از بروز این حادثه گروه های امدادی به محل اعزام شدند و عوامل راهداری ، هواپیما را که به سبب برخورد با گاردریل آسیب دیده بود به پارکینگ منتقل کردند.

گفته می شود این هواپیما متعلق به مرکز آموزش خلبانی معراج قزوین بوده است..... / واحد مرکزى خبر