اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راسل کرو: من یک پیر‌مرد غمگین هستم


راسل کرو، بازیگر 51 ساله‌ی هالیوودی، در گفتگویی با USA Today درباره مشکلات حرفه بازیگری، دوری از خانواده و فیلم جدیدش صحبت کرده است.

کافه سینما: راسل کرو، بازیگر 51 ساله‌ی هالیوودی، در گفتگویی با USA Today درباره مشکلات حرفه بازیگری، دوری از خانواده و فیلم جدیدش صحبت کرده است.

این بازیگر برنده اسکار که مدتی‌ست از همسرش جدا شده و دو پسر 8 و 11 ساله به نام‌های تنیسون و چارلز دارد، درباره مشکلات حرفه بازیگری و دوری از خانواده گفته است: «دوری از خانواده و بچه‌ها واقعاً سخت است. سخت‌ترین کار دنیاست.

 هر وقت به خاطر شرایط کاری تا مدت‌ها از دیدن آن‌ها محروم می‌شوم، شدیدأ احساس دلتنگی می‌کنم. مثلا همین امروز، دو ساعت تمام نشسته بودم و عکس‌ها و فیلم‌های بچه‌هایم را تماشا می‌کردم. خیلی تلخ و دردناک است. نه؟ احساس می‌کنم یک پیرمرد غمگین و تنها هستم.»

راسل کرو: من یک پیر‌مرد غمگین و تنها هستم

او که در حال حاضر در تور تبلیغاتی فیلم جدیدش یعنی «پیشگوی آب» (The Water Diviner) به سر می‌برد، در پاسخ به سوال خبرنگار USA Today که از او درباره نخستین تجربه کارگردانی‌اش و محتوای ضد‌جنگ این فیلم پرسیده بود، گفت: «وقتی سراغ چنین موضوعاتی می‌روید، ناخودآگاه احساس مسئولیت می‌کنید.

 وظیفه خودم می‌دانستم که به این موضوع بپردازم. جنگ فقط درباره شجاعت و وطن پرستی نیست. اگر واقع‌بینانه به آن نگاه کنید می‌بینید که اساسأ پدیده تلخ و اندوه‌باری‌ست. برای افرادی که به جنگ می‌روند و کشته می‌شوند، هیچ منفعتی وجود ندارد.»


ویدیو مرتبط :
کلیپ دیدنی از فیلم مرد سیندرلایی ؛ سکانس پیروزی برداک (راسل کرو) بر مکس

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند



 


راسل کرو در یک فیلم رزمی بازی می کند

 

 

بازیگر استرالیایی سینما به زودی در فیلمی با محوریت ورزش های رزمی بازی می کند.به گزارش مهر از پایگاه خبری آی.ام.دی.بی راسل کرو که چندی پیش فیلم " رابین هود" را بر پرده سینماها داشت همراه با ریزا موسیقی دان و خواننده سبک هیپ هاپ در فیلمی کونگ فویی با عنوان " مردی با مشت آهنین" به نقش آفرینی می پردازد.

ریزا که قرار است کارگردانی این فیلم را هم بر عهده داشته باشد در مصاحبه ای با شبکه خبری ئی . ان . آنلاین اعلام کرد که در این فیلم نقش یک قاچاقچی اسلحه پنهان شده در روستایی دور افتاده در چین را بازی می کند.وی افزود درباره نقش راسل کرو فعلا جزئیاتی را فاش نمی کند .


فیلمنامه " مردی با مشت آهنین" را ایلای راث با همکاری ریزا نوشته اند و فیلمبرداری آن از ماه دسامبر ( آذر) در شانگهای آغاز خواهد شد.ریزا نیز پیش تر آهنگسازی چند فیلم سینمایی از جمله دو گانه " بیل را بکش" ساخته کوئنتین تارانتینو را بر عهده داشته است.../خبر گزاری مهر