اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

رابطه پنهانی با جنایت پایان یافت



رابطه نامشروع همسر با شوهرخواهر انگیزه‌ای بود که مرد جوان برای قتل داماد خانواده مطرح کرد.

به گزارش خبرنگار ما، یک‌سال قبل بود که به ماموران خبر دادند مردی در منطقه شهریار اقدام به قتل یکی از اقوامش کرده‌ است. وقتی پلیس در محل حاضر شد متهم نیز همانجا ایستاده ‌بود و به محض مواجهه با ماموران به قتل اعتراف کرد و مسوولیت مرگ شوهرخواهرش را برعهده گرفت.

 

سپس ماموران، جسد غرق در خون را به پزشکی ‌قانونی انتقال دادند و تحقیقات خود را آغاز کردند. متهم در بازجویی‌ها گفت: «مدتی بود متوجه شده‌ بودم همسرم با شخصی رابطه دارد اما هیچ‌‌وقت فکر نمی‌کردم این فرد شوهرخواهرم باشد. همسرم را زیرنظر گرفتم و تلفن همراهش را کنترل کردم در کمال ناباوری متوجه شدم این فرد شوهرخواهرم مهران است. اصلا باورم نمی‌شد این دو نفر با سرنوشت من و خواهرم و بچه‌هایمان این‌طور بازی کرده‌ باشند. به زنم گفتم دیگر لایق زندگی با من نیست، تصمیم گرفتم از او جدا شوم و این موضوع را هم به او گفتم بعد از کمی کشمکش در دادگاه از هم جدا شدیم.

 

فکر می‌کردم با رفتن همسرم آرامش به زندگی‌ ما برگردد و من و خواهرم بتوانیم راحت باشیم اما بعد از چند ماه متوجه شدم اشتباه کرده‌ام.»متهم در ادامه گفت: «مهران، همسرسابق من را عقد کرده‌ بود و آنها به‌صورت صیغه‌ای با هم ازدواج کرده‌ بودند. حالا دیگر مقصر همسرسابق من نبود، این مهران بود که دست از سر او برنمی‌داشت. آنقدر ناراحت شدم که تصمیم گرفتم او را بکشم. یک سلاح تهیه کردم و روز حادثه سراغ مقتول رفتم و به سرش شلیک کردم.»


با توجه به شکایت اولیای‌‌دم و گفته‌های اعضای خانواده مقتول، برادر متهم نیز به اتهام همکاری برای قتل بازداشت شد اما بعد از انجام تحقیقات، دادسرا اتهامی را متوجه او ندانست و وی را آزاد کرد. به این ترتیب با صدور کیفرخواست علیه متهم، پرونده برای رسیدگی به شعبه ١١٣ دادگاه کیفری‌ استان تهران فرستاده ‌شد.

 

روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهام این مرد برگزار شد. در ابتدا نماینده دادستان تهران در جایگاه حاضر شد و درخواست صدور حکم قانونی برای متهم کرد. سپس فرزندان مقتول به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه حاضر و علیه دایی خودشان شکایت کردند و خواستار رسیدگی به این موضوع شدند. آنها گفتند درخواست قصاص دارند و حاضر به گذشت نیستند. هیات قضات برای شنیدن صحبت‌های همسر مقتول او را به جایگاه دعوت کردند.

 

این زن در مورد ارتباط شوهرش با همسر برادرش گفت: زمانی که مینا همسر برادرم بود می‌دانستم با شوهرم ارتباط دارد اما از ترس اینکه برادرم کار اشتباهی بکند سکوت می‌کردم، ضمن اینکه موضوع آنقدر بد بود که می‌دانستم خانواده به هم می‌ریزد و اختلافات شدیدی بین ما به وجود می‌آید. من دو دختر داشتم و به‌خاطر سرنوشت آنها چیزی نمی‌گفتم تا اینکه برادرم خودش موضوع را متوجه شد و تصمیم گرفت از همسرش جدا شود.

 

این موضوع رو شد اما به‌خاطر اینکه برادرم، همسرش را طلاق داده‌ بود دیگر همه‌چیز تمام شد. مدتی بعد متوجه شدم همسرم با مینا ازدواج کرده‌است. مطرح شدن دوباره این قضیه باز هم خانواده را به هم می‌ریخت؛ برای من دیگر زندگی خودم مهم نبود بلکه بچه‌های خودم و بچه‌های برادرم مهم بودند، به‌خاطر همین دوباره سکوت کردم تا اینکه برادرم متوجه شد و شوهرم را به قتل رساند.

 

این زن در حالی جزییات رابطه همسرش با همسرسابق برادرش را توضیح داد که برادر مقتول مدعی ‌شد در جریان این روابط نبوده است و فقط می‌داند کسی که برادرش را به قتل رسانده فقط متهم حاضر در دادگاه نیست بلکه شخص دیگری هم در این ماجرا دخالت دارد. او گفت: روز حادثه به ما خبر دادند برادرم کشته ‌شده‌ است و بعد از اینکه پیگیری کردیم متوجه ‌شدیم علاوه بر متهم حاضر در دادگاه، برادرش هم در این قتل دست داشت.

 

برادر متهم با تهیه سلاح و نشان‌دادن محلی که برادرم آنجا بود به برادرش کمک کرد تا این قتل را مرتکب شود. زمانی که قاضی باقری رییس دادگاه گفت متهم ردیف دوم از سوی دادسرا تبرئه شده‌ است، برادر مقتول مدعی‌ شد حکم برائت به آنها ابلاغ نشده است و نسبت به تبرئه برادر متهم اعتراض دارند و همچنان مدعی ‌هستند که او نیز به برادرش کمک کرده ‌است: به‌این‌ترتیب با توجه به مطرح‌شدن ادعای جدید در پرونده، جلسه رسیدگی برای بررسی این ادعا تجدید و پرونده برای بررسی دوباره به دادسرا بازگردانده‌ شد.
اخبار حوادث - شرق

 


ویدیو مرتبط :
عاقبت رابطه پنهانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

2 جنایت، پایان رابطه پنهانی زن خیانتکار



اخبار حوادث - 2 جنایت، پایان رابطه پنهانی زن خیانتکار

رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان، از دستگیری مردی خبر داد که همسر و مردی که با زنش در ارتباط بود را به قتل رسانده بود.

 سرهنگ خواجوی در تشریح جزئیات این پرونده گفت: ماموران یکی از کلانتری‌های خوزستان از طریق تماس مردمی‌در جریان درگیری شدید در یکی از خیابان‌های اهواز قرار گرفتند.

با حضور ماموران پلیس، آنها با پیکر خونین مرد جوانی روبه‌رو شدند که از ناحیه سر و بدن دچار جراحت و خونریزی شده بود. بلافاصله این فرد از سوی عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شد و ماموران در بررسی صحنه و ثبت اظهارات شاهدان، دریافتند که مصدوم فوق پس از بستن مغازه سوپر مارکت خود، در حال بازگشت به منزلش بود که دو نفر به وسیله چوب و چاقو، اقدام به ضرب و جرح وی کرده و با یک دستگاه خودروی سواری پراید از محل متواری شده‌اند.

 با مرگ این مرد جوان پرونده‌ای تحت عنوان قتل پیش روی کارآگاهان گشوده شد و تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی عاملان قتل صورت گرفت و از طریق شماره پلاک اعلامی، صاحب خودرو شناسایی و دستگیر شد.مالک خودرو در اظهارات خود عنوان کرد که در روز حادثه خودرو را به صورت امانی تحویل یکی از دوستانش داده است.

 با راهنمایی مالک خودرو، متهم شناسایی و دستگیر شد که در بازجویی‌های فنی، لب به اعتراف گشود و در اعترافات خود عنوان داشت که مقتول با همسرش رابطه نامشروع داشته.

متهم عنوان داشت که با طرح و نقشه قبلی با همراهی یکی از دوستانش، اقدام به قتل کرده است که همدست وی نیز دستگیر شد.

با این حال طی رسیدگی به این پرونده، ماموران دریافتند که همسر متهم به قتل به نام «مریم» به طرز مشکوکی، جان خود را از دست داده است که در این راستا از متهم تحقیق به عمل آمد که وی مشکلات اخلاقی همسرش را علت این قتل عنوان کرد و گفت که با همراهی پدر زنش، همسرش را با یک عدد بالشت، خفه و به همه اعلام کرده است که او سکته کرده و جان خود را از دست داده است.
اخبار حوادث - قانون