اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز سرقت انگشتر برلیان در سینه دزد مجنون!



راز سرقت انگشتر برلیان در سینه دزد مجنون

کلید سرقت انگشتر برلیان 10میلیون تومانی در دستان زن جوانی بود که ادعا می‌کند جنون سرقت دارد. 

اخبار حوادث - به گزارش همشهری چندی قبل مرد پزشکی برای انجام کارهای خانه و کمک به همسرش که به بیماری ام‌اس مبتلا شده بود تصمیم گرفت یک پرستار خانگی استخدام کند. وی وقتی به یکی از شرکت‌های خدماتی در مرکز پایتخت رفت آنها زن جوانی به نام ژاله را به او معرفی کردند و مرد پزشک بعد از بستن قرارداد از زن جوان خواست تا هفته‌ای سه روز به خانه‌اش در شمال تهران برود و از همسرش پرستاری کند. 

بعد از گذشت مدتی پزشک میانسال متوجه گم‌شدن انگشتر طلای همسرش که نگین آن برلیان بود، شد. فردای آن روز دوربین عکاسی گران‌قیمت آنها نیز ناپدید شد و روز بعد گم شدن یکی دیگر از لوازم باارزش خانه، صاحبخانه را به این نتیجه رساند که سرقت‌ها کار کسی جز پرستار جوان همسرش نیست. او این زن را زیرنظر گرفت و یک روز وقتی متوجه شد که وی قصد سرقت دسته کلید خانه را دارد اطمینان یافت که سرقت‌ها از سوی وی صورت گرفته است به همین دلیل به شرکت خدماتی رفت و آنها را در جریان قرار داد. 

به این ترتیب ماجرا به مأموران کلانتری 148انقلاب گزارش شد و مأموران با دستور سرهنگ شمس، رئیس‌کلانتری راهی شرکت مورد نظر شدند و در زمانی که زن جوان در آنجا حضور داشت، وی را دستگیر کردند. 

اقرار عجیب 

این زن جوان در ابتدا خود را بیگناه دانست و مدعی شد که هیچ اطلاعی از گم شدن و سرقت انگشتر و دوربین عکاسی شاکی ندارد اما در ادامه تحقیقات لب به بیان حقیقت گشود و ادعای عجیبی را مطرح کرد. او گفت: من مبتلا به جنون سرقت هستم و به همین دلیل نتوانستم در برابر انگشتر برلیان و دیگر لوازم با ارزش خانه خودم را کنترل کنم.  

او ادامه داد: چند وقت پیش برای تأمین مخارج زندگی‌ام تصمیم گرفتم یک کار مناسبی برای خودم پیدا کنم برای همین در یک شرکت خدماتی مشغول به‌کار شدم. وقتی برای کار به خانه دکتر رفتم با دیدن انگشتر برلیان همسر وی که روی میز بود جنون سرقت به سراغم آمد برای همین آن را برداشتم. بعد از سرقت، انگشتر را به یک طلافروشی بردم وبه قیمت 600هزار تومان آن را فروختم و اصلا تصور نمی‌کردم 10میلیون تومان ارزش داشته باشد. 

پول فروش طلا را نیز به حسابم ریختم و روز بعد درحالی‌که تصور می‌کردم پزشک به من مشکوک نشده به خانه آنها رفتم و کارم را انجام دادم. آن روز چشمم به دوربین عکاسی افتاد و آن را نیز برداشتم. دوربین را هم به قیمت 200هزار تومان فروختم و به سرقت هایم ادامه دادم تا اینکه لو رفتم. 

بعد از اعتراف این زن و انجام تحقیقات مشخص شد که وی سابقه دار است و پیش از این نیز به اتهام سرقت در یک مهمانی خانوادگی دستگیر شده بود. این زن برای تحقیقات بیشتر در اختیار قاضی دادسرای خارک قرار گرفت و رسیدگی به پرونده او ادامه دارد./همشهری

 


ویدیو مرتبط :
انگشتر زنانه برلیان رز گلد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راز سرقت‌های خودرو در سینه قاتل شیشه‌ای



پسر جوانی که 17 ماه قبل، پس از مصرف شیشه، دوستش را به قتل رسانده بود روز گذشته به سرقت هفت خودرو اعتراف کرد.

به گزارش جام‌جم ، اوایل شهریور سال گذشته، ماموران پلیس آگاهی از قتل پسر جوانی دریک نزاع مطلع شدند. با حضور ماموران در محل جنایت در غرب تهران آنها با جسد غرق خون پسر 24 ساله روبه‌رو شدند. در بررسی‌های بیشتر از شاهدان ماجرا آنها مدعی شدند قتل توسط میثم، دوست مقتول رخ داده است.

با دستگیری میثم در خانه‌اش، او به قتل اعتراف کرد و گفت: با مقتول به نام نوید از گذشته دوست بودم، اما روز جنایت برسر مصرف مواد درگیر شدیم و من او را با چاقو کشتم. با اعتراف قاتل 26 ساله و تکمیل پرونده، اودر دادگاه کیفری به قصاص محکوم و تا زمان اجرای حکمش به زندان رجایی شهر منتقل شد.

در حالی که قاتل شیشه‌ای در زندان بازداشت بود با دستگیری تعدادی سارق لوازم داخل خودرو، راز سرقت‌های قاتل شیشه‌ای نیز فاش شد.

روز گذشته با انتقال میثم به دادسرای ویژه سرقت، او در بازجویی‌ها به هفت فقره سرقت اعتراف کرد و گفت: همراه دو دوستم قبل از ارتکاب قتل، سرقت می‌کردیم. با پرسه‌زنی در غرب تهران خودروهای بدون دزدگیر را شناسایی می‌کردیم و من در آنها را باز می‌کردم. بعد از روشن کردن خودرو چون رانندگی بلد نبودم همدستم مراد پشت فرمان می‌نشست و خودروها را به جنوب شهر می‌بردیم. بعد از سرقت لوازم داخل خودرو آن را در خیابان رها می‌کردیم.

با اعترافات قاتل شیشه‌ای به سرقت لوازم داخل خودرو، قاضی علی‌اکبر عموزاد، بازپرس شعبه چهارم دادسرای سرقت، دستور تحقیقات بیشتر در مورد سرقت‌های متهم را صادر کرد.

 

اخبار حوادث  -  جام جم