اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز ناپدید شدن دختر فراری سر به مهر ماند



زوج میانسال كه در جست‌وجوی دختر گمشده‌شان بودند با طرح شكایت از سوی مردی معتاد، به اتهام آدم‌ربایی بازداشت شدند.

به گزارش جوان، شامگاه پنج شنبه 18 تیرماه مردی به مأموران پلیس خبر داد كه پسرش سینا به طور ناگهانی ناپدید شده است. او توضیح داد: سینا حوالی میدان سعادت آباد خانه مجردی دارد. ساعتی قبل بود كه همسایه‌هایش به من خبر دادند، زوج میانسالی او را كتك زده و با خودشان برده‌اند.

بعد از مطرح شدن شكایت، پرونده به دستور قاضی مدیر روستا، بازپرس ویژه قتل در اختیار كارآگاهان مبارزه با آدم‌ربایی قرار گرفت. با نشانی‌هایی كه شاهدان در اختیار پلیس گذاشتند زوج میانسال شناسایی و بازداشت شدند.

مرد میانسال در اولین بررسی‌ها گفت: دو ماه قبل دخترم مونا ناپدید شد و من راهی اداره پلیس شدم و شكایت كردم اما در این مدت از او خبری نشد. وقتی پلیس نتوانست به من كمك كند، تصمیم گرفتم خودم به دنبال دختر گمشده‌ام بروم.

وقتی بررسی كردم فهمیدم دخترم به خانه مجردی سینا رفت و آمد دارد به خاطر همین راهی آنجا شدم و بعد از پرس‌وجو از همسایه‌ها متوجه شدم، افراد خلافكار به آنجا رفت و آمد دارند.

 وی در شرح روز حادثه گفت: روز حادثه همراه همسرم به خانه سینا رفتم و سراغ دخترم را گرفتم.

او مدعی شد كه دخترم همراه مردی خانه او را ترك كرده‌ است و از او خبر ندارد. او را سوار ماشین كردم و خواستم خانه آن مرد را نشانمان دهد كه قبول كرد. در میانه راه نشانی را به ما داد و خواست به خاطر خماری او را پیاده كنیم كه قبول كردیم. دیگر از او خبر نداریم. تحقیقات از دو متهم به دستور قاضی مدیر روستا ادامه دارد.

اخبار حوادث - جوان

 


ویدیو مرتبط :
نماهنگ راز سر به مهر .کیوان تافته

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز قتل دختر یاسوجی در راه بازگشت از مدرسه زبان، کجا سر به مهر دارد؟



معمای قتل دختر 17 ساله یاسوجی در حالی هنوز سر به مهر دارد که شایعاتی پیرامون دست داشتن برخی نزدیکان او در این جنایت،دهان به دهان میان اهالی شهر یاسوج می گردد .

به گزارش خبرآنلاین، راز جنایتی كه قریب به 7 ماه پیش در روستای موردراز از توابع شهرستان یاسوج پیش‌روی كارآگاهان پلیس قرار گرفت در حالی هنوز رمزگشایی نشده و قرار است از نظرات كارشناسان زبده انتظامی برای حل این پرونده استفاده شود.


در این باره سردار غلامعباس غلامزاده فرمانده انتظامی كهگیلویه و بویر احمد گفت: مظنونان زیادی در این باره مورد بازجویی قرار گرفتند اما نتیجه بعدا مشخص می شود.

او تاكید كرد كه این پرونده هنوز هم مفتوح است و روند بازجویی از مظنونان كماكان ادامه دارد.

عاطفه صالحی دختر 17ساله اهل یاسوج است كه بهمن ماه پارسال در حال بازگشت از كلاس زبان به خانه در مسیر جاده چنارستان دچار سرنوشت نامعلومی شد و فردای آن روز صبح جنازه‌اش در حالیكه مورد ضرب و شتم قرار گرفته، چاقو خورده و سه گلوله نیز به او شلیك شده پیدا شد.

شوهر خواهر عاطفه پیش از این درباره مطلع شدنشان از قتل عاطفه گفته بود آن روز خانواده عاطفه مهمان داشتند و قرار بود كه او از كلاس زبان زودتر بازگردد.

عاطفه به محض خروج از آموزشگاه زبان با مادر خودتماس گرفت و گفت سوار یك تاكسی است كه قرار است از گاراژ چنارستان به سمت اكبرآباد حركت كند و منتظر است تا مسافرش تكمیل شود. به گفته اسفندیار نادری داماد این خانواده تلفن همراه عاطفه ساعتی پس از این تماس از دسترس خارج شد و حوالی ساعت 3:30 شب به طور كل خاموش شد.

بعد از آنكه خانواده عاطفه موفق به تماس با او نمی‌شوند حوالی ساعت 19 همان شب ماجرا را به پلیس اطلاع می‌دهند، از آنجا كه تا ساعت 23 شب باز هم خبری از عاطفه نشد برادر او به كلانتری 11 یاسوج رفت و گم شدن خواهرش را اطلاع داد.

براساس این گزارش روز جمعه فردای همان روز از كلانتری با خانواده عاطفه تماس گرفتند و اعلام كردند كه جسد دختری كه ظاهرش مشابه دختر گمشده انها است در روستای موردراز پیدا شده است.

پس از آنكه مشخص شد جسد پیدا شده متعلق به عاطفه است تحقیقات پلیس برای كشف این معمای جنایی آغاز شد. بررسی های اولیه از جسد حكایت از این داشت كه قاتل یا قاتلان به طرز فجیعی این دختر را به قتل رسانده بطوری كه علاوه بر سه گلوله ای كه از یك سلاح كمری به او شلیك شده آثار ضرب و شتم و شكستگی بینی و همچنین ضربات چاقو بر بدن او مشخص بود.

نظریه پزشكی قانونی فرضیه تجاوز به دختر جوان را رد كرده است و هنوز مشخص نیست كه انگیزه قاتل یا قاتلان از ارتكاب به این جنایت چه بوده است.

 اخبار حوادث  - خبرآنلاین