اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رازگشایی از ثروت ۴۰ میلیاردی رئیس قاچاقچیان



اخبار,اخبار اجتماعی,موادمخدر


 اخبار اجتماعی - رازگشایی از ثروت ۴۰ میلیاردی رئیس قاچاقچیان

۴۰‌میلیاردتومان ثروت مرد خطرناک در ریاست باند مافیایی افیون است که با خونسردی ادعای بی‌گناهی می‌کند و می‌گوید کاشی‌کار است.

به نوشته شهروند، این مرد که کلکسیونی از جرایم را دارد بارها بازداشت و توانسته با ۵ نوچه در سطح گسترده‌ای به ترانزیت هرویین دست بزند و با پول‌های بادآورده جشن‌های میلیاردی بگیرد.


جالب این‌که این تبهکار معروف به پنجک که سر سفره ناهار با نوچه‌هایش دستگیر شده است می‌گوید بعد از ازدواج دیگر پاک شده و قاچاق نمی‌کند.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از مدت‌ها پیش به دنبال سرشاخه‌های یک شبکه توزیع موادمخدر بودند که کارنامه سیاهی در پرونده خود ثبت کرده بودند. این گروه از باند افیونی نه‌تنها قاچاقچی مواد مخدر بودند بلکه بارها پشت میله‌های زندان را تجربه کرده و به اجتماع برگشته بودند و امنیت و سلامت جامعه را مورد هدف قرار داده‌اند.

 باند پیچیده‌ای بودند. در تهران جوانان زیادی را هدف قرار داده و با توزیع کوکائین گروه مخوفی را تشکیل داده بودند.

سردسته باند و همدستانش کلکسیونی از جرایم را داشتند و در محله‌های خود به افراد لقب‌داری شهرت داشتند که باعث رعب و وحشت همسایه‌ها و هم‌محلی‌های خود می‌شدند. 
شبکه مخوف توزیع مواد مخدر با پول بادآورده توانسته بودند در تهران، شمال و کرج ویلاهای اعیانی خریداری کنند. همین اطلاعات کافی بود تا تیم تحقیق سردسته این باند خطرناک را دستگیر کنند. 
به دلیل عمق جنایات و تخلفات مرد دستگیرشده سردسته باند در محلات گردانده شد تا مردم با چهره سیاه او آشنا شوند.

 رئیس باند و ۵ نوچه‌اش در مدت کوتاهی توانسته بودند ۴۰‌میلیارد تومان  به جیب بزنند.  ماموران در  بازرسی از خانه این مرد به یک کیلو کوکائین، تریاک و شیشه برخورد کرد و ۵ نوچه این رئیس افیونی را دستگیر کرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اعلام این خبر گفت: املاکی که این باند در تهران داشتند، املاک قابل‌توجهی است، چراکه این املاک در شمال تهران بوده و تعدادی از این املاک به نام خود سردسته گروه و تعدادی نیز به نام دوستان خریداری شده بود.  تعدادی خودرو و یک قایق که تولید خارجی است، از اموالی است که توقیف شده است.

 این درحالی بود که او جشن ۴۰‌میلیاردتومانی خود را برگزار و بیش از یک‌میلیارد تومان در این جشن هزینه کرده بود.

رئیس باند مردی ۳۲ساله است. در یک دهه گذشته در توزیع مشروبات، موادمخدر و...  فعالیت داشته و سوژه خطرناکی بود.

سردار مؤیدی در ادامه افزود: ما درحال شناسایی افرادی که در خارج از کشور با این باند تماس داشتند هستیم اما تمام کسانی که شناسایی یا دستگیر شده‌اند ایرانی هستند. وی به دستگیری بزرگترین مواد مخدر در‌سال گذشته اشاره داشت و گفت: بزرگترین باند که مقدار ۲۰ کیلو کوکائین داشت در‌سال گذشته متلاشی شد اما این مرد به دلیل گستره فعالیت و سوابق و ده‌ها جرم مرتکب‌شده بی‌نظیر است.

گفت‌وگو با رئیس باند مافیایی توزیع موادمخدر پنجک
دروغ است من پاکِ پاکم

چند‌سال داری؟
۳۳.

درس خوانده‌ای؟
تا دیپلم.

به زندان هم افتاده بودی؟
بله، در زمینه خرید و فروش مشروبات الکلی.

در چه سالی؟
۸۵.

الان چرا اینجایی؟
به جرم حمل‌ونقل موادمخدر؛ البته همراه من نبود از دوستم گرفتند.

در هنگام دستگیری کجا بودی؟
در خانه دوستم مشغول خوردن ناهار بودیم.

اسم شما روی باند است؟
این اسم را گذاشتند روی من.

۱۷ بار سابقه دستگیری داری؟
۴ یا ۵ بار بود و آن هم در زمینه خرید و فروش مشروبات الکلی.

فقط  مشروبات؟
آن موقع در کار مشروب بودم اما از وقتی که ازدواج کردم دیگر خلاف نکردم و پاک پاک بودم.

یعنی شاغل بودی؟
در کار کاشی و سرامیک بودم.

چطور دستگیر شدی؟
خانه دوستم بودیم. وقتی ریختند، گفتند بنشینید زمین، نشستیم و دستبند زدند.
اخبار اجتماعی - شهروند


ویدیو مرتبط :
گردش مالی ۴۰ میلیاردی فیلم های ده نمکی برای سینما

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرش پنج میلیاردی صفوی در مخفیگاه قاچاقچیان



فرش پنج میلیاردی صفوی در مخفیگاه قاچاقچیان

سه‌قاچاقچی هنگام معامله پنج میلیاردی فرش عتیقه‌ای که متعلق به دوران صفویه بود دستگیر شدند. 

اخبار حوادث - به گزارش همشهری چندی قبل مأموران پلیس پایتخت در جریان گزارش محرمانه‌ای قرار گرفتند مبنی بر اینکه چند قاچاقچی با در اختیار داشتن عتیقه‌ای قصد معامله آن را دارند. مأموران بلافاصله بعد از دریافت این گزارش تحقیقات خود را آغاز کردند تا اینکه در اقدامات اطلاعاتی مشخص شد که مردی به نام مهدی قصد فروش یک تخته فرش نفیس تاریخی را دارد که متعلق به دوران صفویه بوده و تصویر یکی از داستان‌های مربوط به یوسف پیامبر(ع) روی آن نقش بسته است. 

بررسی‌ها نشان می‌داد که این فرش تاریخی در حدود پنج میلیارد تومان ارزش دارد و مرد قاچاقچی قصد دارد آن را با همین قیمت به فروش برساند.با افشای این حقیقت،کارآگاهان تجسس‌های ویژه‌ای را آغاز کردند و برای دستگیری قاچاقچیان عتیقه وارد عمل شدند. در مرحله بعدی مشخص شد که محل معامله قاچاقچیان حوالی یکی از روستاها در محدوده خاورشهر است، به همین‌خاطر مأموران ضمن کنترل رفت‌وآمد قاچاقچیان، محل معامله را نیز تحت کنترل قرار دادند تا اینکه سرانجام وقتی سه قاچاقچی قصد معامله پنج میلیاردی فرش عتیقه را داشتند خود را در محاصره پلیس گرفتار دیدند و به دام مأموران افتادند.کارآگاهان همزمان با دستگیری سه قاچاقچی عتیقه به بازرسی از خودروی آنها پرداختند و در صندوق عقب، فرش تاریخی را که داخل یک کاور لباس جاسازی شده بود کشف کردند. 

سرهنگ عبدالرضا مهابادی سر پرست سرکلانتری نهم پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی تهران با اعلام این خبرگفت: بعد از کشف این فرش میلیاردی، قاچاقچیان دستگیر شدند و برای تحقیقات بیشتر در اختیار مأموران پایگاه نهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفتند. تحقیقات از آنها درخصوص این پرونده و کشف جرائم احتمالی دیگر ادامه دارد تا زوایای پنهان ماجرا آشکار شود./همشهری