اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رادیو آیتونز پولی خواهد شد


شرکت اپل قصد دارد از اوایل ماه آینده سیاست رادیو آیتونز را عوض کند. رادیو آیتونز در سال 2013 راه‌اندازی شده بود و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی iOS7 در دسترس کاربران ساکن آمریکا و استرالیا قرار گرفت.

مجله دیجی کالا - فرزانه احسانی مؤید: رادیو آیتونز (iTunes Radio) دیگر به صورت رایگان پخش نمی‌شود و فقط کاربرانی که عضو می‌شوند و مبلغی پرداخت می‌کنند، می‌توانند از امکانات رادیو آیتونز استفاده کنند.

رادیو آیتونز پولی خواهد شد

شرکت اپل قصد دارد از اوایل ماه آینده سیاست رادیو آیتونز را عوض کند. رادیو آیتونز در سال 2013 راه‌اندازی شده بود و هم‌زمان با عرضه‌ی نسخه‌ی iOS7 در دسترس کاربران ساکن آمریکا و استرالیا قرار گرفت. از همان ابتدا خدمات رادیو آیتونز مجانی بود. اما حالا اپل می‌خواهد تبلیغات را از این بخش حذف و دسترسی به محتوای آن را برای کاربران‌اش پولی کند.

عضویت در اپل موزیک ماهی 9 دلار و 99 سنت هزینه دارد.
از تاریخ نهم بهمن فقط کسانی که عضو اپل موزیک (Apple Music) شوند و پول پرداخت کنند می‌توانند از خدمات و محتوای رادیو آیتونز استفاده کنند. رادیو آیتونز رقیب پاندورا (Pandora) محسوب می‌شود.  پاندورا یک سرویس پخش موسیقی است که زیر نظر Music Genome Project ثبت شده و فقط در استرالیا، نیوزلند و آمریکا در دسترس است.

عضویت در اپل موزیک ماهی 9 دلار و 99 سنت هزینه دارد.

اپل در بیانیه‌ای رسما اعلام کرد: "تا اوایل بهمن Beats1 تنها برادکست [یک پایگاه مستقل برای انتشار خبر و موسیقی] اولیه و رایگان برای کاربران اپل خواهد بود و ضمنا بخش تبلیغات هم حذف می‌شود. به علاوه، کسانی که عضو اپل موزیک شوند، به ده‌ها ایستگاه رادیویی دیگر، که آن‌ها هم با تیم متخصصان ما پشتیبانی می‌شوند، دسترسی خواهند داشت. آن‌جا انواع ژانرها و نیز امکان تبلیغات رایگان وجود دارد. اپل موزیک یک نسخه‌ی رایگان سه‌ماهه هم دارد که رادیو را هم شامل می‌شود.”


ویدیو مرتبط :
انتقال فایل در آیتونز

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

۲۰۰۰ ساعت موسیقی در رادیو تهران



رادیو تهران برای ایام نوروز برنامه‌های متنوع و ویژه‌ای را تدارك دیده است.محمد جهانی، مدیر رادیو تهران در نشست خبری با توضیح این كه قرار است در ایام نوروز به طور ۲۴ ساعته برنامه‌های ویژه از این شبكه پخش شود، گفت: در سال آینده با رویكردی تازه و با طرح‌های جدید روی موضوع خانواده كار خواهیم كرد كه البته این طرح‌های جدید در قالب برنامه «خانه آبی» از چند ماه قبل آغاز شده است.



وی با اشاره به این كه تمام برنامه‌های رادیو تهران در ایام عید تولید می‌شوند، خاطرنشان كرد: برنامه‌های شبكه تهران از ۲۸ اسفند تا ۱۳ نوروز به صورت ویژه خواهد بود و همه گروه‌های برنامه‌سازی رادیو تهران در تولید آن نقش خواهند داشت. جهانی همچنین درباره ویژه‌برنامه‌های ولادت پیامبر اكرم(ص)‌ گفت: قصد داریم به این مناسبت یك جشن رادیویی برگزار كنیم كه تاكنون برنامه‌ریزی‌های مفصلی انجام شده است. زهرا صفاییان، مدیر طرح و برنامه رادیو تهران نیز در این نشست با اشاره به این كه در ماه‌های گذشته بیش از ۲۰۰۰ ساعت موسیقی در قالب‌های مختلف تولید شده، از هدفمندی برنامه‌های گفتگومحور این شبكه خبر داد و گفت: در این ارتباط كرسی‌های آزاداندیشی ایجاد و تلاش شده به‌این وسیله به فضای تنش‌زدایی در شهر تهران كمك كنیم. البته تمام تلاش ما این است كه تنها به مسائل سیاسی نپردازیم.