اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز خودربایی ناشیانه زن آرایشگر



راز خودربایی ناشیانه زن آرایشگر

راز خودربایی ناشیانه زن آرایشگر با تجسس های ویژه پلیس پایتخت فاش شد.

ساعت 3 نیمه شب سوم آبان ماه سال جاری پیرزنی در تماس به پلیس 110 ادعا کرد مرد ناشناسی با باز کردن در خانه دخترش قصد سرقت از آنجا را داشته که با داد و فریاد های وی پا به فرار گذاشته است. دقایقی بعد که تیمی از کلانتری وارد عمل شد این زن 70 ساله به ماموران گفت: ساعت 8 شب دخترم برای میهمانی از خانه خارج شد و قرار بود ساعت 11 شب به خانه بازگردد ولی خبری از وی نشد و هر قدر تماس گرفتم گوشی موبایلش خاموش بود.

روی مبل نشسته بودم و انتظارش را می کشیدم تا اینکه خوابم برد و ساعاتی بعد متوجه شدم در خانه دخترم در حال باز شدن است، ابتدا فکر کردم دخترم است ولی هنگامی که در باز شد دیدم مرد ناشناسی است که با دیدنش بسیار ترسیدم، وی می خواست وارد خانه شود که با داد و فریاد های من از خانه گریخت. ماموران با شنیدن ادعاهای پیرزن وحشت زده و برای کمک به وی تا سپیده دم مقابل خانه اش نگهبانی دادند ولی ساعاتی بعد دوباره به آنان اطلاع داده شد که پیرزن باز با کلانتری تماس گرفته و ادعا می کند دخترش توسط افراد ناشناسی ربوده شده است. با مراجعه دوباره ماموران،

پیرزن ادعا کرد دقایقی پیش تلفن خانه دخترش به صدا درآمده و در آن سوی خط مرد ناشناسی به وی گفته دخترش را ربوده اند و برای آزادی وی باید مدارک خود روی گرانقیمت دخترش را که داخل یکی از کمدها ست به آدرسی که می گویند بفرستد تا دخترش را آزاد کنند. در ادامه و با ادعاهای این زن و با دستور دادیاری دوم دادسرای امور جنایی تهران پرونده برای رسیدگی در اختیار تیمی از پلیس آگاهی قرار گرفت و آنان برای بررسی ماجرا تجسس های میدانی خود را آغاز کردند.

بررسی های کارآگاهان نشان می داد زن ربوده شده «میترا»42 ساله است که پس از جدایی از همسرش خانه ای در محله جردن اجاره کرده و در آپارتمانش مشغول به آرایشگری بوده است.

مادر میترا که ادعا می کرد چند روز میهمان دخترش بوده در بازجویی ها به کارآگاهان گفت: دخترم آپارتمانش را تبدیل به آرایشگاه کرده بود و مشتری های زیای نیز داشت، وی به خاطر ترافیک کاری 3 خط موبایل داشت که شب گذشته هر 3 خط وی خاموش بود. کارآگاهان که هیچ سرنخی نداشتند برای اینکه بتوانند ردی از آدم ربا بیابند شماره پلاک خودروی میترا را در سیستم جامع پلیس تحت تعقیب قرار دادند و پس از گذشت چند روز تماس دیگری با خانه میترا گرفته شد و مرد ناشناس با لحنی تندتر از پیرزن خواست مدارک خودروی 80 میلیونی را به آدرسی در خیابان ظفر بفرستد وگرنه دخترش با سرنوشتی هولناک روبه رو خواهد شد.

همچنان که پلیس به سرعت به دنبال آدم ربایان بود گزارشی به پلیس آگاهی مخابره شد که این خودرو در مرکز شهر شناسایی شده و راننده آن که مردی 37 ساله بوده پا به فرار گذاشته که با تعقیب و گریز ماموران درپی تیراندازی هوایی تسلیم شده است.

با انتقال مرد مرموز به پلیس آگاهی وی در بازجویی ها ادعای بی گناهی کرد و گفت: من اطلاعی از گروگانگیری ندارم و این خودرو را چند روز پیش در کنار یکی از خیابان ها دیدم که سوئیچ آن نیز رویش بود به همین دلیل وسوسه شدم و آن را سوار شدم. هنگامی که پلیس مرا متوقف کرد از ترسم فرار کردم. با ادعای این مرد پلیس خانه وی را تحت بازرسی قرار داد و میترا را که آزادانه در خانه در حال تماشای تلویزیون بود شناسایی کرد.

میترا که با دیدن پلیس شوکه شده بود اظهارات ضد و نقیضی بیان کرد. میترا که نمی دانست چه بگوید و می دید نقشه احمقانه اش برای پلیس فاش شده، به آنها گفت: چندی پیش با ناصر آشنا شدم. به یکدیگر علاقه پیدا کردیم و قصد داشتیم با فروش هر چه که داریم به اروپا برویم بنابراین فکری به سرم زد و تصمیم گرفتم به دلیل اینکه خودرویم دارای بیمه سرقت است، نقشه آدم ربایی را طراحی کنم و تحت عنوان اینکه ربوده شده ام، خودرویم را با ارسال مدارکش توسط مادرم که اطلاعی از ماجرا نداشت توسط ناصر بفروشم و پس از چندین روز به خانه بازگردم و ادعا کنم که توسط چند آدم ربا ربوده شده ام و با طرح شکایت بتوانم پول خودرویم را از بیمه بگیرم، البته روز گذشته تصمیم گرفتم که به ناصر بگویم از مادرم بخواهد یکصد میلیون تومان پول برای آزادی ام بگیرد که منصرف شدم.

وی در ادامه گفت: فکر نمی کردم به این زودی دستگیر شوم و از کار خودم بشدت پشیمان شده ام. تحت تاثیر اصرارهای ناصر این نقشه را طراحی کردم. بنابر این گزارش، مرد و زن تبهکار به دلیل گزارش دروغ و گمراه کردن پلیس در مسیر تحقیقات به دستور بازپرس پرونده تا تحقیقات نهایی در بازداشت بسر خواهند برد./وطن امروز

 


ویدیو مرتبط :
تکچرخ زن ناشیانه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صحنه سازی برای قتل زن آرایشگر



 

صحنه سازی برای قتل زن آرایشگر

 

مردی كه پس از شنیدن پاسخ منفی برای ازدواج، زن ۳۵ ساله ای را در آرایشگاه زنانه به قتل رسانده و با صحنه سازی قصد گمراه كردن پلیس را داشت، دستگیر شد.

متهم پرونده كه با معرفی خود به عنوان برادر مقتول به آرایشگاه زنانه او رفت و آمد می كرد، پس از قتل، با شكستن شیشه محل جنایت و كشف جسد وانمود كرد كه از جنایت بی خبر است.

به گزارش «جام جم»، در آخرین روزهای دی ماه امسال، ماموران كلانتری ۱۵۲ خانی آبادنو از طریق تماس مردمی اطلاع یافتند زن ۳۵ ساله ای به نام مژگان در یك آرایشگاه زنانه در بلوار شكوفه به قتل رسیده است.

با حضور ماموران در محل و گزارش موضوع به بازپرس عموزاد در دادسرای جنایی، ماموران تشخیص هویت پلیس آگاهی، علت مرگ زن جوان را فشار به شریان حیاتی و مسدود شدن راه تنفسی اعلام كردند.

پرونده در پلیس آگاهی

با دستور قضایی و انتقال جسد به پزشكی قانونی، پرونده در دستور كار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی قرار گرفت و در بازبینی محل حادثه مشخص شد، عامل یا عاملان جنایت از آشنایان مقتول بوده اند.

با شروع تحقیقات در این زمینه، یكی از همسایه ها به پلیس گفت: مقتول از ۲ سال پیش در این محل فعالیت می كرد و برادرش به نام حسین نیز به او سر می زد.

در پی این اطلاعات مشخص شد حسین همان فردی بوده كه پس از حضور در محل آرایشگاه، چندبار مژگان (مقتول) را صدا زد و زمانی كه پاسخی نشنیده، با شكستن شیشه وارد محل شده و با دیدن جسد از همسایه ها كمك خواسته است.

با شناسایی حسین، وی در اظهارات اولیه خود گفت: من برادرخوانده مقتول هستم و از وقوع جنایت بی خبرم.

با ادامه تحقیقات و اظهارات ضد و نقیض حسین و به دست آمدن سرنخ هایی مبنی بر این كه مقتول چندی پیش از شوهرش طلاق گرفته بود، سرانجام متهم روز گذشته زبان به اعتراف گشود و راز جنایت در آرایشگاه را فاش كرد.

پاسخ منفی برای ازدواج

متهم در اعترافات خود گفت: فروشنده لباس عروس هستم و چندی پیش با مقتول آشنا شدم. پس از مدتی احساس كردم به او علاقه مند شده ام و به وی پیشنهاد ازدواج دادم.

متهم افزود: او نیز برای دادن پاسخ، از من فرصت خواست.هر بار كه از او درخواست پاسخ می كردم، جواب مشخصی نمی داد و من نیز برای آن كه بتوانم به محل كارش رفت و آمد كنم، خود را برادر او معرفی می كردم.

متهم اضافه كرد: سرانجام روز حادثه تصمیم داشتم تا به هر شكل ممكن پاسخ نهایی را از مژگان بگیرم؛ برای همین وارد مغازه اش شدم و از او پاسخ نهایی را خواستم كه وی در میان ناباوری به من جواب منفی داد.

قتل و صحنه سازی

متهم گفت: با شنیدن پاسخ منفی در یك لحظه عصبانی شدم و با تصور این كه او قصد ازدواج با مرد دیگری را دارد، با او درگیر شدم و با دست هایم او را خفه كردم.

عامل جنایت اضافه كرد: پس از جنایت بسرعت محل را ترك كردم و ساعتی بعد با جمع كردن همسایه ها در محل حادثه، چنین وانمود كردم كه از خواهرم خبر ندارم و با شكستن شیشه وارد مغازه شده و داد و فریاد راه انداختم و... .

سرهنگ حاجی زاده، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی در این باره به «جام جم» گفت: پس از اعتراف متهم، بازپرس شعبه ۴ دادسرای جنایی، دستور بازداشت موقت متهم و بازسازی صحنه جنایت را صادر كرد.

متهم برای ادامه تحقیقات بار دیگر در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفته است.... / گزارش : جام جم آنلاین