اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رامین پرچمی که اواخر سال 89 به زندان محکوم شده بود، آزاد شد



بازیگر «در پناه تو» از زندان آزاد شد+عکس

رامین پرچمی که اواخر سال 89 به زندان محکوم شده بود، به تازگی آزاد شد!

به گزارش شبکه ایران رامین پرچمی بازیگر سینما و تلویزیون که عمده شهرتش را مدیون ایفای نقش در سریال دهه هفتادی «در پناه تو» بود  و به دلیل بروز پاره ای مشکلات در اواخر سال 89 محکوم به زندان شده بود، به تازگی از زندان آزاد شد.

پرچمی که آخرین کار سینمایی اش همکاری با ده نمکی در قسمت دوم «اخراجیها» و بازی در نقش یک رزمنده ارمنی بود و کمی قبلتر از آن هم در نقش یک معتاد در درام خانوادگی «مهمان مامان» مهرجویی بازی کرده بود، یکشنبه هشتم مردادماه بعد از گذراندن دوران محکومیتش از زندان آزاد شد.درباره دلایل زندانی شدن پرچمی حرف و حدیث فراوان بود؛ برخی از جرم امنیتی وی خبر داده بودند و برخی هم گمانه زنیهایی درباره قاچاق مواد مخدر و آن هم از نوع کریستال(شیشه) را مطرح کرده بودند!!!

 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

عکس منسوب به پرچمی بعد از آزادی از زندان

 

رامین پرچمی که زاده 27 شهریور 1352 در لاهیجان است فارغ التحصیل مقطع کارشناس ارشد کارگردانی و بازیگری تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی در سینمای ایران تجربه همکاری با کارگردانانی نظیر مسعود کیمیایی را هم داشت و گفته می شود کیمیایی هم برای کمک به آزادی وی تلاشهای فراوانی انجام داده بود. جالب اینجاست که مدتی است صفحه حاوی مشخصات پرچمی در سایت ویکی پدیا هم فیلتر شده است! پرچمی علاوه بر بازیگری مدتی هم در نشریه همسرش، شکوه جیرودی که «نقش آفرینان» نام داشت به عنوان سردبیر به فعالیت پرداخته بود.

برخی شایعات حکایت از این دارند که حکم آزادی پرچمی در اواخر اسفند سال گذشته به وی ابلاغ شده بود اما پیمودن یک سری مراحل اداری سبب ساز آن شد که آزادی وی تا مردادماه امسال به تاخیر بیفتد./شبکه ایران


ویدیو مرتبط :
محمد مرسی به بیست سال زندان محکوم شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

«رامین پرچمی» از زندان آزاد شد


رامین پرچمی، بازیگر تلویزیون و سینما که ۲۵ بهمن ۸۹ دستگیر و روانه زندان شده بود، ظاهراً با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.

کافه سینما: رامین پرچمی، بازیگر تلویزیون و سینما که ۲۵ بهمن ۸۹ دستگیر و روانه زندان شده بود، ظاهراً با پایان دوران محکومیتش آزاد شد.

او که زمانی با سریال در پناه تو و در کنار بازیگرانی چون لعیا زنگنه و حسن جوهرچی به چهره پرطرفدار نوجوانان و جوانان تبدیل شده بود در ادامه نتوانست آنچنان که باید موفقیت "درپناه تو" را تکرار کند و هرچند در چند سریال و فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخت اما همانگونه که ذکر آن رفت دیگر نتوانست چهره یک بازیگر موفق و نقش اول را از خود به نمایش گذارد.

رامین پرچمی که زمانی به همراه همسرش نشریه تخصصی "نقش آفرینان" را منتشر می کردند -پرچمی سردبیر و همسرش صاحب امتیاز این نشریه بودند- به واسطه عدم حضور آنچنانی‌اش در سینما و تلویزیون کم کم از ذهن و خاطر علاقمندان در حال فراموشی بود که خبر دستگیری و زندانی شدنش دوباره نام او را بر سر زبان‌ها انداخت.