اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز جنایت هولناک در آتش سوزی بازار ارامنه فاش شد



همزمان با کشف جسد سوخته پسر جوانی در بازار تهران،تحقیقات برای دستگیری قاتل او آغاز شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 23.45 دقیقه یکشنبه شب اهالی راسته ارامنه بازار تهران متوجه آتش سوزی در محله شدند.

با اعلام موضوع به آتش نشانی، آتش نشان ها اقدام به خاموش کردن آتش کردند.

با خاموش شدن آتش آنها با جسدی سوخته روبرو شدند و با اعلام موضوع به بازپرس جنایی تحقیقات برای مشخص شدن علت مرگ جسد سوخته شده آغاز شد.

پزشک قانونی با معاینه جسد اعلام کرد جسد متعلق به یک مرد است که جای اصابت چاقو روی پهلویش مشهود است.

با مشخص شدن جنسیت مقتول ماموران در تحقیقات از اهالی محل متوجه شدند جسد متعلق به "شهرام" 25 ساله است که در یکی از کارگاه های پوشاک زنان در روبروی محل کشف جسد کار می کند.

با شناسایی هویت مقتول تعدادی از بستگان او شناسایی شدند. پسر عموی مقتول در بازجویی ها گفت: "شهرام" چند سال قبل برای کار از زنجان به تهران آمد و در این کارگاه مشغول کار شد.او پسر آرامی بود و نمی دانم او چرا به قتل رسیده است.

با دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی تعدادی مظنون در صحنه دستگیر شدند.

روز گذشته تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور سجاد منافی آذر بازپرس جنایی تحقیقاتشان را برای شناسایی قاتل آغاز کردند.


  اخبار حوادث - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
آزادی تکریت، جنایت هولناک داعش را فاش کرد+فیلم

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جزئیات آتش‌سوزی و جنایت هولناک در ویلای نوشهر



اخبار ,اخبار حوادث ,آتش‌سوزی ویلای نوشهر

 

اخبار حوادث - توسط دادستان نوشهر
جزئیات آتش‌سوزی ویلای نوشهر تشریح شد/ جنایتکار حتماً به سزای عملش می‌رسد

جزئیات و چگونگی آتش‌سوزی مرگبار ویلایی در روستای دزدک نوشهر که در نوروز امسال رخ داد، توسط دادستان نوشهر تشریح شد.

به گزارش فارس از نوشهر، دادستان نوشهر امشب در جمع خبرنگاران به تشریح جزئیات و چگونگی آتش‌سوزی مرگبار ویلایی در روستای دزدک نوشهر که در ایام نوروز امسال رخ داد پرداخت.

کیومرث حمزه صورتی اظهار داشت: در ساعت هفت صبح روز هفتم فروردین امسال با حضور محمد نجار صادقی، بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی و انقلاب نوشهر در محل حادثه، تحقیقات پلیسی و قضایی برای کشف راز این حادثه مرگبار آغاز شد.

وی بیان کرد: در بررسی‌های اولیه مشخص شد که فردی که عامل این آتش‌سوزی مرگبار بود بعد از ورود به محوطه حیاط ویلا، با استفاده از قفل کامپیوتری و زنجیر موتور درب ورودی آن را بسته بود تا کسی نتواند از ویلا خارج شود.

حمزه صورتی بیان داشت: این فرد سپس شیلنگ گاز را بریده و به درون ساختمان ویلا انداخت تا فضای داخل ویلا را پر از گاز شود.

دادستان نوشهر گفت: عامل این حادثه سپس شروع به پاشیدن بنزین به داخل ویلا و نقاط مختلف آن کرده و در نهایت نیز آنجا را به آتش می‌کشد و خود متواری می‌شود.

وی اظهار کرد: وجود گاز در فضای ویلا سبب انفجار می‌شود و همین سبب گشت تا چهار نفر از ساکنان ویلا در همان لحظات اولیه جان خود را ز دست دهند.

حمزه صورتی یادآور شد: جان باختگان این حادثه افخم‌السادات حسینی مجری و کارشناس تلویزیون، همسر وی و عروس آنها بودند که به همراه پدر صاحب ویلا جان خود را در این حادثه از دست دادند و هفت تن دیگر توانستند با کمک مردم و آتش‌نشانان نجات یافته و به بیمارستان منتقل شدند.

این مسئول افزود: صاحب ویلا زن جوانی بود که اعتقاد داشت عامل آتش‌سوزی، شوهر سابقش بوده است و این زن 10سال قبل با مردی ازدواج کرده بود اما پس از سال‌ها زندگی مشترک، به‌خاطر اختلافاتی که داشتند، خرداد ماه سال 92 به‌صورت توافقی از یکدیگر جدا شدند.

دادستان نوشهر ابراز داشت: براساس این توافق، ویلایی که آنها در روستای دزدک نوشهر داشتند به زن جوان رسید اما پس از جدایی آنها، شوهر سابق مدام همسرش را تهدید می‌کرد که هر طوری شده ویلا را از او پس می‌گیرد و حتی بقیه کسانی که از حادثه جان سالم به در برده بودند نیز حرف‌های صاحب ویلا را تأیید کردند و همه مدعی شدند که داماد سابق خانواده، عامل این جنایت است.

وی تصریح کرد: با این اطلاعات بود که دستور بازداشت او صادر شد و مأموران با نیابت قضایی راهی تهران، جایی که مرد جنایتکار در آنجا زندگی می‌کرد، شدند.

حمزه صورتی متذکر شد: مأموران با شناسایی محل زندگی مهدی در تهران، با هماهنگی قضایی آنجا را محاصره و این مرد را نهم فروردین‌ماه در یک عملیات ضربتی در داخل آپارتمانش دستگیر کردند و بلافاصله به نوشهر منتقل شد و پس از حضور در مقابل بازپرس پرونده به جنایت اعتراف کرد.

وی اضافه کرد: مهدی در اعترافات خود گفته که از وقتی از همسرم جدا شده ، از او و خانواده‌اش کینه به دل داشت چرا که خانواده‌اش را هم در جدایی‌شان مقصر می‌دانست و برای همین تصمیم گرفته بود هر طوری شده از آنها انتقام بگیرد و با توجه به اینکه می‌دانست که آنها در تعطیلات نوروز به همان ویلایی می‌روند که همسرش به‌عنوان مهریه گرفته بود. برای همین با یک دستگاه ال 90 راهی آنجا شده تا نقشه‌اش را عملی کند.

این مسئول ادامه داد: عامل آتش‌سوزی قصد انتقام‌جویی از همسر و خانواده‌اش را داشت اما در این میان خانواده مجری صدا و سیما که از بستگان آنها بودند به همراه پدرزن سابقش کشته شدند.

وی خاطرنشان کرد: پس از اعترافات مرد جنایتکار، برای او قرار بازداشت موقت صادر شد و تحقیقات تکمیلی درخصوص این پرونده ادامه دارد.

حمزه صورتی با تشکر از بازپرس پرونده، سرهنگ کرمانی، رئیس پلیس نوشهر و سرهنگ زال‌نژاد رئیس اداره آگاهی این شهر که در کمتر از 72 ساعت توانستند عامل جنایت را دستگیر کنند، بیان کرد: رسیدگی به پرونده در چارچوب قانون ادامه دارد و جنایتکار به سزای عملش می‌رسد.

به گزارش فارس، همه افراد حادثه‌دیده در این آتش‌سوزی که در ساعت پنج صبح بامداد روز هفتم فروردین 93 در روستای دزدک نوشهر رخ داد تهرانی بوده که به‌صورت خانوادگی برای گذراندن ایام تعطیلات نوروز به شهرستان نوشهر سفر کرده بودند.
اخبار حوادث - فارس