اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

راجر فدرر تنیس آزاد دبی را فتح کرد +عکس


تنیسور با سابقه سوئیسی با غلبه بر حریف اهل جمهوری چک خود عنوان نخست مسابقات تنیس آزاد دبی را به خود اختصاص داد.

خبرگزاری مهر: تنیسور با سابقه سوئیسی با غلبه بر حریف اهل جمهوری چک خود عنوان نخست مسابقات تنیس آزاد دبی را به خود اختصاص داد.

دیدار نهایی رقابتهای تنیس آزاد دبی را راجر فدرر و توماس بردیچ شنبه شب برگزار کردند که در پایان راجر فدرر با حساب 2 بر یک مقابل حریف خود به برتری دست یافت و جام قهرمانی را بالای سر برد. فدرر ست نخست این مسابقه را 6 بر 3 واگذار کرد ولی دو ست بعدی را به ترتیب 6 بر 4 و 6 بر 3 برنده شد تا جام قهرمانی این دوره از رقابتها را بالای سر ببرد.

فدرر در مرحله نیمه نهایی با حساب 2 بر یک از سد جوکوویچ گذشته بود و بردیچ هم برابر کوهلشرایبر به برتری دست یافت.













ویدیو مرتبط :
راجر فدرر تنیس باز مشهور جهان.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

راجر فدرر گاو ۳ ساله جایزه گرفت! +عکس


قهرمان تنیس جهان از کشور سوئیس به علت کسب موفقیت در رقابت‌های گراند ‌اسلالوم کشورش «گاو» سه ساله‌ای را جایزه گرفت.

خبرگزاری فارس: قهرمان تنیس جهان از کشور سوئیس به علت کسب موفقیت در رقابت‌های گراند ‌اسلالوم کشورش «گاو» سه ساله‌ای را جایزه گرفت.

راجر فدرر تاکنون در مسابقاتی که برنده شده، جوایز متعددی مثل ساعت‌های نفیس، قالیچه‌های گران‌قیمت و ... پاداش گرفته است. اما پس از آنکه در مسابقات اخیر سوئیس، به موفقیت رسید، یک راس گاو به نام «دسیره» از سوی مسئولان برگزاری جایزه گرفت.

وی در این مورد گفت: تاکنون تمام جوایزی که دریافت کرده‌ام در اتاقی از منزلم نگه‌داری می‌کنم. اما نمی‌دانم «دسیره» را کجا نگه‌ دارم.

فدرر افزود: البته برای او چاره‌اندیشی خواهم کرد تا بهترین تصمیم را در مورد محل نگهداری‌اش بگیرم.

راجر فدرر گاو ۳ ساله جایزه گرفت! +عکس