اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رافائل نادال، فاتح تنیس مسترز شد


رافائل نادال با غلبه بر تنیسور کانادایی فاتح تنیس مسترز کانادا شد. ایسنا: رافائل نادال با غلبه بر تنیسور کانادایی فاتح تنیس مسترز کانادا شد.


دیدار نهایی تنیس مسترز کانادا شب گذشته با برتری رافائل نادال برابر نیلوس رائونیچ کانادایی و قهرمانی این تنیسور اسپانیایی به پایان رسید.

نادال در دیدار نهایی این رقابت‌ها موفق شد در دو ست و با نتایج شش بر دو رائونیچ کانادایی را شکست دهد و برای سومین بار قهرمان این رقابت‌ها شود. این تنیسور اسپانیایی پیش از این بازی در مرحله نیمه نهایی موفق شد نوواک جوکوویچ، قهرمان دو سال قبل این بازی‌ها را شکست دهد.

نادال پس از قهرمانی در این رقابتها گفت: " برای پیروزی در اینجا باید در بهترین فرم خود باشی. از همه بازی‌هایم در این تورنمنت راضی هستم. این قهرمانی برای من بسیار با اهمیت است. از همه چیز خوشحالم."


ویدیو مرتبط :
‫تماشاگر // حذف رافایل نادال در مسابقات تنیس مسترز سینسیناتی‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رافائل نادال قهرمان تنیس مسترز مادرید شد


مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی برابر پدیده ژاپنی عنوان نخست رقابتهای مسترز مادرید را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری مهر: مرد شماره یک تنیس جهان با پیروزی برابر پدیده ژاپنی عنوان نخست رقابتهای مسترز مادرید را به خود اختصاص داد.

دیدار فینال رقابتهای تنیس هزار امتیازی مادرید را یکشنبه شب رافائل نادال از اسپانیا و کئی نیشی‌کوری از ژاپن برگزار کردند که در پایان رافائل نادال با نتیجه 2 بر یک از سد پدیده تازه تنیس جهان از ژاپن گذشت و جام قهرمانی را بالای سر برد.

نادال ست نخست را 6 بر 2 به حریف خود واگذار کرد ولی در ست بعدی نتیجه را 6 بر 4 به سود خود پایان داد. در ست سوم نادال سه گیم متوالی از حریف ژاپنی خود گرفت و راه را برای قهرمانی خود هموار کرده بود که مصدومیت نیشی‌کوری و انصراف وی از ادامه مسابقه باعث شد تا مرد شماره یک تنیس جهان در ست سوم راحت‌تر از آنچه که تصور می‌کرد برنده شود.

رافائل نادال قهرمان تنیس مسترز مادرید شد

رافائل نادال به حریف ژاپنی خود روحیه می‌دهد

این چهارمین قهرمانی نادال در شش دور حضورش در فینال مسابقات مسترز مادرید بود. تنیسور اسپانیایی تعداد قهرمانی‌های خود را در رقابتهای مسترز هزار امتیازی به عدد 27 رسانده است.

در بخش بانوان این مسابقات نیز ماریا شاراپووا از روسیه در دیدار نهایی با نتیجه 2 بر یک از سد سیمونا هالپ از رومانی گذشت و روی سکوی نخست ایستاد.