اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

«رابین هود» مدرن باز می‌گردد


شبکه بریتانیایی آی‌تی‌وی با بازسازی سریال «قدیس»، رابین هود دنیای مدرن را بازمی‌گرداند.

خبرگزاری مهر: شبکه بریتانیایی آی‌تی‌وی با بازسازی سریال «قدیس»، رابین هود دنیای مدرن را بازمی‌گرداند.

سایمون تمپلار بازخواهد گشت. شخصیت بریتانیایی مبارز در برابر جرم و جنایت که نقش او را راجر مور قبل از تبدیل شدنش به جیمز باند در دهه ۱۹۶۰ بازی کرده بود، به شبکه آی‌تی‌وی بازمی‌گردد.

اد ویتمور نویسنده كه از نویسندگان سریال «واکینگ دد» و فیلم «هویت» است با کریس لانت همکاری کرده تا بتواند سریال «قدیس» را برای تماشاچیان مدرن بازسازی کند. اولین اپیزود این سریال تا سال آینده آماده پخش خواهد شد.

«رابین هود» مدرن باز می‌گردد

سریال «قدیس» که با اقتباس از مجموعه کتاب‌های لزلی چتریس ساخته شده بود، داستان شخصیت سایمون تمپلار را تصویر می‌کند؛ فردی رابین‌هود مانند و شیک‌پوش که علاوه بر جلوگیری از جرم و جنایت، خودش هم جرم‌های مختلف مرتکب می‌شد و همیشه هم کارت مخصوص خود را برای دشمنانش روی میز باقی می‌گذاشت. علاوه بر نقش‌آفرینی ماندگار راجر مور در این نقش، هالیوود هم این سریال را در سال ۱۹۹۷ بازسازی کرده بود و ول کیلمر مسئولیت ایفای نقش او را بر عهده داشت.

ویتمور در صحبت‌هایش درباره شخصیت تمپلار گفت: بعد از پخش و شهرت سریال «برکینگ بد»، حالا درخواست مردم برای شخصیت‌هایی که از نظر اخلاقی در منطقه خاکستری به سر می‌برند بیشتر شده است. سایمون تمپلار هم از آن دسته شخصیت‌های رابین‌هودی است که جاودانه است و باقی خواهد ماند.


ویدیو مرتبط :
نقاشی از شخصیت رابین هود خود رابین هود

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابین هود عربستان بمب جدید فتح الله زاده برای استقلال



رابین هود عربستان بمب جدید فتح الله زاده برای استقلال

فصل نقل و انتقالات همیشه با بمب های فتح الله زاده مزه ی دیگری برای هواداران استقلال داشته است.

 جام نیوز:  فتح الله زاده که در مصاحبه ای از ترکاندن 4 بمب خبر داده بود اعلام کرده که می خواهد فصل جدید را برای استقلال رویایی بسازد.

به همین دلیل پیشنهاد یک میلیون دلاری خود را به یاسر القحطانی (ملقب به رابین هود) مهاجم تیم ملی عربستان داده است تا حداقل برای چند روز هم که شده نگاه ها را از باشگاه رقیب به سمت باشگاه استقلال سوق دهد.

گفته می شود کریم انصاری فرد و یکی از بازیکنان پرسپولیس نیز از بمب های فتح الله زاده در فصل نقل و انتقالات هستند./جام نیوز