اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رادان: در رزمایش عاشورای 89 كرمان، 1100 تبعه خارجی را دستگیر کردیم



جانشین فرمانده ناجا از دستگیری 1800 تبعه خارجی و متهمان در زمان اجرای رزمایش عاشورای 89 در جنوب كرمان خبرداد.

 

به گزارش ایسنا، سردار احمدرضا رادان، در اختتامیه رزمایش عاشورای 89 در جنوب كرمان اظهاركرد: شرق و جنوب استان كرمان به دلیل همجواری با استانهای مرزی موقعیت استراتژیك نیازمند امنیت پایداری است و باید به مقوله امنیت در این مناطق اهمیت بیشتری داده شود.

وی اظهار كرد: از آنجا كه امنیت سرآغاز آرامش و روال توسعه و توسعه سرآغاز شكوفایی منطقه است این موضوع وظیفه نیروی انتظامی را در منطقه دو چندان كرده است.

رادان تصریح كرد: نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های امنیتی در این رزمایش اقتدار و صلابت خود را نشان دادند كه با همین امكانات موجود هم می‌توان خواب خوش را از اشرار و متخلفان گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی كشور افزود: ما می‌توانیم با امكانات موجود برای احساس امنیت تلاش بیشتری داشته باشیم و موفقیت‌های به دست آمده در این رزمایش مساوی با ده ماه كار و تلاش است كه این مهم در نوع خود بی نظیر است.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه با اشاره به دستیابی به تمام اهداف مورد نظر و پیش‌بینی شده در این رزمایش گفت: این حركت باید استمرار داشته باشد و به فرماندهان انتظامی استان كرمان تاكید شده است كه تا این روند را ادامه دهند.

رادان اضافه كرد: نیروی انتظامی و سایر نیروهای امنیتی باید با تحت فشار قرار دادن اشرار و برخورد قاطع با عوامل ناامنی اقتدار نیروی انتظامی را به مردم نشان دهند نه اینكه با سكوت نیروهای امنیتی اشرار به دنبال گسترش فعالیت‌های خود باشند كه اگر این رویه اتفاق بیافتد مردم نسبت به نیروی انتظامی احساس ضعف و ناتوانی می‌كنند.

اشرار بدانند، خواب خوش را از آنان می‌گیریم

وی گفت: اشرار بدانند كه نیروهای نظامی و انتظامی از امروز به بعد برای استمرار فعالیت‌های امنیتی سایه به سایه آنان همانند عقاب هوشیاری خواهند رفت و خواب خوش را از آنان می‌گیرند.

جانشین فرماندهی انتظامی كشور افزود: بهترین هدیه ناجا به مردم برخورد قاطع، مقتدرانه، پرصلابت و خشن با اشرار است.

رادان از جمله موفقیت‌های بدست آمده در رزمایش عاشورای 89 در جنوب كرمان را دستگیری 1800 نفر اعلام كرد كه از این تعداد 1100 تبعه خارجی دستگیر شده‌اند.

وی دستگیری ده متهم به قتل فراری، 440 متهم تحت تعقیب، كشف بیش از 300 قبضه سلاح و كشف نزدیك به 1300 كیلوگرم مواد مخدر را از دیگر نتایج این رزمایش اعلام كرد.

رادان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طول رزمایش 5 روزه عاشورای 89 را اعزام 60 روحانی به جنوب كرمان برای تبلیغ، توزیع اقلام دارویی، بهداشتی و موادغذایی اعلام كرد.../ایسنا


ویدیو مرتبط :
تجاوز به یک زن خارجی توسط 4 تبعه افغان در پایتخت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

بازداشت ۵ تبعه خارجی درراهپیمایی۲۲بهمن



 

اخبار سیاسی

 

دادستان تهران از دستگیری پنج تبعه خارجی در حاشیه‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن خبر داد و گفت: تبعه روسی و فرانسوی و یك خبرنگار ژاپنی به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شدند.

عباس جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا اظهار كرد: پنج تبعه خارجی شامل دو روسی، یك تبعه فرانسه، یك تبعه ژاپنی و یك افغان در حاشیه‌ راهپیمایی روز ۲۲ بهمن دستگیر شدند كه سه تبعه روسی، فرانسوی و ژاپنی به دلیل عدم توجه اتهام آزاد شدند.

وی با بیان این‌كه خبرنگار ژاپنی به لحاظ عدم توجه اتهام آزاد شد، گفت: یك تبعه افغان به اتهام شركت در تجمع غیرقانونی در حاشیه راهپیمایی روز ۲۲ بهمن در صادقیه دستگیر شد و در حال حاضر به مرجع قضایی تحویل شده است.

دادستان تهران همچنین اظهار كرد كه تبعه‌ روسی نیز به اتهام ورود غیرمجاز به كشور دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شده كه پرونده وی در دادسرای انقلاب در حال بررسی است.