اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راز جسد نایلون‌پیچ فاش شد



راز جسد نایلون‌پیچ فاش شد

رییس پلیس آگاهی كردستان از دستگیری متهم به قتلی خبر داد كه در جریان نزاعی، دوست خود را با شلیك گلوله از پای درآورده بود.

سرهنگ علی احمدی تبار در گفت‌وگو باایسنا، با بیان اینكه در هفتم مرداد ماه سال جاری كارآگاهان پلیس آگاهی استان كردستان با انجام تحقیقات گسترده و جامع در راستای دستگیری متهم به قتل فراری دریافتند كه متهم داخل شهر سنندج حضور دارد، گفت: كارآگاهان این متهم به قتل به نام «دانش» را در عملیاتی دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.

وی با بیان اینكه «دانش» متهم به قتل فردی به نام «پژمان» بود، گفت: این فرد در ابتدا منكر هر گونه ارتباط با پرونده قتل پژمان شد، اما نهایتا در مواجهه با دلایل و مدارك لب به اعتراف گشود.

رییس پلیس آگاهی كردستان با بیان اینكه متهم در اعترافات خود، عنوان كرد: در پنجم مرداد ماه سال‌جاری به اتفاق مقتول با موتورسیكلت وی برای مصرف موادمخدر از نوع تریاك به سه‌راهی مریوان رفته بودند، گفت: متهم معترف شد كه پس از مصرف موادمخدر، آنان تصمیم به انجام سرقت از خانه باغی در مجاورت منزل پدر متهم می‌كنند.

احمدی‌تبار با بیان اینكه بر اساس اعترافات متهم، وی و مقتول پس از رسیدن به محل سرقت مجددا موادمخدر از نوع تریاك مصرف می‌كنند، گفت: بر اساس اظهارات متهم، آنان از انجام سرقت منصرف شده و بر همین اساس با یكدیگر درگیری لفظی پیدا می‌كنند.

وی با بیان اینكه متهم در اظهارات خود عنوان كرد كه در حین درگیری مقتول اسلحه كلت‌‌كمری وی را از كمرش درآورده، گفت: متهم در اعترافات خود عنوان كرد كه قصد پس گرفتن اسلحه از مقتول را داشته كه در حین كشمكش و درگیری یك تیر به پیشانی مقتول شلیك كرده كه منجر به قتل می‌شود.

رییس پلیس آگاهی كردستان با بیان اینكه متهم برای منحرف كردن پرونده موتورسیكلت را در جاده‌ای دیگر رها می‌كند، گفت: سپس جسد را داخل نایلون پلاستیكی پیچیده و داخل صندوق عقب خودرو دوو خود انداخته و جسد را در 60 متری باغ پدرش رها و سریعا به باغ برگشته و تمامی نقاط ماشین را كه خون‌آلود بود، شست‌وشو می‌دهد./ایسنا


ویدیو مرتبط :
فاش شدن راز فراستی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شرورها راز جسد درون صندوق را فاش كردند



 

 

شرورها راز جسد درون صندوق را فاش كردند

 

۵ شرور كه جوان ۱۹ ساله ای را به قتل رسانده و جسدش را در صندوق خودرو قرار داده بودند، پس از یك سال به جنایت اعتراف كردند.

ساعت ۳ بامداد نهم اسفند سال گذشته ماموران كلانتری ۱۷۳ امین آباد هنگام گشتزنی در سه راهی تقی آباد شهرری، خودروی پژویی را دیدند كه بدون سرنشین رها شده است.

ماموران با مشاهده لكه های خون در صندوق عقب خودرو، در آن را باز كرده و با جسد مرد جوانی روبه رو شدند كه با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

با هماهنگی قضایی جسد مرد جوان به پزشكی قانونی انتقال یافت و ماموران در ادامه بررسی ها مالك خودروی رها شده را شناسایی كردند.

مالك خودرو در بازجویی به پلیس گفت: مقتول از دوستانم است و فریدون نام دارد. او خودرویم را امانت گرفت و از او خبر نداشتم.

به این ترتیب با شناسایی هویت مقتول، ماموران متوجه شدند جوان كشته شده در زمینه خرید و فروش اموال دزدی فعالیت داشته و از چندی پیش با دختری به نام فریبا در ارتباط بوده است.

فریبا به مركز پلیس احضار و در بازجویی مدعی شد با مقتول ارتباط دوستی داشته و شب حادثه نیز با تهدید گروهی از اوباش سارق به سركردگی محمد، فریدون را به محل حادثه كشانده است.

در ادامه معلوم شد، اوباش سابقه دار پس از رها كردن فریبا در محله دیگری، فریدون را كتك زده و با خودرو از محل دور كرده اند.

با به دست آمدن این اطلاعات، محمد ـ متهم فراری ـ و همدستانش تحت تعقیب قرار گرفتند تا این كه یك هفته بعد از وقوع حادثه محمد و ۳ نفر از همدستانش دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی های پلیسی مدعی شدند كه عامل جنایت ـ مرتضی ـ یكی از همدستان فراری آنهاست.

با به دست آمدن این اطلاعات، مرتضی كه به اتهام سرقت در زندان ورامین به سر می برد، شناسایی و به اداره ۱۰ آگاهی تهران منتقل شد. او در بازجویی پلیسی اعتراف كرد عامل جنایت محمد بوده و او فقط فریدون را كتك زده است.

درپی اعتراف وی، محمد ـ متهم بازداشت شده ـ چند روز پیش در بازجویی مجدد اعتراف كرد به خاطر این كه فریدون (مقتول) بدهی اش را پرداخت نكرده بود، با او درگیر شده و پس از مصرف مشروبات الكلی او را با چاقو كشته است.

بنابر این گزارش، عامل جنایت با تجدید قرار قانونی روانه زندان شد تا بزودی صحنه حادثه را بازسازی كند..../تحلیل:جام جم آنلاین